تیوال پیام مقیمی | دیوار
S3 : 07:11:56
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
پیام مقیمی
درباره نمایش ماسک i
سلام
۹۰ دقیقه طول نمایش، با ۲۰ دقیقه تاخیر در شروع، ۱۰ دقیقه پس از شروع همچنان پذیرش تماشاگر، دو عکاس یکی متحرک، تماشاگرانی فقط برای دیدن بازیگر محترممان خانم لیلا بلوکات، بعضی شوخیهای سطحی، زحمت بسیار همه عوامل همگی برای نمایش رنج مقدس بازیگر. دلچسب نبود. سلیقه است دیگر.
چه حیف :(
۶ ساعت پیش
خدایا شکرت که حداقل این یکی حذف شد..
۶ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیام مقیمی
درباره نمایش ولپُن i
سلام
۱. نه ۶۵ دقیقه بل به سختی پنجاه دقیقه نمایش را شاهد بودیم.
۲. سالن در روز اول کامل نشد به نظر میرسد به زحمت بتواند در روزهای آتی مخاطب کافی پیدا کند،به رغم تخفیف دانشجویی و‌تبلیغ اجرای محدود.
۳. در این چند سال پیگیری نمایش ،حضور لاک پشتی برایم شگفت آور و نامانوس بود. امید که فتح بابی نباشد. سینه چاک حیوانات نیستم لیک رهایی زبان بستگان را از همگونه خویش تمنا دارم.
۴. پرداخت متن ،بیش از آنکه منفعت طلبی و پول پرستی را عریان سازد و زنهاری باشد بر مردمان اینک خودخواه ، لودگی و فکاهی را برمیکشید.
پیام مقیمی
درباره نمایش سگدو i
سلام
الان ساعت ۱۶:۴۵ است و تیوال کسی گوشی را بر نمیدارد. پاسخگوی اتوماتیک زمان جوابدهی را تا ۱۷ عنوان میکند!
خانم متصدی گیشه تیاتر شهر عنوان میدارد که تیوال اشتباه نوشته و تخفیف دانشجویی این نمایش دوشنبه تا چهارشنبه نیست. پنجره را میبندد که از شر یک دوستدار تیاتر که زمان و دارایی اش را برای فرهنگ ممالک محروسه خرج میکند رهایی یابد. بروم گشتی بزنم مگر فروشندگان کتاب نازم کشند!




درود بر شما
جناب مقیمی، مسئله بررسی و خدمت شما تماس گرفته خواهد شد.
با سپاس
۱۱ آذر
درود بر شما
پیگیری انجام شد، این مطلب از سوی گروه اعلام و توسط مجموعه تئاترشهر تایید شده است.
با مجموعه تئاتر تماس گرفته شد و این مسئله تایید شد.
با سپاس
۱۱ آذر
سلام
از پیگیری شما مسرور. امروز را در رفت و آمد بیهوده از دست دادم. از این فرصت استفاده میکنم و از دست اندرکاران تیوال میخواهم این معدود نفرات(به ضرس قاطع زیر صد نفر) را حمایتی بیش نمایند. این جمعی که مکرر نامشان را در خرید نمایش، کنسرت ، سفر ، موزه و خرید ... دیدن ادامه » کتاب و سی دی و غیره میبیینید به حقیقت دلباخته این سرزمین اند و اندک سرمایه انبان خویش را در قمار مصایب راه دشوار فرهنگ سازی میبازند. شایسته است که به نحو شایسته ای مثل کارت وفاداری از حمایت بی دریغشان پشتیبانی شود نه انکه پس از خرید میلیون ها تومان برای تخفیفی ۷ هزار تومانی با چهره ای عبوس مشایعت شوند.
پی نوشت: در ساعت۱۷:۵۳ از تیوال تماس گرفته شد و عنوان گردید متاسفانه خانم فروشنده بلیط در گیشه از مساله مطلع نبوده اند ( البته ایشان گفتند که در تیوال اشتباه زده و ما هم به تیوال اعلام کرده ایم که عوض کنند!) و اشکال را برطرف کردیم. البته عزیز تیوالی نگفتند چرا یک ربع زودتر از اتمام ساعت اعلامی کسی پاسخگو نبود. شایسته است یک شماره واتس اپ پشتیبانی پیامکی لااقل برای ساعات بین ۱۷ تا انتهای شب که شروع اکثر نمایش هاست معرفی گردد. به مشتریان اعتماد کنید که صرفا به این شماره فقط در مواقع بسیار ضروری پیامک ارسال میکنند.
۱۱ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
...Home is where the heart is...
I watched this theatre when I could barely have access to Internet,hence I failed to send my opinions on time and delayed it till now. Here I just want to thank all the hardworking actors and the humble director of this beautiful piece of art.They conveyed the good atmosphere of a genuine work, though their native language was not obviously English. Many plays have the potentials to be performed in English as they got a good audience in their Persian performance and the english medium won't be a barrier. I hope to see more fruitful works in the weeks ahead.
P.S. The play started with 25 minutes delay(Friday 24 of Aban) and up to 20 minutes after beginning we still could see people entering!Four photographers with plenty of unnecessary photos and walking across the scene from time to time, have ruined all our concentration.
مهدی حسین مردی این را خواند
mahaya، فریبا جعفری فشارکی و بامداد این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیام مقیمی
درباره نمایش راپسودی i
روز نخست نمایش، روز فامیلها، روز تشویق های پوک،روز هلهله در مستقر شدن تماشاگران،روز دست گلهای فراوان برای طلبکار ساختن نسلی نو.
پیام مقیمی
درباره نمایش خاک و تاج i
سلام
نمایشی بر اساس هملت و مکبث تیغ دو لبه است؛ آشنایی با قصه ممکن است کاهش جذابیت به همراه آورد ولی از دیگر سو فرم عروسکی و قاب با تار و پود کشسان ،اشتیاق دیدن روایت دوباره ، آنهم از نوع ترکیبی را بر می انگیخت به این جهت ارزش یکبار دیدن را دارد خاصه آنکه صدای دلنشین خانمها دامغانی و صبری و بازی بادقت و از جان و دل هر دو بازیگر تحسین بر انگیز بود.
سلام
هماره قبل ورودبه هر سالنی ، بلافاصله بعضی از بهترین هایش در ذهن تداعی میشود، سالن اصلی با سلامان و‌ابسال، مجلس ضربت خوردن، اعتراف و قس علیهذا. امشب اما هیچ شباهتی با آنها نداشت. امسال تاکنون کمتر مستحق نمایشهای خاطره انگیز بوده ایم.
پژمان خان جمشیدی هم با آنسوی آینه قابل مقایسه نبود. لابد اثر جادوی علی سرابی را باید. راستی جناب سرابی کجایید که این روزها سخت محتاج نمایشی هستیم که در پایان با قاطعیت بگوییم حتما دوباره بلیط میگیریم.
درود جناب مقیمی
علی رغم مخالفت های زیاد با بازیگری جناب پژمان جمشیدی در تئاتر همیشه بازی های خوبی از ایشون روی صحنه دیدم ،، ولی امشب خدایی ناامیدمون کرد متاسفانه
۱۱ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیام مقیمی
درباره نمایش زیراکس i
سلام
صفر. انتقاد از خود. وقتی جای آنکه ماهی یکی دو نمایش به دقت کارشده و تمیز را تماشا کرد، روزانه در سالن های تیاتر در جستجوی محبوب سرک کشید،آخرالعاقبت این میشود که بازیگران انصافا مظلوم و پرکار و کارگردانان و عوامل قانع و محجوب را نهیب میزنیم که خانم/ آقا ترا بخدا ذره ای کوتاه نیایید و مگر به کارستانی سر فرود نیاورید. بر هر دوسوی ماجراست(تماشاگر و عوامل سازنده نمایش) که کیفیت را به بهای کمیت واگذار نکنند.
یکم. اما متن. نسل مرزوقی و دشتی بخوبی میداند که پدران و مادران و اقوام و خویشانشان الزاما مرده ریگ درخشانی به فرزندان خویش ارزانی نکردند لیکن التفات به داشتن مرکز کنترل درونی و ایضا به عهده گرفتن مسوولیت اعمال خود، فرافکنی و هر ناشایستی را به گردن دیگران انداختن ازآنان بدور کرده است. بر نویسندگان و اجرا کنندگانمان فرض است که اتفاقا مکرر یادآورمان ... دیدن ادامه » کنند که توقعی اکثری از خویش و اقلی از غیر داشته باشیم که جز آن الی ماشالله همه در ریز و درشت روزمره مان مقصرند و ما تافتگانی هستیم جدا بافته.
دوم. فرمالیسم. در هنر تخصصی ندارم لیک به مذاق یک تماشاگر عام پریشان روزگار درگیری در فرم ، بیشتر سنگینی سر افزود؛ حال آنکه متاستاز جناب دشتی قامتی به اندازه از فرم و فیزیک برتن داشت.
پی نوشت. دو تن از عزیزان عنوان کردند که چون تیوال فاقدگزینه -دوست ندارم- است و گزینه مبهم - خواندم - رادارد پس تعبیر ما اینست که وقتی نمیپسندیم گزینه خواندم را انتخاب کنیم. دو اشکال به این وارد است اول آنکه بقیه از قصددرونی وقرارداد شخصی افراد نا آگاهند. دیگر آنکه هردو دوست دارم یا ندارم، کم توانند از انتقال درست نظر؛ که، چگونه میتوان نکات متنوع در سطور مختلف را همگی به یکباره پسندید ویا رد کرد.نگارنده تمامی نظرات را میخواند و اگر همتی باشدو لزومی، حتما کلماتی مینویسد الا اینکه در معدود موارد، پسند را میگزیند که در آن یک یا دو نکته کوته باشد چون موافقت و مخالفت بر تمام یک متن کاری بس دشوار است.
آقای مقیمی ،من نمایشی که ندیدم و در موردش نقد یا گفت و گو هست را " خواندم " میزنم
و با کلام شما موافقم

۱۰ آذر
درود به شما جناب مقیمی بزرگوار
زنده باد ، قلمتون هرگز کاستی یی نداره و من بدون تعارف و در کمالِ صداقت عرض کردم که متوجه نشدنش بدلیلِ کم سوادیِ منه . اتفاقن اقتدار و استحکامش منو یادِ جناب کزازیِ بزرگ میندازه که به شدت شیفته و عاشقشم .
در مورد انتخاب گزینه ... دیدن ادامه » ی دوست دارم باید عرض کنم ، یکی از کسانی هستید که وقتی مطلبی مینویسید ، کوتاه یا بلند ، کامل میخونمش . و پیگیر و علاقه مندِ نوشته ها و نگاهتون هستم ، لذا وقتی دوست دارم رو میزنم به این معنیه که مطلقن لذت بردم و هیچ حرفی بیش از اونچه فرمودید ندارم .

در مورد پی نوشتتون هم عرض کنم که کاملن حق با شماست . و کار و هدفتون بسیار ارزشمند و تحسین برانگیزه
درودها بر شما و سپاس برای وقتی که برام گذاشتید و توضیحاتی که فرمودید
۱۱ آذر
بامداد عزیز
تشبیه تان صادقانه و بی هیچ مجامله ای بلاوجه است .آن را تشویقی از جانب شما و قوت قلبی برای تازه رهی چون خود میدانم.ممنون از حسن ظن شمایم.
۱۱ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
کلاژی نچسب!
اول. به نظر میرسد سالن حافظ نگون بخت ترین شده است. سالنِ انتظار سرد و بی روح و خالی، واقعا سزاوار جایی که قبلا تئاترهای خوبی چون وقتی ما مردگان ، اسپانیش آنسامبل ، ناسور و...به اجرا درآمده نیست. بالاخره باید همتی کرد خاصه آنکه شاید تنها سالن در ایران است که لابد درآمد از پارکینگ هم دارد.
دوم. نیم‌ساعت تاخیر، توهینی آشکار به اندک تماشاچیانی بود( کمتر از سی نفر) که در سرما و ویخبندان فضای فرهنگی، پس از غوغای روزانه ، شبا هنگام برای لختی آسودگی و پرواز مرغ خیال به تمنای هنر نشسته اند و با بی خیالی ،پریشان و بی مقدار وارد سالنشان میکنند.
سوم. به سخره گرفتن رستم و جانمایه داستان قتل پسر، کاریکاتوری شد که به زعم بنده نتوانست خدمتی به ماندن و از بیخ برنکندن درخت تنومند و ریشه دار ایرانیان کند و قهرمان نجستن را و‌خود قهرمان بودن را ازاینان ... دیدن ادامه » بطلبد.
چهارم. بازی و‌حس زیبای تهمینه و ترانه های شبیه به گروه آریان، صدای رسای بازیگران و البته روانی دیالوگها و مقابله دل انگیز رخش و‌مادیان قابل تقدیر بود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
همچو سه نوبت پیشین، همراه اعضای من یک‌تماشاگرم به گفتگوی پس از نمایش پیوستم و هم از توضیحات کارگردان و بازیگران بسی آموختم و نیز از نکته سنجی و تیزبینی تماشاگران. اما چون همواره متن برایم ارجح است از فرم و شوربختانه مکرر از دیالوگها را به سبب ضعف سیستم صوتی و نقص آکوستیک و یا احیانا عدم عنایت خود بازیگران و‌عوامل ، از دست دادم ،با وجود علاقه وافر به تاریخ قجری و بالطبع نمایشی ازان، لذتی را که باید، از نمایش نبردم.
جناب مقیمی ممنونم از لطف حضورتون ممنونم که به تماشای نمایش ما نشستید ⁦❤️⁩
۰۶ آذر
آقای مقیمی نازنین ⁦❤️⁩
مهرتون به جان
مخاطب تئاتر ارزشمندترین گنجینه است
ما قدرتون رو میدونیم
۰۶ آذر
زنده باشید ممنون برای وقتی که برای گروه گذاشتین
۰۶ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
از تغییر نام به شارل که احتمالا برای راحتی تلفظ بوده که بگذریم با وجود حذف بعضی پاره های مهم، مثل عدم وجود نایب السلطنه ، بطریق اغلبی به متن اصلی نمایشنامه وفادار بود اما به گمانم در ساخت شخصیت محوری هوگو -که البته با بازی باور پذیری همراه بود- بعضی حذفها ،بیننده را به کنه علت رفتارش رهنمون نمیساخت. هردو شخصیت هوگو وشارل در بیان دیالوگ ها مکرر به توقف دچار میشدند و روانی لازم را نداشتند. دکور جالب و مبتکرانه بود. لحظه پایانی را هم که شاید نویسنده محترم و یا دیگران با نمایشنامه متفاوت کردند که لازم نبود. به هر ترتیب نه ایراد از جناب سارتر است و نه جلال خان بل طبع نگارنده شاید متفاوت.
اما باز هم در آخر عرض خسته نباشید به همه دست اندرکاران مظلوم تیاتر.
پی نوشت: ای همه عوامل محترم: حتما تاکید کنید موبایل خاموش باشد و نه حتی حالت پرواز.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیام مقیمی
درباره نمایش پینوکیو i
سلام
بازیگران بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتند اما افراط در تکرار دیالوگ ها به گمانم جذابیت کار را کاهش میداد در عین حالیکه چرخش نقش ها به زیبایی در خدمت ایده محوری بود. بیشتر دوست میداشتم که ابهام در نمایش ، ناشی از قدری پیچیدگی و میزان متعادلی از ناگفته ها باشد که ترکیب موزونشان دلچسب میباشد. به هرترتیب با مقایسه با بعضی نمایشهای اخیر در مولوی مثل آئورا یا من قدری باید توقع و انتظار کمتری داشت.ای کاش بشود فکری هم به حال بوی تند ماژیک کرد.
سلام. من مخاطب تخصصی تئاتر نیستم. ضمن اینکه به نظدم به نکات جالبی اشاره کردید اما به نظرم تکرار ها لطمه ای نزده بود و بوی ماژیک اتفاقا اتمسفر جالبی رو ایجاد کرده بود. من موزیسین هستم و اتفاقا اگر چنین اتفاقی برای اجراها می افتاد و می تونستیم نوعی بُعد ... دیدن ادامه » دیگه هم درکنار اجرا داشته باشیم خیلی جالب می شد.
درکل من خیلی راضی بودم از این تئاتر.
۰۴ آذر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیام مقیمی
درباره نمایش سوختن i
سلام
هنگام خرید بلیط سری هم به روزهای دیگر باز شده نمایش زدم و با تصویر عجیبی روبرو شدم. ( در اینجا متاسفانه امکان ارسال عکسش نیست )دور است ساحت پاک تئاتر به روشهای غیر اخلاقی آلوده شود. حتما گروه برای میهمانهایش در نقاط مختلف و پراکنده بلیط میخریده است.
پیام مقیمی
درباره نمایش سکوت سفید i
سلام
در وضعیت فعلی حاکمیت کمیت و رقابت نفسگیر و حرص و طمع ناشی از سروری سرمایه داری، تله نمایش ۱۹۶۶ ای استوپارد رمقی برای بازدارندگی در آستان بیست بیست نداردو چه بهتر که تنها تغییر متن “مگی نگی” نبود و کارگردان خوش فکرمان اقتباسی از متن را دستمایه قرار میداد و لختی بیشتر آرامش را یادآورمان می ساخت تا سکوت، این شبیه ترین چیز به خدا را دوباره بیش درک میکردیم. اما به هر روی همین هم غنیمت است خاصه آنکه با بازیهای الحق دوست داشتنی دلگرممان میکند.
ممنونم از نظر شما پیام مقیمی عزیز ... هم اینکه ایده ی اصلی را دریافت کرده و اینجا به آن اشاره کردید جای خوش وقتی ست ... سپاس
۲۲ آبان
سلام
مطلب فوق را به جهت استفاده احتمالی سایر تماشاگران نوشتم. اما چون در جمع پس از نمایش حضور داشتم بی هیچ تعارفی از گفته ها و منش جناب شما و سامان خان و هر سه سرکار خانم ها بسی فروتنی و پاکی یافتم. سپاسگزارم و پایدار باشید.
۲۲ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیام مقیمی
درباره نمایش برگشتن i
سلام
قطعا ذهن مقایسه گر ، در قیاس با نمایش ها و فیلم های یکسویه نگر و پرداخت سیاه و سفید آنها از رنج دیدگان جنگ ، تفاوت معنا داری دریافت می کند و بدین جهت با وجود سوژه های آشنا در متن ، اما همدلی تماشاگر را شاهدیم که مسلما نقش آفرینی مسلط عمده بازیگران هم یاریگر است. شاید اگر تصور برگشتن با پاره اول نمایش تا انتهابه پیش میرفت التهاب و جذابیت کار بیشتر میشد اما ما از پس پرده کاهش یکساعته نمایش بیخبریم. تذکره بجایی است که نفروختن ناشی از گرانی نیست و دریا دلان گاه نیازهایی کوچک و ساده و زمینی دارند.
سپاس از تک تک اعضای گروه
سلام
اول. حالا که زحمت میکشیم نظر میدهیم ، چه بهتر که یکبار قبل از ارسال، نوشته مان را بخوانیم و غلطهای املاییش بزداییم و جملاتش روان سازیم.
دوم. گزینه خواندم را نمیپسندم چون همه نظرات را میخوانم و بالطبع آنهایی را که با همه یا بخشی شان موافقت دارم دوست دارم را انتخاب میکنم.
سوم. عجیب بود که فردی در وسط نمایش جواب بازیگران را میداد و اتفاقا به تناوب با موبایلش صحبت میکرد و آن سو، فردی دیگر نظراتش را با فریاد به گوش بازیگران میرساند. گویی صبر نداشت تا تیوال را از افاضاتش بهره مند سازد. امروز در پیامک خرید نمایش قصر موروثی فرانکنشتاین ، خاموش بودن موبایل درج شده،خموش و آرام بودن تماشاگر را نیز باید.
چهارم. باوردارم که نمایشی مثل دراماتورژ با بازیگری کمتر و فضایی شسته رفته بهتر توانست نقدش را از نااهلان تیاتر جاری سازدو ضمن اینکه سالن سمندریان ... دیدن ادامه » جایگاه خود را دارد و حتما هر گروهی که در آن اجرا دارد باید در راستای هویت آن تلاش حداکثری کند.
سپاس از تمامی عوامل
سلام و عرض ادب
جناب مقیمی اجرای جمعه شب واقعا تماشاگران عجیبی داشت ، من همچین تماشاگرانی توی نمایش کم دیدم
با بازیگر صحبت کردن وسط اجرای نمایش ، با موبایل صحبت کردن با صدای بلند ، چندین بار عوض کردن صندلی وسط اجرا .. درخواست از بازیگر نمایش برای بازی ... دیدن ادامه » کردن در یکی از نقش های نمایش که مثلا به اجرا نرسیده بود ، روشن کردن چراغ قوه موبایل برای کمک به بازیگر وقتی نور صحنه برای جابجایی بازیگران کم میشد ، داد و فریاد وسط اجرا
واقعا شب عجیبی بود
۱۹ آبان
سلام
کلا هدف اصلی از این نمایش دیدن ها، تغییر و اصلاح یا به زبانی دیگر خوب شدن حالمان است والا هزاران تئاتر ببینیم و باز به تعبیر خاویر کرمنت همان بیشعوری باشیم که بودیم چه حاصل؟ دیدن با ندیدنش هیچ فرقی ندارد، سهل است که بزرگانی از دیروز و امروز داریم ... دیدن ادامه » که شاید ده نمایش هم در درازنای عمر نورانیشان ندیده باشند اما بهانه زندگی مایند.
۲۰ آبان
این افراد معمولا مهمانان گروه نمایشیا سالن هستن...با فاصله زیاد بدترین تماشاگرا اونایی هستن که پول بلیط ندادن(مهمان گروهن)
۲۸ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
تمامی نظرات را به دقت خواندم. به هر ترتیب عده ای از مخاطبان تئاتر ،این سبک نمایش ( سوژه تکراری، ساده، سطحی و تک لایه و خطی، همزاد پندارانه و بسیار رئال )را میپسندند که صد البته از میانشان افرادی هم هستند که دوستدار سبکهای دیگر هم باشند، پس نارواست که آن را مهمل دانست و یا جایش را در سینما و‌تلویزیون. سیل نظرات موافق و تعدد آنها به خصوص از جانب چهره های جدید و یا کم پیدا در صفحات نمایش های دیگر، خود دلالت بر این امر دارد که جهت گیری روند نمایش هادر انحصار بخشی از تماشاگران نیست و نباید باشد. اما انتظار میرود که نویسندگان و کارگردانان و حتما بازیگران ، در هر سبک نمایشی ،باکار خود زمینه تعمیق و ارتقا تماشاگران را فراهم آورند که ماندن بس زیانبارست.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیام مقیمی
درباره نمایش دراماتورژ i
سلام
بدلیل ترافیک برای اولین بار، برای نمایش سه کیلو و ۲۵۰ گرم دیررسیدم و مسوولین عمارت همدلانه اجازه حضور در این نمایش را به ما دادند که اتفاقا مورد پسند قرار گرفت. نتیجه آنکه با وجود خواندن نظرات دیگران و تحقیق پیرامون یک نمایش باز به خاطر تجارب متفاوت هر فردو دیدگاه های ناهمگون و چندوجهی بودن هنر تیاتر ، نمیتوان قضاوت سرراستی از شایستگی یک نمایش داشت و جه بهتر که با احتیاط صحبت کرد.
ممنون از هردو بازیگر و کارگردان محترم که لحظات مطبوعی فراهم نمودند.
شاهین، مهدی حسین مردی، امیرمسعود فدائی و امیر مسعود این را خواندند
زهره مقدم این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سلام
سکوت ، آهستگی و آرامش.
اما یک نکته، اینکه هنگام روشن شدن چراغها در انتهای نمایش، تماشاگران مبهوت بمانند که باید بروند یا نه و تشویق نکنند و بعدا ازتو تماشاگر بیرون سالن بپرسد آیا نمایش تمام شده! لابد نقصی در ارتباط با تماشاگر هست.
سلام و عرض ادب
جناب مقیمی این نمایش رورانس نداره ، به نظرم بهتر بود قبل ورود در سالن انتظار ، مسئولین سالن این نکته رو یادآور میشدن
۱۲ آبان
سلام و عرض ارادت
بله تذکر باید داده میشد اما محور سخن من اینست که تماشاگر وقتی میداند چراغ روشن شده یعنی نمایش تمام است چرا نتوانسته آنقدر ارتباط برقرار کند که حتی یک نفر هم بلند نشد و تشویق هم که نکردند و همه چند دقیقه ای بی تکلیف و حیران نشسته بودندو ... دیدن ادامه » ...
۱۲ آبان
سلام
شبی که من بودم
بعد از چند دقیقه سکوت در روشنایی، تماشاچی ها تشویق کوتاهی کردند.



و در کل به نظر من این بلاتکلیفی چیز بدی نبود. ادامه داشتن سکوت خوب بود... متناسب و مناسب.
۱۳ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
پیام مقیمی
درباره نمایش آن دیگری i
سلام
جزو نمایش هایی بود که بازیها سرآمد بقیه اجزای تیاتر بود و اگر کسی با متن یا میزانسن و نور و صدا همدل نباشدقطعا از بازیها لذت فراوان خواهد برد. به گمانم فروش توسط ققنوس باعث شده بود که سالن کامل پر نباشد. گله ای که تهیه کننده هم شخصا داشت و بزرگوارانه قصور عدم اعمال تخفیف را پذیرفتند و اضافه پرداخت را عودت دادند.
پیام جان میشه بفرمایید مدت زمان نمایش چقدر بود؟ و اینکه نمایش تاخیر داشت؟
۱۱ آبان
سلام مهدی (مهران)عزیز
به هر حال من بازی خانم صمدی( برخلاف بازیهای سینماییش) و خانم هزاوه را دوست دارم و‌تمامی نمایش هایشان را دیده ام و برای همین ۹۰ دقیقه زیادیم نکرد
۱۳ آبان
درود بر شما جناب مقیمی
من هم در کل نمایش رو دوست داشتم
۱۳ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید