کمدی کودک و نوجوان رویداد آنلاین
چیدمان
تیوال ماهرو رستمی | دیوار
S3 : 11:12:02 | com/org
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
دیشب برای بار دوم این فیلمو دیدم دفعه اول بیشتر تمرکز برروی تصویر برداری و لوکیشن بود و کیفشو بردم اما دفعه دوم بیشتر به موسیقی دقت کردم عنصره کمتر توجه شده در فیلم های ما .موسیقی چه میتواند بکند با روح و روان ما
ماهرو رستمی
درباره نمایش ۳/۱۴ i
اومدم نظرلت رو بخونم تا متوجه شم نمایش مطابق سلیقه من هست یا نه وقتی جواب گروه اجرایی زیر کامنت دوستانی که گفتن کاره ضعیفه رو دیدم واقعا متعجب شدم که این حجم از بی ادبی رو دارم تو تیوال میبینم .خوب همون بهتر این نمایش رو همون دوستان و فامیل عوامل ببینن و به تعریف تمجید الکی بپردازن .
کاملا درست میگید سرکار خانم
۰۳ بهمن ۱۳۹۸
متاسفانه همینطوره دایه جانم .تیاتر رو به زوال میره و هنرمندان دیگه از جنس مردم نیستن .یاد باد هنرمندان قدیمی و گرانقیمت که قداست صحنه رو میفهمیدن و تماشاگر رو ولینعمت میدونستن چون نیاز به دیده شدن داشتن شاید هنرمندای امروز این نیاز رو ندارن و ما هم باید تلاشی برا رفع این نیاز نکنیم .
۰۳ بهمن ۱۳۹۸
بله درسته خانم رستمیِ محترم.موافقم با شما.سپاس از تذکرتون.
۰۳ بهمن ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از تنهایی نمی ترسی ؟
- چرا می ترسم
پس چرا ازدواج نمی کنی ؟
- از این بیشتر می ترسم
حرف دل منه...
۳۰ دی ۱۳۹۸
بامداد جان با این خصیصه آدمفروشیت همون بهتر مجرد بمونی D:
۰۱ بهمن ۱۳۹۸
بعد از این سعی کن با همه قسمتهای حرفم موافق باشیD:

آره منم موافقم با نظرت
واقعا آدم با آدم متفاوته و نمیشه یک روش رو به همه تسری داد
۰۱ بهمن ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
من بر این اعتقادم که اگر فیلم متوسط را در سینما ببینی آن فیلم میتواند تبدیل به فیلم خوب شود شما هم اگر مثل من بر این باور هستید توصیه میکنم که حتما این فیلم را در سینما ببینید و از طبیعت زیبای شمال لذت ببر ید به طوری که حتا اگر خود فیلم باب میلتان نباشد قطعا از دیدن این همه مناظر زیبا لذت خواهید برد .
همیشه احساس میکنم که شیدایی خاصی در وجود سروش صحت هست که این حالت برای من دلپذیر است .شاید به همین خاطر باشد که نگاهم به این فیلم دلی است .چون گمانم بر این است که این فیلم برخواسته از دل است و قطع به یقین به دل می نشیند قطعا انتقاد های زیادی به فیلم وارد است که دوستان عزیزی که نگاهی منطقی دارند بهتر می توانند بررسی کنند .
باربد گلشیری (در جواب کسانی که می‌گویند هنرمندان نباید جشنواره‌ها را تحریم کنند):
«هنرمندان کار را تعطیل نکرده‌اند. پژواک همین روزها و ماه‌ها هم خواهند بود. پشت کردن قهر نیست، انتخابی آگاهانه و اجتماعی‌ست. در ضمن، همان‌طور که دولت می‌تواند از بالا عزای عمومی اعلام کند و نمایشگاه‌ها را تعطیل کند، هنرمند هم می‌تواند از پایین عزای عمومی اعلام کند.
به عنوان مخاطب و علاقه مند به هنر
به احترام کشته شدگان فجایع اخیر همراه با هنرمندان و داورانی که از بخش های مختلف جشنواره کناره گیری کرده اند از خرید بلیط بخش های مختلف جشنواره مزین به نام فجر خودداری میکنم .
و با احترام از همه هم وطنان و هم سرنوشتان خواهمشندم در این پویش همراه و همدل باشند .
ماهرو رستمی
درباره فیلم جان‌دار i
اول از همه این رو بگم که خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم که کار دو تا کارگردان داره متاسفانه در کشور ما کمتر این موضوع به چشمی میخوره و این یک اتفاق فرخنده برای سینما ما بوده خوشحالیم مضاعف شد وقتی برادرم گفت که این دو عزیز هم کلاسیهاش بودن و با ی حساب سر انگشتی همون لحظه فهمیدم که کارگردان های جوان 25 26 ساله هستند و این خیلی خوبه که در کشوری که بازیگر های 50 ساله هنوز ترجیح میدن نقش نوعروس و تازه داماد باشن اما خدایی نکرده اجازه فعالیت به جوان تر ها ندن دو تا جوون فیلم اولی این فیلم رو ساختن .
جان دار یک ملودرام به سبک غالب ملودرام هایی است که این روزها در سینمای ایران به چشم می خورد فارغ از این که عاری از خلاقیت خاصی است رسالت خود را در ساخت این کلیشه به خوبی انجام داده است .فیلم با یک اتفاق فرخنده مثل عقد و جشن شروع می شود و شما به طور ناخود اگاه و پیروی از کلیشه ها میدانی که اولین گره به زودی رخ می نماید .گره ها یکی بعد از دیگری می ایند و ذهن مخاطب را همراه با خود تا پایان فیلم می برند .
فیلم نامه مثل غالب فیلم نامه های ایرانی دچار ضعف است و آنطور که باید و شاید منسجم و پخته نیست .فیلم برداری کار خوب و قابل قبول است و بازی بازیگران با توجه به سبقه آن ها بسیار خوب است .خانم معتمد آریا هرگز شما رو غافلگیر نمیکند چون همیشه عالی است و مخاطب به این عالی بودن عادت کرده است .حامد بهداد توانسته بعد از قصر شیرین کمی تا قسمتی از نقش کلیشه ای خود فاصله بگیرد و جای خود را به جواد عزتی بدهد .امیدوارم جواد عزتی سریع تر از این کلیشه فاصله بگیرد .در کل من دیدن این فیلم را به آن هایی که سخت گیر نیستند پیشنهاد میکنم .
فیلم بدی نبود . ولی انتخاب بازیگر ها به نظرم به درستی انجام نشده بود
۱۰ دی ۱۳۹۸
ممنون از کامنتتون
۱۲ دی ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
تودو خداااااا تمدیدش کنین (ایموجی گریه)
ماهرو رستمی
درباره نمایش کد ۱۳ i
پایان بازدر برابر پایان بسته
پایان بسته یعنی تمام پرسش هایی که در داستان مطرح شده و تمام عواطفی که برانگیخته شده پاسخ داده شده است .ببیننده هنگام ترک سالن تجربه ای تمام و کمال از سر گذرانده و شک و تردیدی باقی نمی ماند .
در پایان باز اغلب پرسش ها پاسخ داده میشود اما یک یا دو پرسش باقی می ماند که بر عهده تماشاگر است .عواطف برانگیخته عمدتا ارضا شده است و شاید تتمه ای از آن به عهده تماشاگر واگذار شود .پایان باز به این معنی نیست که نمایش در میانه راه پا درهوا به پایان برسد و همه چیز پا در هوا بماند !!!!!سوالی که مطرح میشود باید قابل جواب دادن باشد و انچه تا لحظه پایان روی می دهد گزینه ها و انتخابهای محدود است که پایان را تا حدودی می بندد .
خدا پدر اقای فرهادی را بیامرزد که پای پایان باز را به کشور ما باز کرد و در ابتدا خیلی استقبال شد اما بعد از ان متاسفانه لوس شد .
در نمایش کد 13 که شروع طوفانی دارد ناگهان نمایش شما را در برهوت رها میکند و شما می مانید و کلی داستان باز شده اما ناتمام .کلی احساس برانگیخته شده اما اغنا نشده .
اگر فرص را بر این بگیریم که هریک از دانش آموزان گزینه ای برای سوال اصلی بودن سوالی که در ذهن مخاطب ایجاد میشود این است آیا سقط یک پدیده سرپایی است که به راحتی قابل کتمان باشد؟؟آیا باور پذیر است که یک دانش اموز متحمل آن همه درد و خونریزی شده و فردا یا چند روز بعد بدون اینکه کسی بفهمد سر کلاس حاضر می شود؟؟؟
ماهرو جان سلام
من هم امشب این نمایش رو دیدم و البته از اونجایی که با عجله از سالن رفتن و مضاف بر اینکه چهره شما رو هم.نمیشناختم، سعادت دیدار نصیبم نشد...
از اینکه دوستان مجازی تیوالی خوبم رو در دنیای حقیقی ببینم خیلی خوشحال میشم.
۰۳ آذر ۱۳۹۸
امیدوارم الهه جان و سعادت و مایهٔ خوشحالی از آنِ من خواهد بود اگر فرصت و بخت یاری کند و بتوانم در روزهای باقی‌مانده به دیدارتان بیایم.
۰۴ آذر ۱۳۹۸
@آدنا
❤️❤️❤️
۰۴ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ماهرو رستمی
درباره فیلم خانه پدری i
امان از آبرو داری
امان از نداری
امان از فقر
امان از رکود اقتصادی
امان از حرص و طمع
امان از جای صد دشنه میان چین پیراهن
۰۲ آذر ۱۳۹۸
با احترام نگین جان من فکر میکنم سر منشا بسیاری از فجایع فقر باشه حداقل تجربه این رو نشون داده
۱۹ آذر ۱۳۹۸
من بااینکه فقرمشکل ایجاد میکنه موافقم ماهرو جان اما هممون یه نیروی برتری داریم اسمش عقله واقعن خیلی جاها اگر فقر یکدونه مشکل ایجاد میکنه ، بی فکر عمل کردن اون یکدونه مشکل رو صدتا میکنه
۱۹ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دیروز بالاخره موفق شدم این مستند را ببینم .فکر میکنم دیدن این مستند برای تاجی ها واجب و برای بقیه مستحب باشد .نمایش از زمان تاسیس باشگاه و شکل گیری اش شروع می شود و در ادامه اتفاقات عجیب و غربیبی که باورش سخت و گاهی غیر قابل باور است نمایش داده می شود اینکه تیم تاج روزگای چه قدر دارایی داشته است و سر انجام تمام این دارایی ها توسط وزات ورزش توقیف می شود .خاطراتی که یاد آور می شود که قلب تماشاچی به درد می آید مثل خاطره بازی در بی که تیم پر سپولیس 9 نفره می شود و فتح اله زاده مدیر وقت استقلال اعتراف می کند که به خاطر مصلحت به طور توافقی بازی مساوی می شود .تصور اینکه خیلی از نتایج در رختکن ها و پشت پرده تعیین می شود درد آورد است .یاد اوری خاطره تلخ نفرستادن اسامی تیم و باز ماندن از حضور در جام ملت ها که دیالوگ فیلم چه خوب می گوید ان روز ما فهمیدیم که بعضی اتفاقات فقط در ایران شوخی هستند و در فدراسیون های جهانی کاملا جدی هستند .با دیدن این فیلم بسیار چیزهایی که نمی دانستم را فهمیدم و بسیار خاطراتی که فراموش کرده بودم را به خاطر اوردم .دوباره احساسی که در گذشته تجربه کرده بودم را تجربه کردم . حس هاشمی نسب بعد از گل به عابد زاده در شرایطی که شرایط مشابه داشتند و هر دو به تیم رقیب پیوسته بودند و مورد انتقاد های شدید طرفداران قرار گرفتند .جایی که هاشمی نسب بعد زا گل روی زمین غش میکند و احساس سبکی می کند را تجربه کردم .
چه قدر دلم به حال ورزشی که نمیخاهد سیاسی شود و می شود گریستم .به حال تیمی که میتواند قهرمان آسیا شود درگیر مسائل حاشیه ای می شود .اینکه بازی روز عاشوراست و بابت این بازی مذمت می شود و با روحیه ای نه چندان خوب قهرمانی را واگذار می کند .
خاطرات خوب و بد تیم را دوباره با این دیدن این فیلم مر ور کردم و بزرگترین درسی که گرفتم این بود سختی ها و اسانی ها می گذرد . دل شکستن ها و توطعه ها می آیند و می روند .اما دقیقا در همین روزها ست که اسطوره ها ساخته می شوند چه بسیار بازیکنانی که با شرایط نا مطلوب جامعه در انقلاب و جنگ تیم را ها کردند و به تیم های خارجی رفتند که امروز حتا اسمشان در میان نیست .چه بسیار بازیکنانی که در شرایط نا مطلبوب تیم به تیم های رغیب پیوستند .در این میان بود کسی که همواره تحت هر شرایطی تیم تاج یا همان استقلال را رها نکرد و او کسی نیست جز اسطوره درخشان تیم :آقای ناصر حجازی .روحش شاد یادش گرامی
کجا دیدی ماهرو
۲۸ آبان ۱۳۹۸
بامداد، درود و عشق نثارت
ماهرو ننگ برتو
۰۳ آذر ۱۳۹۸
نه آقا فرزاد یدونه باشه
۰۳ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ماهرو رستمی
درباره فیلم خانه پدری i
در قسمتی از فیلم زن ستمدیده به مرد ظالم میگه:ر چرا نمیمیرید شما؟؟
چه تلخ فیلم به بهانه خشونت علیه زن ها توقیف شد
این قسمت تو ذهن منم مونده،امیدوارم رفع توقیف شه،ازین فیلمهاست که باید دیده شه
۰۶ آبان ۱۳۹۸
امیدوارم کوتاه نیایند
۰۷ آبان ۱۳۹۸
حیف
۰۸ آبان ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ماهرو رستمی
درباره نمایش پنجاه پنجاه i
با عرض سلام .در ابتدا یک خسته نباشید به تیم اجرایی که واقعا زحمتشون هم مشهود و هم قابل ستایش بود .بعد از عرض تشکر عارضم خدمتتون که برادرم نقل میکرد از استادی که میگفت اگه رفتین ی فیلم دیدین و بعدش گفتین فیلمبرداریش خوب بود؟بازیاش خوب بود یا تدوینش خوب بود قطعا ی ایرادی هست وگرنه اگر فیلم بی نقصی بود قطعا میگفتین فیلم خوبی بود .بعد از تماشای این اجرا چیزی که بین ما رد و بدل شد این بود جلوهای بصری خیلی خوب بود.قطعا اینکه جمله چه قدر این تیاتر خوب بود گفته نشد دلایل زیادی داره که عمده دلیلش از نظر بنده ضعف نمایشنامه است .نمایشنامه ای که خیلی استخوان دار نیست دیالوگهایی که به یاد ماندنی نیست حتا گاهی نخ نماست (هرچی نکشه قدرتمندترت میکنه ).حس تعلیق در تماشاگر ایجاد نمیشه .دارای فراز و فرود نیست .کشش و جذابیت نداره و گاهن میتونه کسل کننده باشه .در نهایت پایان بندی پر قدرت و تمام کننده نداره .اگر این نمایش صرفا یک نمایش قدرت در فرم بود به بهترین شکل اجرا شد اما اگر محتوا دغدغه کارگردان بود متاسفانه برای ما خیلی رضایت بخش نبود .در نهایت حتما دیدن حداقل یکباره نمایش رو توصیه میکنم و قطعا لذت خواهید برد هرچند میشد خیلی خیلی بیشتر لذت برد و مدهوش شد.
اینکه میفرمایید از لحاظ بصری خوب بود!
منظورتان این است که شیوه اجرایی خوبی داشت؟طراحی صحنه قوی داشت؟حرکات پرفورمنس منظم و کار شده ای داشت؟و ...
آیا کارگردانی غیر از عناصر بالاست؟؟؟!
۱۷ مهر ۱۳۹۸
من که دو بار این کارو دیدم و خبر خوب اینکه تا ١٠ آذرماه تمدید شده
۰۲ آذر ۱۳۹۸
منم دو بار دیدم و بار دوم بیشتر از بار اول لذت بردم
۰۳ آذر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ماهرو رستمی
درباره فیلم پیلوت i
با سلام
دیروز فیلم پیلوت رو دیدم و اگه بخوام حسم رو به طور صادقانه بیان کنم نیمتونم بگم که از دیدن فیلم لذت بردم ولی می تونم بگم از دیدن بازی خوب بازیگر ها واقعا لذت بردم .به خصوص جناب اقای آذرنگ که به با بازی خوبشون قادر بودن حرص تماشاگر رو حسابی در بیارن واقعا بازی در نقش یک انسان به شدت بی شعور نشان دهنده توانایی یک بازیگره .
متاسفانه این فیلم هم مانند بسیاری دیگر از فیلم های ایرانی از ضعف فیلمنامه رنج می بره .اینطور به نظر می رسه که کارگردان در پی ایجاد یک سبک جدیده که اگرچه احساس می شه خیلی در این زمینه تلاش کرده اما از نظر من به عنوان یک مخاطب عامی فقط یک خسته نباشید داره .
من این فیلم رو به افرادی که بخاطر طنزش انتخاب می کنن اصلا پیشنهاد نمیکنم اما به سایر دوستانی که حاضرن وقتشون رو در اختیار یک فیلم متوسط اما تا حدی غیر تکراری بگذارن پیشنهاد میکنم .
ماهرو رستمی
درباره نمایش لانچر ۵ i
قهرمانی رو ول کنین پهلوانی رو بچسبین .یک کاری نکنین چند سال دیگه اسم لانچر اومد به جای یاد آوری ی نمایش خوب به یاد بلیت فروشی بی نظم بیافتیم .من که از خیر خریدش گذشتم .نمیخام خاطره خوبی که از دیدنش بار اول دارم با این رفتار ناخوش آیند برام خراب شه .
به نظر من همچین اجرایی که ظرفیت محدود داره ، نباید اصلا 2 بار دید.
بذاریم به کسایی مثل دایِه جان هم بلیط برسه.
شما که اون بار رفتین و به دایه بلیط ندادین :))
۲۲ مرداد ۱۳۹۸
دایه جان شیطان رجیمم منو نمیشناسه چر برسه به شما که از یک کودک معصوم لطیف تری
۲۲ مرداد ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ماهرو رستمی
درباره نمایش لانچر ۵ i
توقع انسان از یک نمایش خوب چیه ؟؟شاید تجربه تمام حس ها در مدتی که در سالن حضور داره .لانچر 5 نمایشی است که یک داستان معمولی و ملموس شروع می شود .با خنده و شوخیهایی که سطحی و هجو نیست پیش می رود و در نهایت در حالیکه باغم در فکر فرو می روی تمام می شود .
لانچر 5 یک نمایش تمام عیار است .داستانی خوب و گیرا دارد که با اینکه مدت زمان نمایش طولانی است هرگز از ریتم نمی افتد و تماشاگر را کسل نمی کند .
بازی خوب و یکدست بازیگران که هرکدام به تنهایی وزنه ای برای نمایش محسوب می شوند .
جسارت کارگردان در برابر نمایش دادن واقعیت هایی که در پادگان انجام میگرد و رد کردن تمام شعار های تکراری که سربازی پر از خاطره است و مرد پرور است ستودنی است هرچند که قابل پیش پینی است که با ممیزی های زیادی روبرو بوده است .دکور بسیار مناسب به خصوص پنکه سقفی که در صحنه هایی که باید به خوبی حس استراس را به تماشاچی منتقل می کند .
با عرض خسته نباشید به عوامل زحمت کش و کم ادعا این نمایش امیدوارم که شاهد اجرای مجدد این نمایش باشیم .
به من گفته بودن ماهرو جان سه شنبه این نمایش رو نمی‌رسه ببینه و بلیطش میرسه به دایه...
تا دم در سالن هم اومدم که دیدم ماهرو جان خرامان خرامان داره میره داخل سالن،چه آهی کشیدم اون لحظه،خدای دایه هم بزرگه شاید یه بلیط هم به من پیرمرد رسید.
۱۶ مرداد ۱۳۹۸
از دست شما ی ساعت خندیدم:خخخخ
۲۵ مرداد ۱۳۹۸
ارادت :))
۲۶ مرداد ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ماهرو رستمی
درباره نمایش لانچر ۵ i
یکی از دوستان به نقل از عوامل میگفت که عوامل خیلی دوست داشتن که تمدید بشه یا جای دیگه اجرا بره اما به دلیل اینکه سالن ها تا سال 1400 رزرو شدن امکانش وجود نداره میخاستم اگه خواهش کنم اگر ممکنه تیاتر های تجاری اجازه بدن تیاترهایی که قدری بی پشت و پناه به نظر میرسن هم اجرا برن (شوخی)
واقعا باید قدر نمایش هایی را که بدون تبلیغات و حواشی عجیب و غریب و حضور سلبریتی ها و تنها به پشتوانه کیفیت مورد اقبال قرار میگیرند دانست و فضا را برای دیده شدن بیشتر آنها فراهم کرد .
۱۶ مرداد ۱۳۹۸
خوش خبر باشین جناب سعیدی
۱۷ مرداد ۱۳۹۸
بیشتر اوقات نمایشهایی در سالن کوچک و بی نام و نشان بسیار دیدنی تر و شریف تر از نمایشهاییه که سالن های بزرگ با عوامل بنام اجرا میره.
۲۴ مرداد ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ماهرو رستمی
درباره فیلم قسم i
قبل از هرچیز باید بگم من به این فیلم نمره قبولی میدم و دیدن این فیلم رو حداقل برای یکبار توصیه میکنم .بعد از اون اگر بخواهم نگاه ریز بینانه ای داشته باشم باید بگم فیلمی که موضوعی جذاب در نطفه می ماند .فیلم یک فیلم تک لوکیشنی است که در اتوبوس اتفاق می افتد متاسفانه فیلم برداری خوبی نداشت .شخصیت پردازی فیلم اصلا آن طور که باید و شاید خوب نبود .ضراباهنگ اتفاقات که قرار بود باعث جذابیت و کشش فیلم شوند بیشتر بیننده را از اصل فیلم دور میکند و باعث کسل شدن میشود .به نظرم یکی از نقطه ضعف های فیلم بازی خانم مهناز افشار است .که هیچ وقت ببینده رو با خود همراه نمیکند با تمام اینها من از دیدن این فیلم لذت بردم .و به عوامل خسته نباشید میگم .
کپی برداری از جدایی نادر از سیمین
همان پدره فلج که پسر از او مراقبت می کند
همان شخصیت قهرمان با وجدان که گاهی اشتباهاتی می افریند
همان مرد عصبانی و فقیر
و همان زنه ساده و بدبخت به سبک ساره بیات
و حسن ختام همان پایان باز
نمیتوان گفت بازی ها خوب بود چون بازیگرانی مثل امیر اقایی نوید محمد زاده و هدیه تهرانی هرگز بد نبوده اند و به رسم تمام کار ها بازم هم خوب هستند.
همان پدره فلج ... همان زنه ساده ... همان ه ـ کسره! :))
۲۶ خرداد ۱۳۹۸
این که شما درست‌نویسی رو منحصر به کلاس ادبیات می‌دانید برام خیلی جالبه!!! امیدوارم توجیهی برای یک اشتباه سهوی بوده باشه. وگرنه موفق باشید و همچنان به دوست می‌دارید هرجور بنویسیدتان ادامه دهید. ولی خب این رویه طبیعتاً واکنش برانگیز است. منتظر معلم‌های ادبیات امثال من هم باشید و نرنجید :)))
۲۸ خرداد ۱۳۹۸
متوجه جمله کپی برداری از جدایی نادر از سیمین نشدم
۱۴ مرداد ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلمی که جسارت داشته تا حدی چهره واقعی نیرو انتظامی رو نشون بده که البته کم هم بابت این موضوع مورد عنایت قرار نگرفته .با این حجم فشار و سخت گیری و فشار سانسور به عوامل فیلم بابت این شجاعت و جنگدنگی تبریک میگم
و البته 15 دیقه از فیلم هم سانسور شده
۱۸ فروردین ۱۳۹۸
و من احساس میکنم این اتفاق آخر فیلم رخ داده
جایی که قصه دو پلیس آخر داستان مشخص نشد به کجا رسید
۱۹ فروردین ۱۳۹۸
جناب هادی سکانس اخر حذف شده .
۲۴ فروردین ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید