تیوال گالنا | دیوار
S3 : 11:44:49
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
گالنا
درباره نمایش آشپزخانه i
نمایشی جذاب و دیدنی، با کارگردانی خیلی خوب حسن معجونی و بازی های خیلی خوب برو بچه های رشت البته بیشتر آقایون، چون حضور اکثر خانمها بیشتر به نمایش مد شبیه بود!

دم حسن معجونی گرم که شرایط رو برای حضور جوانهای شهرستان و عمدتا غیر معروف، در سالنهای اصلی پایتخت فراهم میکنه.
گالنا
درباره فیلم خانه پدری i
فیلمنامه، بازیها ،گریم و کارگردانی ضعیف بودند از دید من.
بازی نازنین فراهانی و مهران رجبی بسیار ضعیف!
دلیل استفاده از بازیگری با بینی عمل کرده و لبهای تزریق شده برای نقش ملوک در اوایل قرن حاضر رو متوجه نشدم به هیچ عنوان!!!!

خودم هم باورم نمیشه راجع به فیلم کیانوش عیاری دارم این مطالب رو می نویسم!

ولی متأسفانه فیلم ضعیفی بود، بر خلاف تصور خودم و آنچه تا به امشب راجع به فیلم خونده و شنیده بودم.

کار رو ندیدم
ولی وقتی عکسا و تیزرها رو دیدم از انتخاب همچین بازیگری برای همچین نقشی خیلی تعجب کردم
۰۴ آبان
عجب دقتی.. آفرین..راس میگی.. چه قشنگ..نگاهِ خاقانی..
۰۵ آبان
نیلوفر جان،نظرم به نظر امیر مسعود خان نزدیکتره:)
اگر هم طبیعی هست (که همچنان آدم مشکوکه!:),به نظرم انتخاب درستی برای اون نقش نبوده.
۰۵ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گالنا
درباره نمایش بداهه i
ستاره پسیانی و مارین ون هولک بهترین بازی ها بودند از دید من و بعد هم سهیل مستجابیان.
ایده کار رو هم دوست داشتم و جذاب بود.

فقط مشکلم با متن اپیزود آخر و آوردن نقش بیمار سکته مغزی بود، نمی دونم، شاید چون کار خنده و شوخی زیاد داشت، بهتر بود این مسأله در کار گنجانده نمیشد!
شب ما هم ایده ی سکته مغزی استفاده شده بود
۲۹ مهر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گالنا
درباره نمایش مشق شب i
نمایشی شسته رفته، همراه با متن، کارگردانی ،بازیها و دکور بسیار خوب.
بسیار لذت بردم از کار نویسندگی و کارگردانی جناب امیر نجفی.

فقط ای کاش مسؤولین سالن مولوی به موضوع تعویض پارچه روی صندلی های سالنها به طور جدی فکر کنند، چون ظاهرا برای جابجاییهای پی در پی دوستان مخاطب به خصوص در لحظات سکوت اجراها، کاری نمیشه کرد!
من قشنگ کمر درد میگیرم.
چون همش استرس اینو دارم که تکون بخورم چقد سرصدا توبید میشه
ثابتم بمونم همه مدتو، کمرم خشک میشه
۰۴ مهر
دقیقا همینطوره!
باز اینجا میشد تنظیم کرد تکون خوردن رو با صدای نمایش، توی نمایش" تابستان" که ....!!:)
۰۴ مهر
صداهای ایجاد شده وحشتناک و اجتناب ناپذیره خواهش میکنم با روکش پارچه ای این معضل رو حل کنید
۰۶ مهر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گالنا
درباره نمایش افرای ژاپنی i
اگر اشتباه نکنم نمایشنامه این کار بر اساس نمایشنامه ای از یاسمینا رضا نوشته شده و عجیب اینکه نه در پوستر ونه در بخش معرفی اثر،این موضوع قید نشده!!
سلام.ارادت.این مسئله در کپشن های فضای مجازی و همچنین در بروشور بطور کامل و در مصاحبه من با آوای تیوال کاملا و بطور دقیق انجام شده است.در پوستر یک اثر نمایشی دلیلی برای آوردن این مسئله وجود ندارد با توجه به اینکه دو سومِ این اثر نمایشی زاده ذهن نویسنده ... دیدن ادامه » اثر یعنی آقای مسعود هاشمی نژاد هست.در هر صورت ممنونم برای توجه شما.
۳۰ شهریور
خیلی متشکرم از لطفتون.
۳۱ شهریور
من ممنونِ شمام
۳۱ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گالنا
درباره نمایش کریملوژی i
حقیقتش امشب بعد از اجرا افسوس خوردم که چرا این همه زحمتی که مجید رحمتی کشیده بود با این متن به هدر رفت!
اجرای سختی داشتند ایشون به خصوص بخش الفبا رو با تسلط و تبحر خاصی انجام دادند،دمشون گرم!
فضا سازی نمایش رو هم دوست داشتم.
ولی متأسفانه از دید من متن نمایش پراکنده و فاقد انسجام بود،
موضوع بکر و جذابی که نتونسته بود خوب پخته و منسجم بشه، ضمن اینکه شوخیهای جنسی متن هم زننده و غیر جذاب بودند!

من نمایش رو ندیدم اما میدونم که دلقکهایی امثال کریم شیره ای شوخی های جنسی رو تو کلامشون زیاد استفاده میکردن . حالا به نظر شما اینجور شوخی ها به کاراکتر نمایشی ننشسته بود و خوب ادا نمیشد ؟ یا مشکل چیز دیگری است ؟
۱۶ شهریور
همینطوره جناب پوریا.
منتها به هر دلیلی این شوخیها در این نمایش جا نیفتاده بود. از نظر من، شاید اتفاقا "اصرار "بر استفاده از این شوخیها درست به همان دلیلی که شما اشاره کردید، مشکل کار بود!
۱۶ شهریور
خوب شوخی هایی از این دست قسمتی از نمایش های سنتی بوده و این هم نمایش سنتی بود ، اگه نمایش بدون شوخی میخواستید نباید کار سنتی میدیدین که سیاه بازی و رو حدضی و و و همه رو یکدست داشته باشه ، اگه تو نمایش دفاع مقدس شوخی جنسی آورده بشه کمی دور از ذهنه نه نمایش ... دیدن ادامه » سنتی
۱۰ مهر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گالنا
درباره نمایش گریزلی i
کار خوبی بود.
ارزش دیدن رو داره حتما!

با احترام:)
دایِه* این را خواند
نمایش گریزلی و علیرضا پورکاظم این را دوست دارند
گالنای عزیز متاسفانه این مونولوگ رو ندیدم و دیگه هم فرصت دیدنش رو ندارم چون ظاهراً اجرای آخرشه فردا،کاش زودتر نظرت رو می‌دونستم چون اجرایی که شما راضی باشی و پیشنهاد بدی قطعا اجرای خوبیه و ارزش دیدن داره،سلیقه ی تاتریت رو خیلی قبول دارم رفیق عزیزم.
۱۴ شهریور
اصلا فکر نمیکردم با چند کلمه من،کار به "نونهاشون" بکشه:))
۱۴ شهریور
# جل الخالق :))
۱۴ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گالنا
درباره نمایش شب بخیر مادر i
...-تو "بچه" منی...!!

-نه...من "عاقبت" بچه توام!
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گالنا
درباره نمایش شب بخیر مادر i
به نظرم مشکل اصلی از ضعف کارگردانی بود.
چون متن خوب بود، و بازیگران خیلی سعی کرده بودن از عهده کار بر بیان،که معصومه رحمانی تا حدی موفق شده بود و سرکار خانم بوبانی، متأسفانه موفق نبودند!
صدای کشیده شدن صندلیهای کافه بالا بر روی سقف سالن اجرا،آزار دهنده بود!

توضیحات کارگردان در برگه نمایش در مورد نهیلیسم و درویش مسلکی و یکی دانستن این دو مفهوم، توضیح درست و دقیقی نبود!
باور کنید خود آقا نیچه هم اینقدر متقن، به نقد نهیلیسم نپرداخته بود که کارگردان محترم با ارائه تعریفی جدید خواستار روشنگری در این مورد بودند!!

باسلام و احترام
سرکارخانم؛
در مورد ضعف کارگردانی باید خدمتتون عرض کنم که کارگردان محترم این نمایش سابقه طولانی در این عرصه دارند، علاوه بر ایشون مشاور کارگردان نیز در این مورد از مهارت خوبی برخوردارند؛ بنابراین اگر اتفاقی در طول نمایش رخ داده است ... دیدن ادامه » که شما حس کردید کارگردانی ضعیف است در درجه اول عذرخواهی میکنیم و در درجه دوم سعی براصلاح خواهیم داشت. اما باید در نظر داشت که بسیاری از اتفاقات ممکن است به صلاحدید کارگردان رخ دهد و ما حس کنیم که کارگردانی در کار نبوده است...
اما در مورد صدای صندلی های کافه ویس؛ یک مکان عمومی است و قطعا نمیشه مرتب این درخواست رو داشت که مراقب تک تک مشتری های کافه باشند.
امیدوارم ما و مدیران تماشاخانه دیوارچهارم رو عفو بفرمایید اگر نتونستیم لحظات خوبی برای شما بسازیم...
۰۵ شهریور
سلام و عرض ادب . بنده به عنوان عضوی از گروه نمایش در تکمیل پاسخ همکارم بابت شرایط کافه بالای سالن که ربطی به مجموعه ندارد باید عرض کنم این موضوع خارج از محدوده سالن می باشد و طبیعتا گروه های نمایشی هم تا زمانی که اجرا نرن متوجه این سر و صدایی ازار دهنده ... دیدن ادامه » که البته شاید یک روز خیلی شدید باشه و روز دیگر اصلا کسی متوجه این سر و صدا نباشد بشن و خارج از کنترل ما هم می باشد هرچند مسئولین تماشاخانه می توانند رسیدگی کنند و امیدواریم رسیدگی کنند ..
و وجود این موضوع جای تعجب دارد از مدیریت و صاحبین کافه فوق که خودشون بازیگر و کارگردان و اهالی تئاتر هستند اما یا می دونن شرایط رو و رسیدگی نمی کنن و دلشون نمی خواد تا به سادگی مشکل حل شود و یا واقعا نمی دونن موضوع رو که بعید می دونم و طبیعتا ما همگی مراتب اعتراض و آزردگی خودمون و تماشاگران رو بهشون منتقل می کنیم .
در کل ممنون از نظر شما اما امیدوارم دوستان شرایط کافه فوق رو به گروه نمایشی و خود نمایش مرتبط نکنند و دلیل بر ندیدن نمایش نباشد . نه فقط نمایش ما بلکه هر نمایش دیگری در این روزهای سخت اجتماعی و اقتصادی اگر به روی صحنه می رود و تلاش می شود کیفیت قابل قبولی داشته باشد . نباید چنین مسائلی باعث ندیده شدن کارشان شود .
سپاس از همگی عزیران . .
۰۵ شهریور
درود برشما
در خصوص صدایی که از طبقه بالای سالن شنیده شد و باعث تداخل با صدای اجرای مورد نظر شد، متاسفیم و در توضیح این مورد لازم می دونیم خدمتتون عرض کنیم که این صدا به خاطر کاربری به خصوص طبقه ی بالای سالن (کافه) هست و علی رغم پیگیری ها و اقدامات صورت ... دیدن ادامه » گرفته از سوی مدیران مجموعه نمایشی «دیوار چهارم» با توجه به شرایط پیش آمده، متاسفانه تاکنون رفع این مسئله برای ما میسر نشد؛ اما در صدد هستیم تا این مسئله رو به صورت کامل در روزهای آتی رفع کنیم.
مجددا بابت تداخل صورت گرفته از شما هنردوست عزیز پوزش می طلبیم.
۰۷ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گالنا
درباره نمایش فرشته تاریخ i
شروع نمایش نوید کاری جذاب رو میداد که متأسفانه اصلا اینطور پیش نرفت!

نهایتا یکساعت و نیم برای این متن و موضوع مناسب بود، از دید من!
حرف ....حرف....حرف....و بازهم حرف....!!!!!!
باور کنید موضوعات و اسامی فلسفی و ادبی رو دائم تکرار کردن، چیزی بر بار نمایشنامه اضافه نمی کنه دوستان!
بازی میلاد شجره (دکتر- کلنل اوتو) رو خیلی دوست داشتم و به نظرم نقطه قوت تئاتر امشب بود.


دو ساعت رو می خواست...
یک ساعت و نیم کم بود ملاح هم داشت...
۲۴ مرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با احترام به آقای رزمجوی عزیز و گرامی و علیرغم تلاش زیاد فرزین محدث عزیز،
این کار رو دوست نداشتم!

مشکل اصلی هم طبق معمول نمایشهایی با نمایشنامه ایرانی، متن بود.

تلاش زیاد جناب محدث و اجرای پنجاه دقیقه مونولوگ با کلماتی پشت سرهم و بدون تپق، قابل تحسین بود ولی حیف که مشکل اصلی جای دیگری بود!
گالنای عزیزم با تک تک کلماتت موافقم،مشکلات اصلیمون باهم مشترکه ظاهراً،به نظر منم این اجرا ضربه ی اصلیش رو از متن می‌خوره،بازی فرزین محدث خوب بود ولی چون متن جذابیتی نداشت و متأسفانه به دلیل آشفتگی و عدم انسجام، تماشاگر رو درگیر و همراه نمی‌کرد، اجرا ... دیدن ادامه » راضی کننده نبود.
۲۳ مرداد
بحث فوق در متن روشن و مشخصه، ولی چیزی در حاشیه به چشمم اومد که کمی نگرانم کرد: "رزمجو: طبق استعلام گرفته شده از تیوال..."!

چون پیشتر بر اساس یه حس طبیعی فکر می‌کردم تیوال محرم اطلاعاتیه که در پروفایل بطور علنی قابل مشاهده نیست، دوست دارم بدونم دایرۀ ... دیدن ادامه » افرادی که می‌تونن استعلام بگیرن و محدودۀ اطلاعاتی که تیوال در پاسخ استعلامات می‌ده کجاست؟

امیدوارم این عبارت بلوفی از سمت جناب رزمجو باشه و تیوال مکانیسمی برای استعلام‌گیری نداشته باشه، که اگر بنا به هر دلیلی هم داره بهتره اون مکانیسم رو با کاربران در میون بذاره!
۲۷ شهریور
درود آقا کامران عزیز .. منهم مثل شما دقیقن همین پرسشگری رو دارم
امیدوارم تیوال و گروه همیاری به این شبهه پاسخ بدهند ...
۲۷ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ضعیف،
سخیف و
مبتذل!

بیشتر از این نمی نویسم و حرمت مهمان جناب آقای حجازی فر بودن رو نگه میدارم.
کاش " چیزی " مینوشتید ، چون اینها که تایپ فرمودید تقریبن " هیچی " نیستن :)
حرمتها همیشه با " نقدِ " صحیح و اصولی که میتونه نسبتِ به کار مثبت یا منفی باشه حفظ خواهد شد .
اما این کلماتِ کلی و توو خالی با تعارفی که در آخر مرقوم فرمودید مناسبتی ندارن ... دیدن ادامه »

پ.ن : چون پیشتر خودتون اعتراض به این داشتید که تیوال داره کارکردش رو از دست میده و دیگه خبری از نقد نیست تا بتونه به تآترها کمک کنه ؛ عرض کردم .
کلی گوییهایی که شبیه فحشن ، هیچ کمکی به هیچ کس نخواهند کرد .
۱۹ تیر
سپاسگزارم :)
۱۹ تیر
سلام. وقتتون بخیر. ممنون که تئاتر هامون رو برای تماشای نمایش انتخاب کردید. اگر درست حدس زده باشیم شما جزو مخاطبان عزیزی بودید که پیشتر هم نمایش پروازنه الجزایری را در تئاتر هامون دیده بودید و با افتخار برای نمایش رومئو و ژولیت میزبانتان بودیم. ازتون ممنونیم ... دیدن ادامه » که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید، هرچند از دید ما این نمایش یک نگاه پارودیک به ماجرای رومئو و ژولیت است با مختصات یک پارودی که ممکن است با انتظار اولیه تماشاگران بسیار متفاوت باشد، اما به نظرات همه مخاطبان عزیزمان احترام می‌گذاریم و امیدواریم درکارهای بعدی که در تئاتر هامون به تماشا می‌نشینید با حس خوبی از سالن خارج شوید
۲۲ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
احساس می کنم مدتیست که تیوال داره کارکرد اصلیش رو از دست میده!

اسطوره سازی از کارگردانها و نمایشها،تعاریف و احساسات غلو شده و به دنبال آن اکانتهایی کوتاه مدت برای پاسخ به این تعاریف و رد آنها، هیچ کمکی به پیشرفت تئاتر که نمی کنه، عزیزان نویسنده و کارگردان و بازیگر رو هم در دراز مدت دچار مشکل خواهد کرد!

ای کاش فضای نقد و گفتگوی بدون اغراق و غرض ورزی، دوباره فضای حاکم بر تیوال بشه!



راهکار مناسبی برای این معضل دادم اما متاسفانه همیاری توجهی نداره...
۱۰ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
اصولا به نظرم به نمایش در آوردن کارهای داستایفسکی کار سختیست و متن اجرا شده امشب هم گواه همین موضوع بود!
طراحی صحنه، لباس ، انتخاب موسیقی و در کل فضا سازی کار بسیار حرفه ای و جذاب بود و کاملا فضای داستانهای داستایفسکی رو منتقل می کرد...با این حال هرچه نمایش جلوتر رفت، بیشتر از ریتم افتاد!
بازیهای بابک حمیدیان، بهناز جعفری و پیام دهکردی خوب بودند و بازی دیگران رو دوست نداشتم به خصوص مینا ساداتی و طناز طباطبایی که حتی صداشون هم توانایی لازم رو نداشت!
زمان اجرا هم 150 دقیقه است!


علیرغم تلاش فیزیکی بازیگران و صدای رستم طور و جذاب شاهین گل کار و نمی دونم به چه دلیل!! تصور خودم برای به تماشا نشستن کاری متفاوت و نو، خیلی کار رو دوست نداشتم!
گالنا
درباره نمایش شهر ما i
راستش متن اصلی نمایشنامه رو نخوندم ولی حدس میزنم که این متن ایرانیزه زیادی شده بود باوجود این شاید از معدود دفعاتی بود که از این موضوع کلافه نشدم.
طراحی و کارگردانی خوب حسن معجونی ،نمایشی دیدنی و جذاب رو به وجود آورده بود، فقط شاید اگر زمان پرده آخر کوتاهتر می بود، بهتر میشد.
نمایشی ساده و روان و شاد برای بیان مفاهیمی ساده و روشن، در عین حال اساسی، بدون استفاده از واژگان و عبارات سنگین!

بازی های راوی، سخنگوی شورای شهر و مادر جوان امیلی رو خیلی دوست داشتم.
لحظه دویدن راهبه هم که عااالی بود:))
در کل کار رو خیلی دوست داشتم و دیدنش رو پیشنهاد می کنم.

گالنای عزیز عرض ادب
متن ایرانیزه شده و من متأسفانه همیشه با این قضیه مشکل دارم،اما خب نمیشه از دیدن نمایشی که اسم حسن معجونی رو یدک میکشه گذشت...
خوشحالم که از کلیت کار خوشت اومده و راضی بودی
۲۱ خرداد
ممنون ازت دایه جان،
پس حدسم درست بود:)
۲۱ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گالنا
درباره فیلم به دنیا آمدن i
توجیه یک کار صد در صد غیر عقلانی، به مدد بازیهای خوب الهام کردا و هدایت هاشمی!
گالنا
درباره نمایش مختلف الاضلاع i
دوستان عزیز همیاری زحمت کشیدند و دو سؤال قبلی من رو در بخش گفت و گو پاک کردند!
خدا قوت عزیزان!!
منم مجبورم مجددا زحمت بکشم و سؤالم رو از کاربران عزیز تیوال بپرسم، و باب گفت و گو رو نبندم که زشت میشه واقعا اگه بسته بشه!!
یادم هست زمان اجرای جناب میکائیل شهرستانی، برخی به قیمت بلیط 40 تومن اعتراض داشتند، خیلی کنجکاوم نظرشون رو الان برای اجرای باشکوه،دیدنی و طراز اول میترا حجار!!!!با قیمت بلیط 30- 60 تومن بدونم!

دوستان عزیز ممیزی همیاری!
باب گفتگو رو نبندین لطفا!
سرکار خانم گالنای نازنین
موردی که شما میفرمایین خیلی قابل مقایسه نیست ، نمایش استاد شهرستانی در سالن دولتی و به صورت درصد از گیشه به روی صحنه رفته این کار در سالن خصوصی و احتمال زیاد به صورت اجاره شبانه ، به روی صحنه میره و قطعا با هزینه اجاره بهای بالای ... دیدن ادامه » سالن های خصوصی طبیعتا هزینه بلیط هم بالاتره و در کل فکر میکنم خیلی قابل مقایسه کردن نباشن و ارتباطی هم به حضور سرکار خانم حجار نداره . دستمزد بازیگر تنها بخشی از هزینه های کار هست ، در کنار اون ، هزینه سایر عوامل ، دکور ، تبلیغات اجاره بهای سالن و ... از دیگر پارامترهایی هستن که در تعیین قیمت بلیط نقش دارن.
خانم گالنای نازنین ، بنده به شخصه با افتخار از دنبال کنندگان مطالب شما هستم ولی فکر میکنم ما کاربران قدیمی تر تیوال که شاید مطالبمون بیشتر مورد توجه کاربران دیگر قرار میگیره باید خیلی مراقب باشیم ،بهرحال تمام بازیگرانمون قابل احترام هستن و زحمت بسیاری هم کشیدن برای هنر این مملکت.با بازیگرانمون حتی اگه ممکنه خیلی دوستشون نداشته باشیم مهربون باشیم تا خدای ناکرده محفلی برای سواستفاده آیدی های فیک و سفارشی که این روزها تعدادشون در تیوال روز به روز هم در حال افزایشه قرار نگیره :)
۰۶ خرداد
نیلوفر عزیز، مرسی که در این گفت و گو شرکت کردید.

با احترام، واقعیت اینه که دو سه تا سؤال دیگه شما برام به وجود آوردین:)
از کجای متن من برداشت اعتراض به حضور ایشون به واسطه "سلبریتی" بودنشون کردید که تمجید از نمایشهایی با حضور نوید محمد زاده ، صابر ابر و فاطمه معتمد آریا در دیوار تیوال من گواه بر چیز دیگریست!
اصل، توانایی بازیگریست چه در تلویزیون، چه در سینما و چه در تئاتر!
که اگر دوست داشتید می تونیم بعدا در مورد توانایی های بازیگری ایشون مفصل با هم صحبت کنیم.
نکته دوم اینکه، موضوع صحبت من اعتراض دوستان به قیمت بلیط اون نمایش و دنبال سانس زودتر بودن این نمایش هست!! که میشه مصداق "پارادوکس بلاتکلیف" که در صحبتتون اشاره کردید.

و در آخر اینکه، در مورد پست حذف شده من...خوشحال میشم مشخصا بفرمایید بی احترامی در کجا صورت گرفته بود؟
در ... دیدن ادامه » "ستودن استقامت ایشون در بازیگری؟" یا "پیشنهاد شانس دادن به مشاغل دیگری توسط ایشون؟"

باز هم ممنون از مشارکتتون در بحث.
زنده باشید و دست بر قلم:)
۰۶ خرداد
گالنای عزیزم من دو فرض را برای تاکید مشخص کنایه ی شما بر حضور و بازی میتراحجار ( و نه حتی نادرفلاح که اوهم در تئاتر طرفداران خودش را داردجه بسا بیشتراز حجار) درنظر گرفتم یکی به عنوان سلبریتی و چهره ی سینمایی در این تئاتر و میزان بهای بلیت به همین علت ، ... دیدن ادامه » و دوم دلیل شخصی تان بعنوان فاقد مهارت لازم بازیگری و بازهم مرتبط با تعیین این مقدار بهای بلیت بود.. وعرض کردم هرکدام ازاین دو مورد هم باشد ( که طبعا من اطلاع ندارم مشخصا کدام) با نوع ادبیات و کنایه ی بارز شما به میتراحجار ، اعتراض را جهت دار و شخصی می کند ..
تمام حرفم این ست اگر قرار به اعتراض به بهای نا معقول بلیت یک نمایش ست برای تمام نمایش هایی ازاین دست فارغ ازاینکه آنرا شخصی ببینیم، وجود دارد حالا چه در آن تئاتر "میترا حجار "باشد ( که از نظرشما ممکن ست بازیگر نابلدی درتئاتر باشد و ممکن ست از نظر دیگری خلاف این ) چه "جناب شهرستانی" و چه هر بازیگر دیگر.... هنوز هم در سالن های تئاترشهر بهای تعیین شده 30 هزارتومان ست اما جناب شهرستانی یک اجرای مونولوگ را 40 تومان در سال گذشته، تعیین کردند...
بنابراین قیاس شما بین دونمایش ناخودآگاه معیارهای این دورا پیش می کشد..بادلایلی که ارائه می کنید..تا جایی که خاطرم هست معمولا به هر نمایشی با بهای بلیت نامعقول مثل ملاقات جناب پیروزفر با 70 تومان یا تن شوری ثروتی با 60 تومان ویا همین اواخر نمایش کبوترها نمی میرند سالن مستقل اعتراض ها از سوی کاربران اعلام شده اما شما آنهارا دراین پست نادیده گرفتید..
گالنای عزیز منهم با حذف هر پست و یا کامنت مخالفم اما از طرفی به عنوان کسی که مطلب شمارو فارغ از هر غرض ورزی خواندم، نوعی تاکید بر حضور خانم حجار برداشت کردم که ادبیات ولحن آن خودش نوعی اعتراض به حضور ایشان در تئاتر و متعاقبا بهای بلیت با آن بود..که یک نظر سلیقه ای با یک موضوعیت کلی خلط شده بود.و شاید این دلیلی بر ناموجه شدن کلیت نظر داده شده داشت ...ضمن اینکه تاجایی که بیاددارم دوسه بازی در عرصه ی تئاتر بیشتر ازاین ایشان نداشتیم ...
درود و سپاس بسیار از لطف تو عزیز و ممنونم از فرصت گفتگو
و بااحترام بسیار برای توجهت تاهمین مقدارگفتگو و تبادل نظر روازمن بپذیر و بیش از آن را معافم کن.. که اطاله ی بیشتر تکرار مکرارات خواهد بود..

۰۶ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
گالنا
درباره نمایش تراس i
نمایشنامه، بازیهای احمد ساعتچیان (به خصوص که متفاوت از آنچه تا به حال ازش دیده بودم، بود)، جواد یحیوی و خانم سپاه منصور رو دوست داشتم.
بازی برخی از بازیگران، کار رو از ریتم می انداخت متأسفانه!
ولی در کل کار خوبی بود و ارزش دیده شدن رو داره.
گالنا جان بعد تراس باز هم اجرایی رفتی؟
۰۳ خرداد
ممنونم گالنا جان
۰۳ خرداد
قربانت:)
۰۳ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
راستش رو بگم من با دیدن اسم "محمد علیمحمدی" تصمیم به دیدن این کار گرفتم و بعد متوجه شدم نمایشنامه کار هم جایزه گرفته:)
این سبک روایت داستان رو قبلا در فیلمنامه چند فیلم دیده بودم و چیز جدیدی نبود، با این حال نوشتنش و اجراش واقعا کار آسونی نیست به نظرم، فقط می تونست شاید زمانش کمتر باشه!
بازیهای اکثر بازیگران رو دوست داشتم و همینطور کارگردانی کار رو به طوری که حتی مشکل ایجاد شده در نور هم نتونست خللی در لذت بردنم از کار ایجاد کنه!, به خصوص با برخورد حرفه ای و درست آقای حجازی فر در ابتدا و انتهای نمایش.

گالنا عزیز
ممنون از حضورتون
و سپاس که نظرتونو درج کردین
۳۱ اردیبهشت
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید