تیوال هنرهای تجسمی
S1 : 08:57:29
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال

 

با یک مقاله خیلی بزرگ و عالی برگشتم . توی این مقاله در مورد این صحبت می‌کنم که چجوری باید یک کلاس خصوصی عکاسی یا فتوشاپ رو برگزار کرد . این مقاله ی 6000 کلمه ای برای کسانی نوشته شده که به فکر آموزش خودشون هستن
اگه دنبال یک مدرس عکاسی هستید یا دوست دارید تدریس کنید این مقاله دقیقا برای خود شما نوشته شده
http://rezasadeghi.net/tutoring-photography/
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دبیر هنری طرح عکاسی، نمایشگاه و کتاب عکاسی جنگل‌های هیرکانی، منصوب شد | عکس
» دبیر هنری طرح عکاسی، نمایشگاه و کتاب عکاسی جنگل‌های هیرکانی، منصوب شد
... دیدن متن »

با حکم دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران و در راستای ثبت جنگل‌های هیرکانی در فهرست میراث جهانی یونسکو برای حمایت از منابع طبیعی کشور، بابک برزویه به ‌عنوان دبیر هنری طرح عکاسی، نمایشگاه و کتاب عکاسی جنگل‌های هیرکانی، منصوب شد.
برزویه به ‌عنوان عکاس، بازیگر و کارگردان، کارنامه‌ای درخورتوجه‌ دارد؛ او در سال ۱۳۷۵ برنده دیپلم و سیمرغ بلورین  بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم سفر به چزابه شد. همچنین وی با عکاسی بیش از ۱۰ مجموعه تلویزیونی، ۳۵ فیلم سینمایی بلند و کوتاه و بیش از ۲۰۰ تئاتر داخلی، یکی از فعال‌ترین عکاسان هنری ایران است. همکاری با خبرگزاری‌هایی همچون فارس، ایسنا، آنا و مهر جزو کارنامه خبری اوست. وی از سال ۱۳۹۱ با فیلمبرداری و کارگردانی فیلم تئاتر وارد دوره جدیدی از کارهای خود شده است. برزویه همچنان فعالیت‌های خود را به صورت حرفه‌ای در عکاسی خبری، عکاسی صنعتی و عکاسی هنری، ادامه می دهد.
لازم به ذکر است، این حکم توسط دکتر بهمن نامور مطلق، معاون مطالعاتی کمیسیون ملی یونسکو- ایران به نمایندگی از دبیرکل در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ در دفتر معاونت مطالعاتی کمیسیون، به برزویه اعطا شد.
در حکم انتصاب ایشان توسط دکتر حجت الله ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو آمده است:
جناب آقای بابک برزویه
هنرمند گرامی
با سلام و احترام
با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به ‌عنوان دبیر هنری طرح عکاسی، نمایشگاه و کتاب عکاسی جنگل‌های هیرکانی در راستای ثبت جنگل های هیرکانی در فهرست میراث جهانی یونسکو منصوب می‌شوید.
امید است با عنایت خداوند مهربان و همکاری گروه فرهنگ کمیسیون و نهادهای مرتبط موفق و مؤید باشید.
همچنین لازم به یادآوری است نخستین «جشنواره فیلم و عکس جنگل‌های هیرکانی» با موضوع به تصویر کشیدن وجوه مختلف جنگل‌های هیرکانی حوزه دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران وگلستان، معرفی ویژگی‌های طبیعی و طبیعت بکر هیرکان، تنوعِ گونه حیوانات، پرندگان خاص و گونه‌های گیاهی با همکاری کمیسیون ملی یونسکو-ایران و انجمن سینمای جوانان ایران به منظور ارتقای آگاهی‌بخشی عمومی در امر حفظ و نگهداری منابع ملی، برگزار می‌شود.

 

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
جهت اطلاع:
گویا بدلیل اعتراضات جامعه هنری این نمایشگاه لغو شد ...
خواندن نظرات بسیاری از افرادی که موضع تند و اعتراضی به این نمایشگاه داشتند درنوع خودش جالبه ..
نیلوفر جان سلام ماجرا چیست؟.مواضع اعتراضی در چه مورد بوده؟
ممنون میشم بفرمایید کجا می توان نظرها رو خوند؟
۱۸ شهریور
البته این اتفاق به خودیِ خود ایراد محسوب نمیشه . اغلب آرتیستهای بزرگ سیلوهای بزرگی دارن که با مشخص کردنِ موضوع ، نقاشهای زیادی مشغول کشیدن میشن . و در انتها اون آرتیست پایین کارها رو امضا میکنه .
این شیوه بعد از اندی وارهول رسمیت پیدا کرد که بنا به همین ایده ، به استودیوش میگفت کارخونه . امروزه کسانی مثل جف کونز و موراکامی و حتا هرست که سه نفر نخستِ هنرهای تجسمیِ روزگارمونن کارهاشونو خودشون نمیکشن . م خب معتقدن آرتیست بودن یعنی خلق ایده و این ربطی به نقاشی کردن و نقاش بودن نداره ..
که خب تئوریهای مثل ضد تکنیک گرایی و ... ذیل همین ذهنیت شکل گرفتن .

بیچاره این میلانی :)) الان میگه عجب غلطی کردیما خواستیم فرنگی بازی در بیاریم :))

اما خب اونچه این وسط قابل تامله تلاش این سلبریتیها برای توسعه ی برندشونه . این محل اشکاله
مثل همین کاری که صابر ابر کرده
یه کتاب آشپزیِ احمقانه در 5 رنگ به قیمت 300 هزار تومن .
این ... دیدن ادامه » تلاش برای بالا بردنِ ارزشِ مبادله ای خود ، به یک نوعی پولشوییِ لطیفه . شخص با بیانِ اینکه اینها برای خیریه ست و ... ، برندِ خودش رو با ارزشِ مبادله ای بالا ، توسعه میده ..
مثال میزنم . وقتی شما یک اثر هنری میفروشید ، قیمتتون باید متناسب با آثار فروخته شده ی قبلیتون باشه و نمیتونین وقتی آخرین کارتون یک میلیون فروش رفته ، حالا اثرتون رو 10 میلیون قیمت گذاری کنید . شما موظفید که قیمت رو حداکثر دو تومن قرار بدید .
خب اینجا مشخص میشه چرا در حراجیهای مختلف و آرت فرها و ... آرتیستها خودشون آثار خودشونو میخرن . یا توی گالریها وقتی کار نمایش میذارید ، گالری دار مجبورتون میکنه خودتون کارهاتونو بخرید .
اینه که امروز مثلن کاری از سهراب و درخشانی و .. به رقمهای میلیاردی میرسن .
البته این یک بیزینس معمول و روال رایج در تحصیل ثروت در هنره و هیچ ایرادی بهش وارد نیست . چون بهرحال همه قبول کردن .
اما اینکه اینطور موذیانه با روشهای ریاکارانه و بنام خیریه و فروش برای ایتام و کنسرتهای رایگان و ... ارزش مبادله ای خود رو افزایش دادن ، نهایتِ رذالته .
کار میلانی از این جهت فوق العاده زننده و زشت بود . عین رفتار صابر ابر و ...

این بود مناجاتِ من در این وقت سحر :))
۲۵ شهریور
به به بامداد جان چقدر اطلاعات خوبی دادی و ممنون ازت
راستش فکرکنم خانم میلانی طبق گفته هاش سه ساله داره به این شکل نقاشی میکنه و اصلا مهارت خاصی نداره که قرار باشه به حدی رسیده باشه که چندنقاش کارکنند اون فقط امضا کنه :))) اما درست میگی اینها فقط در حاشیه ... دیدن ادامه » ی برندسازی هست و مطرح شدن و بعد ازاین فضا باز استفاده های بیشتری کردن
درسته شاید درهمه جای دنیا این باشه اما درایران باز همون هاهم پرمیشه از تفرعن و ریاکاری ...
وبقول تو این قشنگ نیست ..

دم شماگرم مارا مستفیض فرمودی رفیق :))
۲۵ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کودک با تمام وجود شخصیت ذهنی و عاطفی خود را نقاشی می کند. نقاشی زبان کودک است. ابزاریست که به وسیله ی آن کودک خود را از ممنوعیت ها، تنش ها، ترس ها و اضطراب ها رها ساخته و هر آنچه که او نمی تواند در قالب کلمات بیان کند از راه نقاشی به ما انتقال می دهد. این رهایی از دلهره ها و تنش ها هنگامی صورت می گیرد که نقاشی از ناخودآگاه کودک سرچشمه گرفته باشد.
اگر کودکان از سنین پایین تمرین کپی کردن و تقلید از مدل را بیاموزند مرتکب اشتباه شده ایم.
کودک نوپای شما احتمالا بین ۱۲ تا ۱۸ ماهگی تلاش برای نوشتن را آغاز خواهد کرد و با کشیدن خطوط افقی و عمودی و یا حتی یک دایره، شما را شگفت زده خواهد کرد.
مهد کودک و پیش دبستانی الفبا
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خبر
درباره نمایشگاه صفر و یک i
«از کنار هم میگذریم» نقدی بر مجموعه آثار «صفر و یک» | عکس
۱۰۰ چهره کوروش سرمدی در گالری ویستا، جای خالی هیچکس
» «از کنار هم میگذریم» نقدی بر مجموعه آثار «صفر و یک»
... دیدن متن »

به گزارش روابط عمومی گروه هنربانی آوام:  اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی کورش سرمدی با نمایش ۱۰۰ چهره از اشخاصی که  بعضی از اینها هیچکس نیستند و بعضی از این آدم ها هیچکس هستند در گالری ویستا  با عنوان «صفر و یک» در تاریخ 2 شهریور گشایش یافت. نمایشگاهی مملو از چهرهایی شناس و ناشناس در ابعاد کوچک که مفهوم خود و دیگری را به چالش می‌کشد.
چهره شاخص‌ترین بخش صوری یک انسان محسوب می‌شود و می‌توان آن را «شمایل(icon)» انسان دانست. بخشی از بدن که گفته می‌شود، نمایانگر شخصیت است و حتی چهره به معنی عام‌اش اولین شاخصه تشخیص انسان است و ارتباطی که نوع بشر از طریق صورتش با دیگری برقرار می‌سازد، از جمله قوی‌ترین انواع ارتباط است و فراتر از حوزه زبان قرار گرفته و در نتیجه جهانشمول است. چهره همچنین تلویحا شمایلی است برای مفهوم «خود».
آثار کوروش سرمدی را پس از این مقدمه می‌توان از زاویه همین چالش مورد بررسی قرار داد: «چالش خود». سرمدی مجموعه‌ای گسترده از تصاویر چهره‌نگاری را برای نمایش عرضه کرده‌است، آثاری پرتعداد و غیر گزینشی در انتخاب سوژه و پرداخت نقاشانه.
آثار سرمدی ابعادی کوچک (حداقل 6*8 و حداکثر 15*20) دارند و با تکنیک آکریلیک روی مقوا کار شده‌اند. افراد درون تصویرهای او شناس هستند یعنی به ازای هر چهره فردی درون یک عکس یا جهان واقعی وجود دارد او بی‌وقفه چهره‌هایی را که بر او تاثیری گذاشته‌اند ثبت می‌کند و برای این کار از نقاشی استفاده می‌کند تا بتواند خودِ «تاثیر» را نیز ثبت کند. سرمدی در تکثر و تکرار نحوه نقاشی کردنش را نیز تغییر می‌دهد و حتی شاید بتوان گفت تجربه می‌کند.
چهره‌هایی که او می‌سازد اغلب تکثر قطعات همان «تاثیر» هستند که کنار هم گردآمده و چهره‌ای را شکل داده‌اند که می‌تواند شبیه عین به عین یک فرد یا بازتابش تاثیر چهره او بر سرمدی باشد. این مجموعه را همان‌طور که گفته شد می‌شود «چالش خود» نامید. چالشی که در معنی فعل پرتره‌ (portray) نیز نمایان است، به معنای تصویر کردن و توصیف کردن و البته چهره‌نگاری. سرمدی به واسطه نگارش‌چهره انسان‌ها در صدد توصیف و بیان است و به نظر می‌رسد این شرح از چهره، به خودش نیز باز می‌گردد. نگاهی که نسبت به آن فرد و تاثیر آن فرد بر خودش دارد.
در میان همه آدم‌هایی که از کنارمان می‌گذرند و ردی کم ‌عمق یا ژرف بر ما به جا می‌گذارند هریک به واسطه تاثیرشان ما را نیز تغییر می‌دهند و این جستجوی دائمی سرمدی در میان صورت انسان، چه تعبیر دیگری می‌تواند داشته باشد از انسان‌هایی که خرد و متکثر و قطعه قطعه هستند، کمتر در فضا قرار دارند و گاهی سرسری از کنارشان عبور شده و گاهی ساخته و پرداخته شده‌اند، گاهی رنگی و گاهی سیاه و سفید هستند. گاهی نقطه‌هایی مشخص بین آن‌ها و فضای منفی قرار گرفته و گاهی نیمه رها شده‌اند گویی دیگر جای کار ندارند، به عبارتی جستجو برای او در آن نقطه پایان یافته‌است.
باید گفت همه این راهکارها که از ناخودآگاه برآمده و در خودآگاه سامان یافته‌اند، رو به سوی جستجو، شناخت و سپس بیان دارند. سرمدی همه لحظات پیرامونش را با اثری که بر چهره‌ها می‌گذارد ثبت می‌کند. او فرم دریافت خود از جهان را به صورت درمی‌آورد و این فرم می‌تواند نشان دهنده خود او باشد: متکثر، قطعه قطعه، مجرد از پیرامون و در حال تجربه و رشد و نمو.
فرم سرمدی در کلیت خود هنوز تکمیل نشده‌است، مانند  صورت‌هایی که می‌کشد: لکه‌های رنگ، خطوط و تاکیدهایی که گاهی با ضربات پر قدرت و گاهی محافظه‌کارانه گذاشته شده‌اند، صورت‌هایی که گاهی تخت و گاهی حجیم می‌شوند و گاهی روی بستر پهن شده و گاهی از آن بیرون زده‌اند. گاهی چشم دارند و گاهی ندارند. در واقع در مورد این پرتره‌ها هیچ قاعده‌ای وجود ندارد که نشان‌دهنده وابستگی به مدیا ، یا تکنیک باشد. بلکه چالش و جستجو است که آثار را به پیش می‌برد.
مجموعه کوروش سرمدی از طرفی مرا به یاد خودنگاره‌های گوستاو کوربه می‌اندازد که نقش‌های مختلفی را به خود می‌گیرد و آن را نقاشی می‌کند. این «چالش خود» و جستجو برای یافتن واحد بنیادی شخصیت در کوربه وجود دارد و در سرمدی نیز او این تلاش را با کشیدن چهره انبوهی از «دیگران» متجلی می‌گرداند.
آثار او اغلب در حوزه طراحی جای می‌گیرند و همان‌گونه که گفته شد، به سمت ایده حرکت می‌کنند و تکنیک و اجرا ذیل آن قرار می‌گیرد. بنابراین موضوع «بیان» یک بار دیگر اهمیت خود را نمایان می‌سازد. همچنین طراحی به مثابه گسترش دیدن و مشاهده نیز بخش دیگری است که در کار او نقش کلیدی ایفا می‌کند و به انتخاب رنگ نیز تسری پیدا می‌کند که اغلب در گستره خاکستری‌های رنگی و سیاه و سفید بسته می‌شود. سرمدی تمام دانسته‌ها و آموزش‌هایی را که در مسیر یادگیری به دست می‌آورد در خدمت بیان قرار می‌دهد و بدون وقفه به سمت «خودش» در حرکت است.
شایان ذکر است کورش سرمدی نقاشی را نزد نرگس سلیمان زاده آغاز کرد و نمایشگاه حاضر وی حاصل شرکت در دوره پیشبرد ارائه در آموزشگاه سکو زیر نظر زروان روحبخشان و عیسی جباری می‌باشد.

محمد لهاک این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نگاهی به نمایشگاه آثار نقاشی طوبی کهندانی در گالری موسسه هوم:
دعوت به نگاهی زنانه تر از روایت غالب


تردیدی نیست که صورت بندی کلیشه های جنسیتی از مفهوم «مادری» همواره متاثر و متعین از اراده مذکر هستند و مواجهه هنرمندانی که فراتر رفتن از کلیشه ها و فرهنگ غالب به سمت "برداشتی انسانی تر" را پی می گیرند با این صورت بندی یک چالش ذهنی عمیق را می سازد. طرح بندی این چالش در هنرهای تجسمی و بخصوص نقاشی و عکاسی عموما با گشودن روزنه دید مخاطب و دعوت او به متفاوت نگاه کردن آغاز می شود، چنان که برای مثال رویکرد باربارا کروگر طی نیمه دوم قرن بیستم در به تصویر کشیدن زنان متمرکز بر همین "دعوت به متفاوت نگاه کردن" شکل گرفت. افزون بر این، در نقاشی و طراحی نیز با جا به جایی آرام و معنادار طیف رنگ ها و «طرح مساله به مدد کنتراست» تجربه های بسیار نابی را پیش روی نقاشان آوانگارد اروپایی قرار داده است. استفاده از این تکنیک در بستر نقاشی که هم اسلوب کلاسیک و هم فتورئالیسم را مدنظر قرار بدهد می تواند تجربه متاسب و بدیعی در فضای فکری و هنری امروز جامعه ایران باشد، بخصوص اگر نقاش از هنرمندان متولد دهه 70 باشد که بستر مهیاتری نسبت به نسل های قبل از خود برای سخن گفتن و اندیشه ورزی دارند.

در نخستین معرفی نمایشگاه و استیتمنت آن اشاره ای به عنوان و مفهوم «کورا» در فرهنگ یونانی قرار گرفته که می تواند مدخل و کلید مناسبی برای ادراک جهت گیری کلی آثار طوبی کهندانی باشد: «کلمه کورا از رساله " تیمائوس افلاطون" و توسط کریستوا نشانه شناس فرانسوی اخذ شده است که منظور آن ظرف یا آوندی است که تن مادر تجسم آن میشود. این آوند یا کورا نام ناپذیر و مقدم بر یک و پیش از پدر است. کریستوا آن را مقدم بر زبان منطق و تثبیت هویت و وضعیت سوژه میداند .رابطه عمیق مادرو فرزند ذاتی ترین رابطه بشر است. که نظم و قانون اجتماعی حاکم بر آن است . اما در جهان معاصر مادر میتواند جایگاه خود را انتخاب یا انکار کند ...».

نقاش اما در ترسیم وضعیت «سوژه متعین شده» به واسطه ی کنتراست به تداعی مساله رسیده و این تداعی مفهوم را بسیار ظریف شروع می کند: او هم چهره و هم بدن را در روایتی شهودی برابر دیده مخاطب قرار می دهد. گزینش رنگ ها عمدتا با نشانگان دو رنگ سرخ و همین قهوه ای در آثار این نمایشگاه قابل توجه است؛ دو رنگی که در ارجاعات فرهنگ غالب می توانند یادآور نوعی صورت بندی و جهت دهی غالب به مغلوب باشند، اما در عین حال فهم متفاوت و ارجاعات برون متنی نیمه دیگر جامعه از زیست انسانی نیز در طیف ملایم تر همین دو رنگ معنا پیدا می کند. ترجیح قوس و کمان به زاویه و همین طور استفاده از خطوط غیر شکسته برای ترسیم پیکره و تداعی آناتومی در سه تابلو از آثار طوبی کهندانی در این مجموعه نیز، به بیانی دیگر تعدیل و تلطیف اراده مسلط نسبت به زن و امکان مادر شدن و مادر بودن را یادآوری می کنند.

طوبی کهندانی برای نیل به هدف و بستر مطلوب در پیام خود در بیشتر تابلوهای این نمایشگاه کنتراست و تضاد مفهومی میان رنگ ها را برجسته ساخته و البته نوع مواجهه او با ترسیم چهره و بدن زن در روایت ها نوعی تکثر روایت را با خود دارد؛ تکثری که امکان حصول به «مفهوم مادری» و حیات را فراهم بیاورد.
شایان ذکر است که اگرچه نقاش از تقابل مستقیم با ایستارهای ارزشی و ایستارهای حسی-روانی مورد تایید و ترویج کلانروایت غالب پرهیز کرده و «تمهید ادراک بصری و ذهنی مساله» را دست کم در تابلوهای مجموعه «کورا ...» بیشتر مدنظر قرار داده اما رویکرد فتورئالیسم او مختصات طراحی و رنگ را نمی تواند به طور کامل از دست اندازی قلم و ذهن مذکر رها کند که در نتیجه، گزاره انتقادی فدریکو فلینی به هنرمندان و فعالین فمینیست موج اول و دوم درباره واکنشی و رفلکسیو شدن نسبت به گزاره های فرهنگ مذکر که آنها را از بیان موضع ایجابی برای تحقق خواست خود دور می کرد، تا حدودی درباره تابلوهای کهندانی نیز می تواند مصداق پیدا کند. بنابراین اگر مخاطب انتظار ادراک انسان به ما هوانسان و به مثابه داشتن ابعادی از حیات ذهنی و به تبع آن کنش و انتخاب گری مستقل از برساخت اجتماعی و کلیشه های جنسیتی را داشته باشد، در دلالت شناسی رنگ و فرم می تواند میانگین این فهم مستقل را پیدا کند.

به یک اعتبار، می توان در پس زمینه تابلوها و خطوطی که چهره و آناتومی را در این مجموعه ترسیم کرده کرده اند دریافت که اهمیت دادن «ادراک Comperhension» او را ناگزیر از تنفس در اتمسفر مفهومی مسلط ساخته است. تنفس در اتمسفر مذکر و مجموعه برداشت ها و برساخت های مذکر از « تصویر زن و مادر » در ترسیم و رنگ بندی آثاری به هر روی، نخستین نمایشگاه طوبی کهندانی را از تحقق ایده آل دور می کند، اما به مثابه نخستین تجربه و حضور او می تواند نویدبخش طیفی از احتمالات در باب آثار آتی او نیز باشد.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
+ ... دیدن ادامه » این نقد در شماره امروز روزنامه مردم سالاری مورخ چهارشنبه هفتم شهریور ماه به چاپ رسیده است و قابل دسترسی است:

http://newspaper.mardomsalari.ir/4680/page/9/43938/%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%BA%D8%A7%D9%84%D8%A8
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
در کنار صدها هزار مخاطب
» تیوال شش‌ساله شد!
... دیدن اطلاعات »

تلاش کردیم تیوال رو مانند یه موجود زنده بسازیم... یه دوست که همراه و همقدم مخاطبانش رشد می‌کنه و بزرگ می‌شه، و امروز این دوست در کنار صدها هزار همراه شش‌ساله شد :-)

قدردان همراهی شما در این راه دشوار و شیرین هستیم و این همون چیزیه که ما رو دلگرم و محکم کرده.

به مناسبت جشن تولد شش‌سالگی تیوال، هدیه ویژه‌ای براتون در نظر گرفتیم:
تا شش روز می‌تونید با بهره از کد تخفیف bday6 با ۵۰٪ تخفیف مشترک تیوال+ بشین یا اون رو تمدید کنید!

» خرید اشتراک تیوال‌پلاس

» تمدید اشتراک تیوال‌پلاس (برای مشترکان کنونی)

شاد و تیوالی باشید!

۰۴ شهریور
۵۷ نفر این را دوست دارند
به تمام عزیزان درتیوال تبریک فراوان و آرزوی موفقیت های بسیار با عزمی همدلانه ، مسئولانه و کارآتر با کاربران تیوالی ...
۰۴ شهریور
با سلام واحترام و عرض تبریک وشاد باش
گروه همیاری محترم
یک بار در پایان سال گذشته و نزدیکی تعطیلات عید نوروز اشکالاتی رودر خصوص رویکرد تیوال پلاس مطرح کردم.
اینکه در یکی دو ماه اول خوب بود به مرور زمان اثر چندانی از تخفیف دیده نمیشه مثل اتفاقی که برای ... دیدن ادامه » تخفیف کیف پول افتاد.سایر موارد هم کاربرد چندانی نداره.
همچون جناب محمدرضا دانش خواستم بدونم قرار هست تغییری در رویه انجام بگیره و یا به همین سیستم و تقلیل بیشتر تخفیف ها ادامه خواهید داد.
با تشکر
۱۰ شهریور
لطفا کد تخفیف رو تمدید کنید. با تشکر
۱۱ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به نظرم اومد برای علاقه مندان به عکاسی این لینک رو قرار بدم تا مثل من براشون دردسر ایجاد نشه . من خیلی وقت پیش برای یک پروژه عکاسی رفتم جایی .بعد یه چیزی رو جا کذاشتم ؛ اون چیز خود دوربینم بود ! خب این داستان تلخی بود که برای من پیش اومد و اون روز کلی آبروریزی شد . اما تصمیم گرفتم دیگه اجازه ندم برای دیگران هم این شرایط ایجاد بشه .
پس یک چک لیست عکاسی نوشتم و اون رو توی سایتم [به رایگان] منتشر کردم . ازش لذت ببرید !
http://rezasadeghi.net/photography-checklist/
۱ نفر این را امتیاز داده‌است
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گالری آران اضافه شدن اثر شهریار قرایی به مجموعه اصلی موزه آگوا، موزه غرب استرالیا در شهر پرت را اعلام می‌نماید. | عکس
» گالری آران اضافه شدن اثر شهریار قرایی به مجموعه اصلی موزه آگوا، موزه غرب استرالیا در شهر پرت را اعلام می‌نماید.
... دیدن متن »

این اثر که در نمایشگاه "نخستین، هنر چوب" با گردآوری اکرم احمدی توانا در شهریورماه سال ۱۳۹۶ به نمایش درآمده بود، ترجمانی از باغ ایرانی است که اینک به بزرگترین مجموعه آثار مدرن و معاصر در غرب استرالیا اضافه گردیده است. این اثر بخشی از مجموعه‌.ی او  با عنوان باغ ایرانی است که با الهام از تاریخ، ادبیات کهن، معماری و نگاری‌.گری ایرانی شکل گرفته و خوانشی از روابط میان فرم‌.ها و همگونی آن با معقوله ادراک است.
موزه آگوا، غرب استرالیا در سال ۱۸۹۵ تاسیس شده و در سه ساختمان قدیمی در مرکز فرهنگی شهر پرت متمرکز است. این موزه مجموعه اصلی دولتی غرب استرالیا را نیز شامل می‌.شود که جزو مهمترین مجموعه‌.های هنر اب اورژینال (هنر بومیان اولیه استرالیا) و هنر و دیزاین منطقه غرب استرالیا و همچنین هنر و دیزاین بین المللی است.
سالیانه با کمک بنیاد آگوا که متشکل از هنر دوستان و سازمان‌.های غیردولتی و بنیادهای فرهنگی متعدد است، آثار هنری از سراسر جهان برای این مجموعه خریداری می‌.شود.
شهریار قرایی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است و در رشته‌.های مهندسی عمران از دانشگاه سمنان و معماری دانشگاه آزاد قزوین تحصیل نموده است و محقق در زمینه اسطوره شناسی است. او به فراگیری تاریخ هنر و جنبه‌.های مختلف هنر تجسمی ایران تحت نظر استاد رویین پاکباز پرداخته و همچنین طراحی و نقاشی را زیر نظر مرحوم استاد عربعلی شروه، استاد نصرت الله مسلمیان و استاد امین نورانی، آموخته است. شرکت در کلاسهای استاد محمد حسین عماد آغاز آشنایی و کار او با چوب بوده است.
در سال ۱۳۹۵ طراحی فضای آموزشی او برگزیده مسابقه معماری "مدرسه ایرانی معماری ایرانی" گردید و مقالات او در نشریات ارزشمندی نظیر مجلات شارستان، معمار، اتود، مهراز، و روزنامه شرق به چاپ رسیده‌.اند و همچنین به تدریس و همکاری با کانون معماران معاصر ایران اشتغال دارد.

 

 

نیلوفر ثانی و مهسا علی پور این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ترکیب دبیران بخش های
با انتصاب «قائدی»، «شجاعی طباطبایی»، «عابدینی»، «دالوند» و «مغروری»
» ترکیب دبیران بخش های "جشنواره هنر مقاومت" کامل شد
... دیدن متن »

با انتصاب 5 دبیر بخش های جشنواره هنر مقاومت ، ترکیب دبیران بخش های ده گانه این جشنواره تکمیل شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری پنجمین جشنواره هنرمقاومت، مسعود نجابتی دبیرکل این جشنواره با صدور احکامی جداگانه دبیران بخش های «عکس» ، «کارتون و کاریکاتور» ، «تبلیغات شهری» ، «طراحی صنعتی» و بخش ویژه «علمی پژوهشی» این جشنواره را منصوب کرد.
"حسن قائدی" و "حامد مغروری  " به ترتیب به عنوان دبیران بخش «عکس» و «تبلیغات شهری» منصوب شدند و "سید مسعود شجاعی طباطبایی" که پیش از این نیز به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره حکم خود را از مسعود نجابتی گرفته بود، به عنوان دبیر بخش کارتون و کاریکاتور این جشنواره منصوب شد.
"احمد عابدینی" و "احمد رضا دالوند" نیز به ترتیب به عنوان دبیران بخش های "طراحی صنعتی" و "بخش ویژه علمی پژوهشی "منصوب گردیدند.
پیش از این نیز" حسن روح الامین "به عنوان دبیر بخش نقاشی دیجیتال ، "سید مهدی حسینی" به عنوان دبیر بخش تایپوگرافی، "عباس صانعی" به عنوان دبیر بخش گرافیک متحرک "علی حیاتی "به عنوان دبیر بخش پرچم و کتیبه ،"محمد رضا دوست محمدی" به عنوان دبیر بخش تصویر سازی و "سید محمدرضا میری" به عنوان دبیر بخش پوستر این جشنواره احکام خود را از مسعود نجابتی دریافت نموده بودند.
گفتنی است پنجمین جشنواره هنر مقاومت در ده بخش « پوستر" ،" تبلیغات شهری » ، « کارتون و کاریکاتور » ، « تصویر سازی » ، « طراحی صنعتی » ، « پرچم و کتیبه » ، « تایپوگرافی » ، « گرافیک متحرک » ،" نقاشی دیجیتال » ، « عکس » و بخش ویژه « علمی ـ پژوهشی » توسط گروه هنرهای تجسمی روایت فتح و با دبیری مسعود نجابتی دی ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ استیکر ماشین,چاپ روی شیشه,چاپ کارت ویزیت,چاپ پارچه,چاپ تراکت,چاپ بروشور,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ اکوسالونت,چاپ فوم برد,سقف کشسان,تخفیف دانشجویی,چاپ کاغذ دیواری,قیمت چاپ دیجیتال,سازه نمایشگاهی و دیگر خدمات چاپ مستقیم می باشد.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خبر
درباره اشتراک تیوال+ i
تخفیف خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس از مستر بلیط | عکس
تیوال پلاس
» تخفیف خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس از مستر بلیط
... دیدن متن »

همونطور که می‌دونید، اشتراک تیوال‌ْپلاس به معنی بهره‌مندی از همه خدمات آشنا و رایگان تیوال هست به اضافه مزایا و خدماتی که می‌‌تونه برای یک مخاطب فعال‌تر برنامه‌های هنری و گردشی خیلی مفید باشه.

پیش از این بخشی از خدمات تیوال‌پلاس رو بهتون معرفی کردیم. همراهی‌ها و هدیه‌های فیلیمو، اسنپ، دلیون، شهر کتاب آنلاین، اسنپ فود، مدیسه ، نوار، فروشگاه بازی و اندیشه، کافه گرامافون، کافه گالری ایرانشهر ، کافه گالری شنفدیدارجای و کافه رستوران لبیستروپاپ رو که یادتون هست؟ امکان ویژه دیگه‌ای که در تیوال‌پلاس داریم ۱۵،۰۰۰ تومان تخفیف خرید بلیت هواپیما، ۱۲،۰۰۰ تومان تخفیف خرید بلیت قطار  و ۵،۰۰۰ تومان تخفیف خرید بلیت اتوبوس از سایت مستر بلیط هست.

مستر بلیط سامانه فروش آنلاین بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس است که امکان خرید سریع و راحت بلیت این وسایل نقیله رو در هر ساعتی ازشبانه روز فراهم کرده.
علاوه بر سایت، خرید بلیت از طریق اپلیکیشن‌ آیفون و اندروید هم امکان‌ پذیر است.

همچنین پشتیبانی سایت مستر بلیط ۲۴ ساعته است.

مستر بلیط رو رو می‌تونید از طریق لینک‌های زیر دنبال کنید:

کانال تلگرام | اینستاگراماپلیکیشن آیفون | اپلیکیشن اندروید

امین مهدوی، محمد لهاک، سهیل جمشیدی و نغمه این را خواندند
میلاد مجرد این را دوست دارد
با سلام ججوری می تونم از تخفیف استفاده کنم؟
۳۰ مرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
جشنواره هنر مقاومت، دبیران ۳ بخش دیگر خود را شناخت | عکس
» جشنواره هنر مقاومت، دبیران ۳ بخش دیگر خود را شناخت
... دیدن متن »

مسعود نجابتی دبیرکل پنجمین جشنواره هنر مقاومت دبیران بخش های "تایپوگرافی"، "گرافیک متحرک "و "پرچم و کتیبه " این جشنواره را منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری پنجمین جشنواره هنر مقاومت، مسعود نجابتی دبیرکل جشنواره هنر مقاومت طی احکامی جداگانه « سید مهدی حسینی »، « عباس صانعی » و « علی حیاتی » را به ترتیب به عنوان دبیران بخش های  « تایپو گرافی »، « گرافیک متحرک » و « پرچم و کتیبه »  این جشنواره منصوب نمود.
گفتنی است هفته گذشته نیز انتصاب سید مسعود شجاعی طباطبایی به عنوان دبیر اجرایی، حسن روح الامین به عنوان دبیر بخش نقاشی دیجیتال، محمدرضا دوست محمدی به عنوان دبیر بخش تصویر سازی و سید محمدرضا میری به عنوان دبیر بخش پوستر و تبلیغات شهری این جشنواره صورت گرفته بود.
پنجمین جشنواره هنر مقاومت، توسط گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح و در ۱۰ بخش « پوستر و تبلیغات شهری »، « کارتون و کاریکاتور »، « تصویر سازی »، « طراحی صنعتی »، « پرچم و کتیبه»، « تایپوگرافی » ، « گرافیک متحرک » ، « نقاشی دیجیتال »، « عکس » و بخش ویژه « علمی ـ پژوهشی » دی ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
re.naz
درباره نمایشگاه سی رنگ i
من این نمایشگاه رو رفتم و به نظرم یکی از نمایشگاه های خوب در زمینه آثار مینیاتور بود. قیمت کارهای ارائه شده هم مناسب بود. توصیه میشه به سایر دوستان و علاقه مندان به آثار فاخر ایرانی مخصوصا مینیاتور :)
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به به چه ایده خوبی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده

حتما باید از این نمایشگاه دیدن کنیم، خصوصا که آثار خانم گلچین هم در بین آثار هست.

Ali.n و عاطفه گندم آبادی این را خواندند
لیلى شجاعى، خائف و زهره مقدم این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
درودها
چه گالری خوبی خواهد بود.
عاطفه گندم آبادی، Ali.n، مجتبی مهدی زاده و محمد لهاک این را خواندند
میلاد مجرد این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
behrad rad
درباره نمایشگاه بوی بادام i
اینجا تنها درد و سکوت
تنها غلط های مکرر
در هجمه های دستورات نامتعالی
به سخره بردن بشریت
صلح حرف تکراریست
عملی در واژگان خود نمی بیند
و درد شاید عمیق می نماید
در پس حنجره رو به آزادی
نیستی اینجا و باز می دانم
آتشی به جانم افروزی
در صدای خس خس خاموشت
پیش چشمان خیس فرزندت
در نگاه رو به اتمامت
قلب رو به تحلیلت
چشمان خسته ام اما
تاب ... دیدن ادامه » گریه ای ندارد باز
من گلوگاه توام این بار
با من امتحان کن نفس کشیدن را





برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آلفردو جیمز
درباره نمایشگاه زخم i
. متون مغزدار خاکستری همراه با عکسهای مفهومی سیاه و سفید, خیلی اثرگذار بودن.
عاطفه گندم آبادی و امیر این را خواندند
نیلوفر ثانی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کارهای خوب تو سبکهای مختلف از بچه های شیراز. چندتا از کارهای به نسبت بقیه خیلی بهتر بودن. ارزش دیدن رو داره.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بخش های پنجمین جشنواره هنر مقاومت اعلام شد | عکس
» بخش های پنجمین جشنواره هنر مقاومت اعلام شد
... دیدن متن »

بخش های پنجمین جشنواره هنر مقاومت، از سوی دبیرکل این جشنواره اعلام گردید.
به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری پنجمین جشنواره هنر مقاومت ، مسعود نجابتی دبیرکل جشنواره هنر مقاومت با اعلام این خبر گفت: باتوجه به بررسی های به عمل آمده و لزوم استفاده از ظرفیت های بخش های گوناگون عرصه هنر های تجسمی کشور ، قصد داریم تا پنجمین جشنواره جشنواره هنر مقاومت را با رویکردی نو و شیوه ای بدیع برگزار کنیم.
لذا با توجه به این موضوع در نظر داریم تا انشاءالله ، جشنواره پنجم را در ۱۰ بخش « پوستر و تبلیغات شهری » ، « کارتون و کاریکاتور » ، « تصویر سازی » ، « طراحی صنعتی » ، « پرچم و کتیبه» ، « گرافیک خط یا تایپوگرافی » ، « گرافیک متحرک یا موشن گرافی » ، « نقاشی دیجیتال » ، « عکس » و بخش ویژه « علمی ـ پژوهشی » برگزار کنیم.
مسعود نجابتی در ادامه افزود: امیدواریم تا با یاری و همیاری کلیه هنرمندان متعهد و متخصص خصوصا نسل جدید ،پرتوان ، دانش آموخته ،و هنرمند  و نیز همیاری مراکز و نهادهای مرتبط ، شاهد برگزاری جشنواره پویا و هدفمند در راستای اشاعه فرهنگ مقاومت در عرصه هنرهای تجسمی کشور باشیم.
مدیر عامل گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح همچنین از اعلام دبیران بخش های ۱۰ گانه این جشنواره در آینده ای نزدیک خبر داد.
پنجمین جشنواره هنر مقاومت، به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری مسعود نجابتی دی ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با درود
نمایشگاهی از طرح های وحید چمانی عزیز در گالری شیرین برقرار ست
حیف که این نمایشگاه دیدنی در تیوال برگه ای ندارد ...

http://galleryinfo.ir/Images/Events/Event_6071.jpg
درود بر شما
گروه های محترم می توانند با ارسال اطلاعات از طریق ایمیل نسبت به ساخت برگه و انتشار اطلاعات رویدادهای خود در تیوال اقدام نمایند.
با سپاس
۲۱ تیر
درود دوست من
وحید چمانی از نقاشان صاحب سبک معروف و جوانی ست که کارهایش بسیار دیدنی ست
البته دراین نمایشگاه فقط طرح هایش موجودند ...
۲۱ تیر
ارادت..:)
۲۱ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اجرای با شکوه گروه مینیاتور | عکس
نقش جهان در تهران
» اجرای با شکوه گروه مینیاتور
... دیدن متن »

نقش جهان عنوان نمایش گروه مینیاتور است که با سرپرستی بنفشه امیری روز ۱۴ و ۱۵ تیر در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
گروه حرکت مینیاتور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد و نقش جهان سومین اجرای رسمی اوست. هدف مینیاتور زندگی و درخشش هنر ایرانی ست و این گروه سالهاست که در راه این هدف تلاش میکند. مینیاتور می‌کوشد در زمینه حرکت به هنر اصیل ایرانی با حفظ همان اصالت، رنگ و بوی امروزی ببخشد و با همراهی شعر و آواز و موسیقی مفاهیم مورد نظر را عمیق تر در خاطر مخاطب ثبت کند. رویای مینیاتور لذت بردن و لذت بخشیدن است، به یاد آوردن و یادآوری کردن، زنده شدن و زنده کردن. مینیاتور در انتظار روزی ست که هنر حرکت ایرانی در سرزمین خودش و در تمام جهان پاس داشته و آموخته شود.
بنفشه امیری، سرپرست گروه حرکت مینیاتور زاده ۱۳۶۲ فارغ التحصیل لیسانس نقاشی از دانشگاه الزهرا و فوق لیسانس طراحی از دانشگاه برایتون انگلستان است. او در فاصله سالهای ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۵ در ایران به فراگیری حرکات ایرانی، فولکلور و فلامنکو نزد اساتید مختلف پرداخت، پس از آن به مدت یکسال همزمان با هنرآموزی در آکادمی های تخصصی باله، در زمینه رقص معاصر و حرکات آرژانتینی و لاتین در ایتالیا آموزش دید. او این آموزشها را به مدت ۵ سال در انگلستان نیز ادامه داد. در این مدت خودش نیز به طراحی حرکات ایرانی که بزرگترین دغدغه شخصی اش بود پرداخت و به مدت ۶ سال اجراهای انفرادی مختلفی در ایتالیا و انگلستان داشت. در سال ۱۳۹۱ و به دنبال این دغدغه به ایران بازگشت و به تربیت شاگردانی پرداخت که حاصل آن شکل گیری گروه حرکت مینیاتور بود.
نقش جهان در نه پرده اجرا شد. پرده اول با عنوان گشت و گذار در خارج از شهر، پرده دوم زنی با حجاب (چارقد)، پرده سوم عشاق، پرده چهارم مهمان از مکتب تبریز، پرده پنجم بانوی خیال پرداز، پرده ششم شاهزاده ای سرگرم تفریح در خارج شهر، پرده هفتم جوان نشسته در حال شعرخوانی، پرده هشتم درویشان در حال سماع و پرده نهم مکتب اصفهان با طراحی حرکت زیبا و پررمز و راز گروه مینیاتور اجرا شد.
نویسنده و راوی نقش جهان سارا کاظمی سبزوار بود که به بهترین نحو و با بیانی شیوا و رسا نقشش را در هر پرده ایفا کرد.
طراحی لباس‌ها را بنفشه امیری برعهده داشت، طراحی‌ها با رنگ‌هایی شاد و هماهنگ با حرکات و موضوع انجام شده بود و در انتقال حس عمیق تر به حرکات بسیار موفق عمل کرده بود.
سایه سدیفی و صدا سدیفی با نوازندگی و خوانندگی پرشور خود روح بخشی به حرکات گروه را برعهده داشتند.

 

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
در گلوی رزهای سیاه پوش
مشت مشت فریاد
اینجا ایرانشهر
واقعا چیدمان زیبا و تکان دهنده ای بود عباس جان چه خوب که درباره اش نوشتی
۱۵ تیر
همزمانی برپایی این چیدمان با اخبار تلخ تر از همیشه از گوشه گوشه میهن در نگارخانه ای که نامش ایرانشهر است، تاثیر نمایشگاه و تاثر آدمی رو دو چندان می کنه.
۱۶ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
عباس الهی
درباره نمایشگاه فرآیند i
دوستان فرصت کردید یک سر خانه هنرمندان بزنید. آثار این هنرمند و آثار محمد ناصری پور در نگارخانه زمستان به نظرم دیدنی است.
در این نگارخانه ویدئویی از چیدمان آثار این هنرمند نمایش داده می شود. تماشای آن خالی از لطف نیست.
Ali.n، امیر و عاطفه گندم آبادی این را خواندند
نیلوفر ثانی، بامداد و محمد لهاک این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
مسابقه عکاسی با تلفن همراه | عکس
» مسابقه عکاسی با تلفن همراه
... دیدن متن »

بخش یک: عکس های سلفی مقابل جاذبه های گردشگری و تفریحی تبریز
بخش دو: عکاسی با موضوع رسم مهمان نوازی
بخش ویژه: عکاسی گردشگران تابستانی از تفرجگاه های شهر تبریز

آغاز ارسال عکس ها: ۱ تیر ماه ۱۳۹۷
آخرین مهلت ارسال آثار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
مراسم اختتامیه: ۷ شهریور ۱۳۹۷

جهت شرکت در مسابقه عکس ها را به آدرس پست الکترونیکی t a b r i z i m @ t a b r i z . i r به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس ارسال نمایید.

 

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ش . ح
درباره نمایشگاه بوی بادام i
سلام، در خانه هنرمندان بسیار بد برخورد می کردند، اجازه عکس گرفتن نمی دادند و توهین می کردند، اعتراض هم می کردی، می گفتند ناراحتی دیگر نیا، دو خانم در روابط عمومی بودند که بسیار بد برخورد بودند
زهره مقدم و عباس الهی این را خواندند
ایرانه دیگه . توقعی جز این مگه باید داشت ؟
۱۱ تیر
جای تاسف داره
۱۸ تیر
البته من هم از این نمایشگاه دیدن کردم و توانستم عکس هم بگیرم متاسفانه اعمال قوانین احتمالا نامناسب یا برخوردهای سلیقه ای موجب این گونه دلزدگی ها می شود
۲۳ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایشگاه " تک درخت " در گالری ایوان (e 1)
از 1 تا 15 تیر 97
مجموعه عکس های هنرمندانی است که بیاد عباس کیارستمی در کنارهم جمع شده اند ...

5 تابلوی عکس بسیار زیبا و از معروفترین ها و خاص ترین های ِ عباس کیارستمی نیز دراین مجموعه درمعرض دید علاقمندان است ..
که جالب ست حتی مورد فروش نیز قرار گرفته اند ...
سایر عکس ها بعضی از پشت صحنه های فیلم وبا حضور عباس کیارستمی در کنار درخت ها و بعضی کاملا نگاه شخصی هنرمند به درختانی ست که سوژه بوده اند ..
تابلوی عکسی از جعفر پناهی یکی از زیباترین هاست ..

دیدن چنین نمایشگاهی با لطافت حضور عکس های عباس کیارستمی و یادمانش بی شک پیشنهاد و توصیه می شود .

نیلوفرثانی
7تیر97

http://www.e1art.gallery/fa/
علی آقای عزیز به نظرم بخش مهمی از هنر معاصر ایران درهمین گالری هایی ست که چه هنرمندان سرشناس و صاحب سبک حضور دارند وچه هنرمندانی تازه کارتر و خلاق که باهنرهای تجسمی ،نقاشی وعکس آنرا به مخاطبان ودوستداران هنر ارائه می دهند ، نوعی پیوند و"هم خوردگی " ... دیدن ادامه » ما باهنر ازهمین طریق ممکن هست ..
وقتی در دنیای ِهنر بخصوص نقاشی و عکس عمیق تر میشیم ،احساس جاری بودن حس انتزاعی و فوق العاده ش رو در درونمون پیدا میکنیم واین برای من لذت وافری داره
این نمایشگاه هم با عکس های زیبایش ، مجموعه ی قابل سیری ست که بشود درآن رخنه کرد و با آن حال ِخوب ساخت
عکسهای کیارستمی واقعا چندین دقیقه مخاطب را مسخ میکند .. امیدوارم ببینید ولذت ببرید
۰۹ تیر
درود بانوجان، شما همیشه دراین موارد پیشقدم هستید و الگوی ما دوستانتان،وحتما بهتر ازمن آثار هنری را پیگیری میکنید
انجام وظیفه کردم که دوستان خوبم درصورت داشتن وقت، به این نمایشگاه هم سری بزنند ..
ارادتمندتان هستم
۱۰ تیر
خواهش می کنم و ممنونم . شما لطف دارید عزیزجان
بزرگوارید
چقدر مایه ی مباهات و خرسندیست وجود نازنینتان در این خانواده ی برزگ
سپاسگزارم
همچنان از شما آموخته و می آموزم بانوی گرانقدر و اندیشمندم
پاینده باشید
۱۰ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
آموزشگاه هنرهای تجسمی آسو:

*با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

*با کادری مجرب و حرفه ای

*همراه با روشهای اصولی و آکادمیک

*در جهت پرورش ایده های نو و خلاق
همراه با تعیین سطح هنرجو و مشاوره رایگان
پذیرش انواع سفارشات و پروژه های هنری
برگزاری نمایشگاه از آثار هنرجویان
شامل دوره های:
1- کارگاه طراحی مقدماتی و پیشرفته
2- کارگاه رنگ شناسی و تکنیک های نقاشی
3- ... دیدن ادامه » کارگاه نقاشی در سبک های مختلف به صورت حرفه ای
4- ویترای ، کاشی شکسته ، نقش برجسته سفالی ، پتینه
5- تصویر سازی ، طراحی گرافیکی ، کاریکاتور و چاپ دستی
6- آمادگی آزمون تئوری و عملی کنکور هنر
7- کارگاه آزاد تاریخ هنر و نقد هنری و نقد ادبی
8- کارگاه خلاقیت کودکان (نقاشی، حجم ، کاردستی)
9- نگارگری ، تذهیب ، خوشنویسی ، (تحریری و درشت)
10- کلوپ آزاد طراحی
11- تورهای گالری گردی
12- تور عکاسی و طراحی در طبیعت
asoartacademy.ir
https://telegram.me/asoart
شماره تماس:
02632533227
02632567336
09015636689
آدرس:
کرج – آزادگان – ابتدای خیابان مطهری – بعد از داره ثبت و اسناد – جنب اطلس پود -ساختمان پارس – طبقه سوم – واحد 8
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
محمد عسگری این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با درود همیاری هنرهای تجسمی

دو نمایشگاه که امروز افتتاحیه داشت واقعا درخور توجه و بهره ی علاقمندان ست کیفیت های جذاب و ارزشمندی دارند

من فاخر نیستم ! (از باغ تا آشپزخانه )
ارسیا مقدم / گالری هما
-------
وجود ادراک نشده
آثار گروهی
گالری شیرین
------------
هایپر ایگو
مریم رحیمی
گالری شیرین

لطفا برگه های آن را بازگشایی فرمایید
امیر و محمد لهاک این را خواندند
امیرمسعود فدائی، Ali، ابرشیر، شکوه حدادی و عباس الهی این را دوست دارند
ممنون از اطلاع رسانی های تجسمی ات دوست گرانقدرم
۲۶ خرداد
ممنون واقعا کارهای قابل تامل و خوبی همیشه پیشنهاد می دهی دوست هنرمندم
۲۶ خرداد
ارادت دوست من
اگر همیاری عنایت بفرماید و برگه های این نمایشگاهها رو ایجادکنند میتونیم گفتگوهای خوبی درباره ی آثار این نمایشگاهها داشته باشیم
۲۷ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خبر
درباره اشتراک تیوال+ i
۲۰٪ تخفیف اجاره محل اقامت در سفر از سایت اتاقک | عکس
تیوال پلاس
» ۲۰٪ تخفیف اجاره محل اقامت در سفر از سایت اتاقک
... دیدن متن »

همونطور که می‌دونید، اشتراک تیوال‌ْپلاس به معنی بهره‌مندی از همه خدمات آشنا و رایگان تیوال هست به اضافه مزایا و خدماتی که می‌‌تونه برای یک مخاطب فعال‌تر برنامه‌های هنری و گردشی خیلی مفید باشه. پیش از این بخشی از خدمات تیوال‌پلاس رو بهتون معرفی کردیم. همراهی‌ها و هدیه‌های فیلیمو و اسنپ و دلیون و شهر کتاب آنلاین و اسنپ فود و مدیسه و نوار و بازی و اندیشه که یادتون هست؟ امکان ویژه دیگه‌ای که در تیوال‌پلاس داریم ۲۰٪ تخفیف اجاره محل اقامت از سایت اتاقک هست.

 

اتاقک این امکان را فراهم کرده است که بدون نگرانی و دغدغه، محل اقامتمون (ویلا، هتل آپارتمان، سوئیت، اتاقک‌های بوم گردی و ...) رو قبل از سفر رزرو کنیم تا وقتی که به محل مورد نظرمون رسیدیم با خیال راحت مستقر بشیم و مجبور به گشتن برای محل اقامت نباشیم.
همچنین می‌تونیم با انجام تست شخصیت سفر اتاقک، بفهمیم چه مکان‌هایی به روحیه و شخصیت ما نزدیکتر است که در صورت تمایل به اونجا سفر کنیم.

با توجه به قوانینی که سایت اتاقک برای میزبانان داره، میشه امیدوار بود که میزبانان به تعهدات خود عمل می‌کنند و امنیت خاطر و آسایش رو برای مسافران فراهم می‌کنند.

همچنین پشتیبانی سایت اتاقک ۲۴ ساعته است.


سایت اتاقک را می‌تونید از طریق لینک‌های زیر دنبال کنید:
کانال تلگرام | اینستاگرام | توئیتر | اپلیکیشن اندروید | اپلیکیشن آیفون | وبلاگ

 

عاطفه گندم آبادی، آرزو اورک، محمد لهاک و نیما نوری این را خواندند
زهره مقدم این را دوست دارد
با سلام
تخفیف رو چجوری میشه رو رزرو اعمال کرد؟
۰۸ مرداد
با سلام
من می خواستم از کد تخفیف اتاقک استفاده کنم اما وقتی وارد می کنم میگه نا معتبره
۱۱ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خبر
درباره اشتراک تیوال+ i
۲۰٪ تخفیف خرید حضوری از فروشگاه بازی و اندیشه برای مشترکان تیوال‌پلاس | عکس
تیوال پلاس
» ۲۰٪ تخفیف خرید حضوری از فروشگاه بازی و اندیشه برای مشترکان تیوال‌پلاس
... دیدن متن »

همونطور که می‌دونید، اشتراک تیوال‌ْپلاس به معنی بهره‌مندی از همه خدمات آشنا و رایگان تیوال هست به اضافه مزایا و خدماتی که می‌‌تونه برای یک مخاطب فعال‌تر برنامه‌های هنری و گردشی خیلی مفید باشه. پیش از این بخشی از خدمات تیوال‌پلاس رو بهتون معرفی کردیم. همراهی‌ها و هدیه‌های فیلیمو، اسنپ، دلیون، شهر کتاب آنلاین، اسنپ فود، مدیسه و نوار که یادتون هست؟ امکان ویژه دیگه‌ای که در تیوال‌پلاس داریم ۲۰٪ تخفیف خریدحضوری کتاب کودک، اسباب‌بازی و ... از فروشگاه بازی و اندیشه هست.


مجموعه بازی و اندیشه
فرصتی‌ست برای رشد خلاقیت و هوش کودکان، همینطور امکانی‌ست برای دور بودن کودکان از استرس بازی‌های کامپیوتری و بازی‌هایی که منجر به پرورش خشونت می‌شود.
کودکان می‌تونن در فضاهای باز این مجموعه بدون ترس و نگرانی اینکه بزرگسالان بهشون تذکر بدن یا از بازی با وسیله‌ایی منعشون کنن، با دوستای خودشون با خیال راحت مشغول بازی و تفریح بشن.

 

از دیگر ویژگی‌ها و امکانات مجموعه بازی و اندیشه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- در مجموعه‌ی بازی و اندیشه اسباب بازی‌های منفعل مانند ماشین کنترلی، آدم آهنی و ... به فروش نمی‌رسد.
- عدم فروش اسباب‌ بازی‌هایی مثل تفنگ و شمشیر و ...
- وجود کارگاه‌های مادر و کودک برای آموزش غیر مستقیم و رشد خلاقیت کودکان
- تور‌های تفریحی یک روزه برای کودکان به همراه بزرگسالانشان
- کلوپ‌ بازی‌های فکری
- کتاب فروشی تخصصی کودک و نوجوان
- شب‌های مهتابی (دورهمی مجموعه بازی و اندیشه به همراه کودکان و خانواده‌ها در پارک وقتی ماه کامل‌ست)

فروشگاه باز ی و اندیشه را می‌تونید از طریق لینک‌های زیر دنبال کنید:
کانال تلگرام | اینستاگرام | فروشگاه آنلاین کتاب

در حال حاضر فروشگاه بازی و اندیشه در شعبه‌‌ی  شهرک غرب، بلوار دادمان، شرق به غرب، نرسیده به یادگار امام، پلاک ۱۱۷ آماده‌ی ارائه خدمات حضوری با ۲۰٪ تخفیف به مشترکان تیوال‌پلاس است.



عاطفه گندم آبادی و محمد لهاک این را خواندند
میلاد مجرد این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
"روایت یک رویا " تجسم خیال انگیزی ست از بُعد و مکان و زمانی که گویی تکه ای از رویاست ... رویایی که اینک در قابی ، جان گرفته ، بر دیواری پیش روی ماست ..
مواجهه ی ِبخشی از خیال که نادیدنی ست و اینک دیدنی ... در همان وسعت ِمحصور کننده ایی که گویی راه گریزی نیست وتنها باید ایستاد و تماشا کرد ..
قاب بندی های بی نظیرابراهیم نوروزی ، فراتر از تصاویر ثبت شده از طبیعتی ست که بارها آنرا دیده ایم .. ترکیب ِفضایی ،رنگ بندی، سطح و زوایه، و داستان ِگویی در تمام آنها، شاخصه های برجسته ای ست که چشم و ذهن بیننده رادرگیر میکند ..
تصاویر در ابعاد مختلف اما موثری دارند که جهان ِخود را از یک صحنه ی تکراری و بارها دیده شده، به بکریت ِخاص ،عمیق و رویاگونه ،تغییر میدهد و چنان می سازد که گویی همین لحظه و تنها همین آن قابل رویت ست . ، دشتی سپید از برف و افق ِگره خورده با شب ... ویا ... دیدن ادامه » ایستاده با ردایی قرمز بر ساحل ِآبی ِپهناور ....بر کویری گرم و یا سردی ِکوهستانی پردرخت ...
ابراهیم نوروزی ، دیدی هنری وحرفه ای دارد که توانسته قاب های ِارزشمندی را ثبت و به نمایش بگذارد ..
برای لحظاتی شناور در رویا، آثار این نمایشگاه دیدنی ست ..

نیلوفرثانی
11خرداد 97
Ali، عاطفه گندم آبادی، امیر و محمد لهاک این را خواندند
عباس الهی، *مریم*، ابرشیر و شکوه حدادی این را دوست دارند
آیا طراحی و چیدمانی که برای عکس ها شده بود، در سطح متفاوتی نبود؟
به طور نمونه عکسی که برای طراحی پوستر استفاده شده و عکسی که شما در اینستا منتشر کرده اید بسیار جذاب و خیال انگیز است اما چند اثر دیگر چنین تاثیری بر من نداشتند.

البته شناخت چندانی از این ... دیدن ادامه » هنر ندارم که به نقد چیزی بگویم و این را به عنوان پرسش مطرح می کنم.
۱۲ خرداد
بسیار خوب و کامل و جامع نوشتی
ممنونم از دانش و بینشت
ممنونم از قلم و لطفت
پاینده باشید
۱۲ خرداد
ارادتمندم ... :)
۱۲ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید