کمدی کودک و نوجوان رویداد آنلاین
چیدمان
تیوال ناهید | دیوار
S3 : 16:14:22 | com/org
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید

راضی نبودم . کل کار ایده دوربین بازی و طراحی صحنه (البته صحنۀ تکراری پیپ) بود که نهایتا میتونست 15 دقیقه حالتو خوب کنه. حدودا یک ساعت 45 دقیقه بعدش اضافی و خسته کننده بود.
متاسفانه آقای مساوات هرقدر جلوتر میان، تئاترشون سطحی تر و البته پرزرق و برق تر میشه
ناهید
درباره نمایش دریاچه قو i
این کار پرافتخارترین نمایش فجر نبود
این کار در بخش مسابقه ایران 2 حضور داشت. شاید اگر در بخش ایران 1 بود این جوایز رو نمی گرفت
و البته اگر در بخش مسابقه اصلی (بخش بین الملل) حضور داشت که خیلی بعید بود بتونه جایزه ای بگیره

خوهشا اطلاع رسانی درست بکنید
ناهید جان نظرت درمورد خود نمایش چی هست..
۲۱ آبان ۱۳۹۸
مرسی نیلوفر جان :)
۲۱ آبان ۱۳۹۸
سلام بر شما
تا حدودی مشخصه از اخبار و اطلاعات تئاتر باخبرید، اما لازمه عرض کنم «۱» و «۲» بودن مسابقه تئاتر ایران به معنای مهم و اهم بودنش نیست و در این ۳۷دوره جشنواره هم کسی از بخش «بین‌الملل» به عنوان «مسابقه اصلی» یاد نکرده.
نگاهی به آثار جشنواره سال گذشته اگه بیندازید متوجه میشین آثار دقیقا بین دو گروه تقسیم شده و اتفاقاً رقبای قدری در بخش «ایران دو» حضور داشتند.
با تمام این‌ها از هر زاویه‌ای نگاه کنید و در هر بخشی که به افتخارات این نمایش بنگرید، متوجه می‌شید که ۱۰کاندیداتوری که حاصلش ۴تندیس و ۴تقدیر بوده، این نمایش پرافتخارترین نمایش تاریخ ۳۷ساله جشنواره فجره.

سپاس از شما
با احترام| تهیه‌کننده نمایش
۰۱ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
شاید یه گروهی بخواد بلیتش رو یه میلیون بفروشه
ولی سوال اینجاست:
تماشاخانه ایرانشهر که (به گمانم) زیر نظر شهرداری تهران است و یا تئاتر شهر، مولوی و ... که اصطلاحاً دولتی هستند، هیچ خط قرمزی برای سقف قیمت بلیت و کنترل تورم در تئاتر ندارند؟؟ مگه میشه؟؟؟


پ ن: همانطور که در متن فوق قابل مشاهده است، من هیچ اسمی از هیچ نمایشی نبردم. پس لطفاً منو حذف نکنید. منو سانسور نکنید. منو از این بازی بیرون نکنید!
مملکت به این بزرگی صاحب نداره
که قرار باشه نظارتی داشته باشه یا رسیدگی کنه
چه برسه به تاتر
که خیلی وقت هستش بچه یتیمه
۱۵ مهر ۱۳۹۸
آقای کارآمد به نظر من ازدیاد مشتری هم نمیتونه دلیل مناسبی برای بی قید و بندی تماشاخانه باشه.
روی سخن من با گروه تئاتری نیست، روی سخن من با تماشاخانه های دولتیه
۱۵ مهر ۱۳۹۸
حق با شناست
اما هنوز معتقدم از ماست که برماست
۱۵ مهر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
ناهید
درباره نمایش رگ i
به نظرم اینکه یک کارگردان بخواد نمایشی سفارشی رو کار کنه ایرادی نداره. مشکل اینجاست که این نمایش ها در سطح پایین و ضعیفی اجرا بشن. چند کار اخیر جناب آقاخانی (مخصوصا کارهای ارزشی ایشون!) در حدی ضعیف بودند که حتی برای فهم این ضعف نیازی به نقدهای تخصصی (مثلا نقد نیلوفر ثانی عزیز) هم نیست. نمیدونم چطور یک کارگردان متوجه این مقدار از ضعف تو نمایشنامه، اجرا، هدایت بازیگر و ... نمیشه؟ شاید این عزیزان به تماشای بقیه نمایش ها نمی شینند، شاید فیلم تئاترهای روز دنیا رو نمی بینند، شاید فقط تئاتر رو تئوری بلدند و شاید اصلن براشون مهم نیست سفارشی رو که قبول کردند، خوب اجرا کنند! ولی چیزی که مهمه اینه که این نمایش داره توی یک سالن دولتی اجرا میره. همه نمایش های اخیر ایشون در حوزه انقلاب و دفاع مقدس هم توی سالن دولتی اجرا رفتن. از کسی که مدرس تئاتر هستند، ده ها کتاب در این حوزه دارند و در کلاس های دانشگاهی شون شدیدا چهره ای متفاوت نسبت به آثار ارزشی شون ارائه می دهند! واقعن بیشتر انتظار میره. متأسفانه این نمایش و چند نمایش قبلی ایشون بسیار ابتدایی و پیش پا افتاده بودند.
باسلام و احترام
ممنون که حستون رو با ما به اشتراک گذاشتید.
از طرف گروه اجرایی از شما دعوت می‌کنم تا بار دیگر مهمان ما باشید و نمایش را ببینید.به نظر می رسد دقت کافی به اجرا نداشته اید.قصه درباره‌ی سربازانی درگیر در جنگ جهانی دوم است و ارتباطی با جنگ تحمیلی ایران و عراق ندارد و سفارشی هم در کار نیست؛که اگر چنین عزمی در نهادی وجود داشت،پرداختن به این سربازان مهجور در تاریخ انقدر به تاخیر نمی افتاد.چیزی قریب به هشتاد سال.‌‌..
نمایش پیشین گروه تئاترپوشه و آقای آقاخانی (شیروانی داغ-ایرانشهر) را نیز قطعا ندیده اید که نمایشنامه‌ای آمریکایی بود با بازنویسی و دراماتورژی معاصر...

قدردان حضورتان هستیم.
۰۴ مهر ۱۳۹۸
سرکار خانم ناهید با خوندن نقدتون یه لحظه حس کردم هیچ ارتباطی بین کلمات و لحن نقدتون با نمایش رگ وجود نداره!! واقعا تعجب میکنم به نظر می رسه شما نه نمایش رو خوب دیدین و نه کارهای اخیر آقای اقاخانی رو!! رگ از اسمش گرفته تا تک تک کلمات دیالوگ و اجرای بازیگرانش با قدرت بود و کاملا پر معنی و تاثیر گذار! نمیدونم تو نمایش های ارزشی دنبال چی هستین دقیقا که تو رگ وجود نداشت!
۰۵ مهر ۱۳۹۸
کاربر Sh AS ورود شما رو به تیوال تبریک میگم!

خانم سلطانی، چقدر جالب که که آخرین نظر شما بر می گرده به کار قبلی آقای آقاخانی در سال 95! قطعا شما از اعضای گروه نیستید.

این نمایش هم اصلن سفارشی نیست. قطعا من اشتباه کردم :))

واقعن متأسفم. ای کاش گروه های تئاتری این وقت و هزینه ای رو که صرف قشون کشی در تیوال می کنند، صرف بالا بردن کیفیت کارهاشون بکنند... ای کاش.
۰۶ مهر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
نمیدونم چرا وقتی یه اجرا به مدت طولانی روی صحنه میمونه، مدام از خصایص تئاتر یش کم میشه و در عوض به کمدی های آزاد نزدیک میشه!
ظاهرا خود بازیگران به یک فرسودگی ذهنی میرسن و در نتیجه برای فرار از تکرار، به شوخی های بداهه و عموما جنسی رو می آرن
اکثر تئاترهای کمدی ایران وقتی بیشتر از 40 - 50 شب رو صحنه میمونن همین بلا سرشون میاد
اگر دقت کرده باشید نقطه مشترک کمدی های آزاد در پردیس ها هم همین عمر طولانیشون روی صحنه ست. همشون چندماهی روی صحنه ان و تازه از ماه دوم به بعد شوخی هاشون گل میکنه
ولی فکر میکنم برای تئاتری که اقتباس از شکسپیر رو یدک میکشه، حتی اگر تئاتری "مستقل" نباشه (و فقط مالکِ تماشاخانه ای به نام "مستقل" باشه!) باز هم شایسته است که صرفا جهت فرار از تکرار، به بداهه ای سطحی تنزل پیدا نکنه...
سلام
دو عدد بایط برای روز سه شنبه 19.30 ردیف 5 موجود میباشد
09192339429
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
نمایشی از همه جهت ضعیف
تنها نکته مثبت، پوستر نمایش بود که البته اون هم اسم طراح قید نشده :))
ما را بَزَک پوسترش از راه به در کرد :)
۱۸ فروردین ۱۳۹۸
متاسفانه تعداد این مدل دزدى ها خیلى زیاد هست، حتى بین افراد مطرح و صاحب نام. به همین دلیل سعى میکنند دوستانه در کنار هم زندگى کنند!
۲۰ فروردین ۱۳۹۸
:)))
۲۰ فروردین ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
یک کارگردان محترم (جناب فلاحت پیشه) دل خسته از سیاستمدارانی طماع، با نیت پاسداری از شخصیت و منفعت خلق، یک نمایشنامه دغدغه مند را بدون حمایت تهیه کنندگان قلدر! و در مقابله با پروپاگاندای سرمایه داری به روی صحنه می آورد... آنوقت همین کارگردان مجوز حضور چندین عکاس محترم را در سالن میدهد تا بی توجه به شخصیت و منفعت خلق! صدای چیلیک چیلیک شاترشان را در تمام طول 120 دقیقه بر مخ مخاطب رگبار کنند، عکس هایی که با هدف بقا در همین پروپاگاندای مذکور میباشد!!! زیبا نیست؟؟؟ :)
سلام، وقت بخیر
متاسفانه در یکی از شبهای اجرا بدون هماهنگی با گروه نمایشی و کارگردان تعدادی از دوستان عکاس در سالن حضور پیدا کردند. و صرف کسب مجوز از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر به عکاسی مشغول شدند. از شما و تمام عزیزانی که در این شب از صدای شاتر دوربین ها اذیت شدند عذر خواهی میکنم. و از جنابعالی دعوت میکنم در شبی دیگر و با آرامش و به دور از صدای شاتر مهمان ما باشید
۲۵ دی ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید

به نظرم نقطه قوت کار متن بود. مشخصا تمرین زیادی برای این کار شده بود چون بازی ها عمیق و درست بود.البته کارگردان خیلی به سمت فرم گرایی نرفته بود و البته ایرادی هم به حساب نمیومد.
برای مخاطبین عاشق پیشه، پیشنهاد مناسبی بود .
خانم ناهید عزیز
ممنونم از نقد و نظر شما...
۲۳ دی ۱۳۹۷
مرسی از شما جناب داغستانی
۲۳ دی ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
ناهید
درباره نمایش تن شوری i
دیدن این نمایش برای کسانی که سریال را ندیدند (و حوصله دیدن سریال را هم ندارند) خالی از لطف نیست

ولی دیدن این نمایش برای کسانی که سریال برگمانِ بزرگ را دیده اند به هیچ وجه توصیه نمیشود
این نمایش بدون ذره ای خلاقیت، نه تنها یک قدم هم از سریال جلوتر نیست بلکه هیچکدام از آن شخصیت پردازی های عمیق برگمان، نورها، رنگ ها و بافت های صحنه را نه به کار برده و نه اصلا درک کرده. احتمالا آقای ثروتی وقت زیادی برای کپی دقیق تر از سریال نداشتند و فقط به کپی / پِیست دیالوگ ها و برخی رفتارها اکتفا کردند.

از آنجایی که دانلود رایگان سریال در اینترنت موجود است، پس احتمالاً قیمت 60 هزارتومان (بدون هیچ تخفیفی) فقط برای کسب یک روزی حلال و البته تماشای صابر ابر از فاصله نزدیک تر است.
من بلیط رو که دیگه خریدم لذا بحث مالی منتفی هست اما اگر بازسازی کاملا وفاداران اما حرفه‌ای هم باشه بش میارزه....مثلا من اگر نسخه ایرانی وایر! برفرض ساخته بشه و خوب هم ساخته بشه ،حتی اگر واو‌به‌واو تکرار کرده باشند ،بشدت لذت خواهم برد
۱۵ دی ۱۳۹۷
آقای دانش متأسفانه علاوه بر اینکه کپی خط به خط از یک فیلم سینمایی برای استفاده در مدیوم تئاتر اصلن در سلیقه من نیست، ولی حتی آقای ثروتی نتونسته هیچکدوم از ابعاد شاهکار برگمان رو درک و پیاده سازی کنه. خب طبیعیه که اون دیالوگ ها به خودی خودشون جذابن، این نه به اقای ثروتی مربوطه و نه به بازیگراشون . میمونه عناصر دیگۀ کار که متأسفانه هیچ خلاقیتی درش نیست، هیچ...
۱۶ دی ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
ناهید
درباره نمایش خرده نان i
نمایش خوب بود ولی یه جهتی از فلسفه اجتماعی رو کم داشت. اونم اینکه منفعت یا ترس از مصیبت همیشه علت سکون و سکوت نیست. حداقل در اجتماعی مثل اجتماع ما اینطور نیست. گاهی وقت ها سکوت می کنی چون هیچ کسی و هیچ چیزی ارزش فریاد زدن نداره. نه اینکه فریاد زدن رو بلد نباشی، نه! تکرار میکنم: گاهی وقت ها هیچ کسی و هیچ چیزی ارزش فریاد زدن نداره....
بنظرم بحث ارزش داشتن برای عکس العمل اینجا مسأله ی متن نیست(هرچند این حرف در ذات خودش و جدای متن درسته).اتفاقن خود همین فکر یکی دیگه ازعواملیه که باز باعث میشه درب(درنمایش) باز نشه.مساله اینه که باتموم اشتیاق برای آگاهی از اونطرف در،باز جرات باز شدنش وجود نداره و اینجاست که نقش اجتماعی متن خودشو نشون میده که در یک جامعه ی بسته یا حتا یک جامعه ی فرد محور به ترتیب خانواده و دارایی یک فرد(دریک جامعه ی بسته) یا فردیت یک فرد(در یک جامعه ی لیبرال) مطرحه و هرگونه باز کردن درب اگه با دردسر یا به هم خوردن آرامش همراه باشه در باز نمیشه وحتا به مرور قفل نامریی به در زده میشه.مهم نیست که اونطرف در چی میگذره مهم اینه که من آسیب میبینم یانه؟ و حکومتهای خودکامه از این خصلت آدمهای اون جامعه استفاده میکنن و پشت در سر میبرن ومطمئن هستن همه از سوراخ در فقط نگاه میکنن و کسی پا هم بیرون نمیذاره
۰۳ دی ۱۳۹۷
سلام عزیز ... ممنونم از نظر شما. موضوع انفعال و بی تفاوتی ( به تعبیر شما منفعت و ترس) از جنبه های متفاوتی از جمله منظری که شما طرح کردید هم قابل بررسی ست ... موفق باشید
۰۴ دی ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
شسته رفته تر از سیزیف بود. شاید چون متن بهتری داشت کارگردان خیلی به اطوار بازیگرها نیازی نداشت و یه قسمت عمده ای از جذب تماشاگر رو دوش خود نمایشنامه بود.

ولی یه نکته مهمی هست که شاید سلیقه شخصی من باشه، نمیدونم، اونم اینکه به نظرم هم سیزیف و هم زندگی در تئاتر بدون شک تئاترهای خوبی هستند ولی نه تا حدی که این همه تعریف و تمجید های خیلی رویایی در موردشون نوشته میشه. البته هنوز نقد های کارشناسی و اصولی زیادی درباره این اجراها نوشته نشده و بیشتر هیجانات بیرونیه. به نظرم تو این چند سال گذشته تئاترهایی در این سطح و حتی بالاتر داشتیم ولی انقدر مورد توجه نبودند، نمیدونم چرا؟ و باز هم میگم شاید سلیقه شخصی من باشه.
در این نمایش نظرات کارشناسی رابرت رو راجع به منتقدان نشنیدین ؟؟

دلیل اینکه منتقدا هنوز چیزی ننوشتن همینه :)
۱۳ آذر ۱۳۹۷
برای منم جالبه این موضوع دنبال نقد خوب ازش بودم دیدم تو ویکی پدیاش نوشته بود که از اجرا سال ۲۰۱۰ این اثر در برادوی استقبال نشده و زودتر از موعد تعطیل شده. من دوست داشتم این کار ولی سوال شما برای منم پیش امده.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/A_Life_in_the_Theatre
۱۳ آذر ۱۳۹۷
سارا جان
یکی از دوستان که یک اجرای خارجی و متن اصلی کار رو تو یوتیوب دیده بود. به نظرش با این چیزی که ما داریم میبینیم فرق داشته رویکرد متن و حال و هوای کار.
و فکر میکنم آقای برهمنی هم در آوای تیوال اجرا در سال ۹۳ اشاره کرده بودند که اصل متن یک اجرای تماما کمدی هست.
۱۴ آذر ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
ناهید
درباره نمایش سیزیف i
فراموش نکنیم توی این نمایش نقش زن خیلی بد قلق بود. یعنی نقش مرد باز جای فرار داشت واسه بازیگر ولی نقش زن خیلی سخت و پیچیده بود. خیلی محتمل بود تبدیل به یه نقش پوچ و تصنعی بشه. به نظرم همون میزان که خانم مولایی باید قدردان کارگردان باشه برای این اطمینانی که بهشون شده، کارگردان هم باید قدر این بازیگر عالی رو بدونه.
ناهید
درباره نمایش کلفت ها i
به نظرم کار خوبی بود. بازی ها نقطه قوت بودند ولی کارگردانی دو تا مشکل کوچیک داشت: یکی اینکه زن پوشها تو مرز بین لوده بودن یا نبودن گیر کرده بودن. یعنی انگار کارگردان هم میخواست رن پوش ها کلیشه ای و لوده نشن و از طرفی هم از خسته شدن تماشاگر و ریتم کار می ترسید. دومین مشکل اینکه اصلا استفاده عمیق و مفهومی از مالتی مدیا نشده بود، یا شایدم من متوجه نشدم.
ولی در کل این نمایش نمره خوبی میگیره.
ناهید
درباره نمایش نام برده i
وقتی این نقد های نامبرده رو میخونم بیشتر شک میکنم که شاید من یه کار دیگه رو دیدم! به خدا این چیزایی که میگید به این نمایش نمی چسبه. به زور که نمیشه گفت یه چیز خوبه.
میشه ولی یه سهمی برای اونایی که میگن خوبه و مخالف شما هستن قائل شد؟؟ :) یا اونم نمیشه؟
۲۲ آبان ۱۳۹۷
اصولا فضای بعضی نقدها اینطوریه ولی مابقیش که واقعی تره المان هایی که میگن رو میشه دید و پیدا کرد..البته این بخش موضوع در مورد المان ها هم شاید برای بعضی ها منطقی بنظر نیاد و باورش نکنن
۲۲ آبان ۱۳۹۷
منم دقیقا گیج شدم . نمیدونم باید تمام سعی خودم رو بزارم و این تاتر و ببینم یا نه . من دیر به دیر تاتر میرم . یعنی جور نمیشه . واسه همین دوست دارم یه کار بی نقص ببینم . نظرات خیلی عجیبه یا خیلی خیلی خوبه یا خیلی بده . حد وسط نداره
۲۷ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
ناهید
درباره نمایش سیزیف i
بازی ها عالی بود
به نظرم یه مقدار تناسب میان بازی ها و متن به هم خورده بود. کارگردان وقت زیادی رو برای هدایت بازیگر گذاشته بود و یه جورایی متن از بازی عقب تر بود.
ولی در کل یکی از نمایش های خیلی خوبه روی صحنه هست.
فقط بازیگر مردش بازیش قوت داره در اکثر جهات کار واقعا ضعیفی هستش
۱۸ آبان ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
ناهید
درباره نمایش تیاتر بد i
سلام
دوستان 2 عدد بلیط برای امروز ساعت 18 در ردیف A21 و A22
موجود است.به قیمت 49000.
شماره 09192339429
ناهید
درباره نمایش او i
من در حدی نیستم که بخوام بگم چی خوبه چی بد ولی به نظرم خیلی خفن بود. خیلی زیااااااد.
بازی ها انصافا خیلی خوب بود مخصوصا پلیس اصلیه.
نمایش تو مایه های آگاتاکریستی بود منم که عاشق آگاتاکریستی.
فقط میتونم بگم اصلا توقع نداشته باشید چیزی شبیه بقیه تئاترها ببینید و تو چند سالی که تئاتر میبینم هیچکدوم انقدر عجیب نبودن. فکر نکنم تو تئاتر و حتی سینمای ایران نمونه ای این شکلی با چنین داستان جنایی و جادویی داشته باشیم و شایدم داشتیم و من ندیدم.
کلا نمایش یه فضای خیلی مرموزی بود. از سالن میای بیرون انگار از خواب بیدار شدی. هیچی یادت نمیاد. یا اگرم بیاد چیزایی که دیدی رو نمیتونی به هم وصل کنی.
جالب اینجاست که اصلا چیزای سنگینی نشونت نمیده ، همه چیز به صورت جدا جدا خیلی ساده است ولی وقتی کنار هم می چینیشون هی پیچیده میشه تا جایی که دیگه اشکت درمیاد و میگی صد رحمت به آگاتاکریستی!
ناهیدجان عزیز اگر درباره ی داستان به سرنخی رسیدید برای ماهم بگویید .. منهم اجرا را دوست داشتم اما در متن و داستان به جایی نرسیدم .. بجز چند نکته ی درشت که قابل تسری به باقی قضایا نمی شد.. با سپاس فراوان
۱۴ شهریور ۱۳۹۷
من نمیدونم مطرح کردن معمایی که هیچکس نتونه در سالن نمایش و حتی چند ساعت بعد از احرای نمایش حل کنه.چه لطفی داره
جند نفر نقش یک نفر رو بازی میکردن . . . اوکی . هر نفر هم در طول زمان با قیافه متفاوتی ظاهر میشد . . . این هم قابل قبول. اما ردیابی اینها باز هم معما رو حل نکرد
۱۶ شهریور ۱۳۹۷
سپاس از نظرتان
۱۷ شهریور ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
ناهید
درباره نمایش تیاتر بد i
تئاتر بد قصد دارد که شکنجه و آزار را بدون هیچ مراعاتی نشان دهد. بعضی جاها احساس میکنی که این خشونت بی پرده بیشتر از اونکه در خدمت نمایش باشه یه راهکاریه واسه مجذوب کردن مخاطب و شاید تنها ایراد کار همین باشه. ولی در کل نمایش رو دوست داشتم البته بازی ها یه کمی شبیه شیطونی بود. انگار هنوز حال و هوای اون اجرا تو گروه مونده.
بازی ها شبیه شیطونی نبود، شیطونی و تئاتر بد دو تا نمایش با فضای اجتماعی کف جامعه هستن. که تو جامعه ما یه قشری اون جوری صحبت می کنن و رفتار.
۱۳ شهریور ۱۳۹۷
با شما خانم مقدم موافقم
۱۸ شهریور ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید
ناهید
درباره نمایش زهرماری i
اجرای قبلی یه مقدار بهتر بود. اجرایی که تو سالن پالیز رفتید. ولی خب این هم خوب بود، دوباره کلی خندیدیم.
رضا غیوری، میترا، عاطفه گندم آبادی، محمد لهاک، جهان و زهره مقدم این را خواندند
LONG ROAD این را دوست دارد
روایت داستانی ساده و جذاب که در عین حال پیچیده گیهای خاص خودشو داره به لحاظ شرایط زمانی مکانی که البته بنظرم هر قدر ساده تر و به دور از تفکر صفر و صدی این نمایش دیده بشه لذت فراوانی نصیب بیننده خود میکند
۱۲ شهریور ۱۳۹۷
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید