تیوال فرزاد جعفریان | دیوار
S3 : 05:31:06
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
به نظرم با کار پر وسواسی روبرو هستیم که از تمام المان های ممکن برای کامل و بی نقص بودن استفاده کرده
دکور ، طراحی صحنه و لباس و پوستر خوب، موسیقی و افکت های صدای مجزا نور پردازی و بازی با نور و سایه عالی (مثل صحنه های تاریکی که سایه حرکت پره های هواکش تو سالن میفته) بعد از اینها تازه می رسیم به یک فرزین محدث آماده با نقشی چند وجهی و بی نهایت سخت که به نظرم بخوبی نقشش رو درک و سیزیف طور از پس ش براومده
فقط به نظرم داستان در انتقال چرائی تلاطم روحی کاراکتر اصلی اندکی مبهم عمل میکنه و در بیان اینکه چه عواملی باعث طغیان ش میشه جز چند پالس کوچک روشنگری خاصی نمیکنه ولی درکل پرداخت داستانی خیلی خوبی رو داریم که تماشاگر رو حین اجرا بخوبی در جریان داستان قرار میده و کل این عوامل باعث تبدیل مونولوگ به نمایشی با وجوه کامل و استاندارد میشه
تشکری ویژه از گروه ... دیدن ادامه » دارم که یک پیام ویژه برای اهمیت سکوت و خاموش کردن گوشی های موبایل توسط تماشاگران قبل نمایش بصورت صوتی از سالن پخش کردند که باعث شد اجرا رو در آرامش و سکوت کامل و البته عرق ریزان از گرما :)) ببینیم
عرض درود و خسته نباشید دارم خدمت سرکار خانم اسدپور، جناب رزمجو ی عزیز و جناب محدث دوست داشتنی و امیدوارم موفق و پربیننده باشید
عه! پام رفت رو خط! سوختم! میرم از اول بیام... :)
مهدی رزمجو این را دوست دارد
:)))))))))))
جناب جعفریان نازنین ❤️❤️❤️
خیلی...خیلی ممنونم از حضورتون و از حمایتتون و انرژی مثبتی که به ما دادین،خیلی ممنونم ازتون و خدا رو بسیار شاکرم که پیش شما دوستان تیوالیم رو سفید شدیم . ❤️❤️❤️❤️

آقا منم پام رفت رو خط ! سوختم ! از اول !

جناب جعفریان ... دیدن ادامه » نازنین ❤️❤️❤️ .... !! :))))))))))))))
۲ ساعت پیش
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
درود
مدت زمان اجرا؟
چطور عکس نخواستید؟
۱۷ تیر
حدود 80 الی 90 دقیقه
۱۸ تیر
ممنون
۶ روز پیش، چهارشنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
طراحی صحنه فقط محدود به چند سطل حلبی طوره که بقیه وسایل مورد نیاز طول نمایش مثل عروسک های نمادین و کتاب‌ها و... در اونهاست، طراحی لباس نرمالی رو هم شاهد هستیم نحوه روایت داستان و پرداختش عالی و بازی‌ها به نسبت خوبه ، شخصیت ها با عنوان نام افراد جدید به نقش اونها سویچ میشن و این آخری از دید من کار رو به حد یک نمایش خوانی مدرن کاهش میده و باز هم از دید من چالش پایانی بقدری بزرگ و جنجالی طوره که کلن هدف نمایش رو شهید می کنه، استفاده از موزیک هم به نظرم با بدسلیقه ترین نوع ممکن انجام میشه و 2 خط رو خیلی سرسری طوری میخونن و تا بیننده میخواد باهاش ارتباط بگیره قطع میشه!
عرض درود و خسته نباشید دارم خدمت دوستان
اجرا رو ندیدم هنوز... ولی با توضیح شما در مورد طراحی صحنه، یاد اون بخش از "شهر ما" افتادم که در این مورد صحبت می‌کرد... :)) این دوستان هم گویا سعی کردن "اندکی صحنه‌پردازی" داشته باشن... :)
۱۵ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
این انتخاب آسونیه
انتخاب بین مرگ و مرگ، برزخ و برزخ..
حتی دوزخ و دوزخ :)
۱۵ تیر
درود و سپاس
۱۵ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
درود
کاش حداقل واسه دو سه روز هم شده پلاس بذارید یا تخفیف خرید تعدادی، حالا صحبتی راجع به مرحوم وفاداری نمی کنم :(((
مرحوم وفاداری :))
۱۳ تیر
:))) مخلصیم
هر از چند گاهی به هوش میام بعد چند تا جیغ میکشم و باز از هوش میرم :)))
۱۸ تیر
:))))))
۱۸ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فرزاد جعفریان
درباره نمایش پا i
به نظرم با نمایش خوب و شیرینی روبرو هستیم که هرچند فاقد دکور و طراحی صحنه و لباس قابل ذکری هستش، ولی متنی نو و چند اوج بسیار جذاب داره (مثل عصبانی شدن دختر و تیک گرفتن لب هاش ) ، بازی ها و خلق موقعیت ها مقبول و دراومده س فقط نیمه دوم نمایش شاید به قدرت اولش نباشه ولی درکل کار بخوبی نکاتی که میخواد رو در قالب نمایشی شیرین به بیننده منتقل میکنه
عرض درود و خسته نباشید دارم خدمت دوستان گروه
سلام.
آقای جعفریان به اولین حضور من در گروهتون، اونهم اتفاقی، اشاره نکردید. :-ا
۱۵ تیر
درود فراوان
بقول آقا مهدی مان قرار گروهی طوری زیاد داریم، زین پس شما رو هم مطلع میکنیم، خیلی هم عالی :)
۱۶ تیر
بله آقا مهدی، اسامی رو نمیدونستم متاسفانه. وگرنه که چهره ها کاملا آشنا بود. سپهر با اون چسب روی پیشونی :-)
دوشنبه میرم فرشته تاریخ، چهارشنبه هم که پا رو دیدم و پنج شنبه جنایات و مکافات، فکر کنم سهمیه این ماهم تموم شده. اگه تونستم میام حتما.

آقا فرزاد ارادت. ... دیدن ادامه » تو گروه ت ل گ ر ا م هستم. اگر بتونم حتما همراهتون می شم.
۱۶ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فرزاد جعفریان
درباره نمایش دروغ i
به نظرم نمایش خیلی خوبی بود، وجود تمام قواعد اولیه و اصلی نمایش از جمله طراحی صحنه و لباس و دکور حس خوبی به بیننده میداد
به شخصه ترجیح میدادم نمایش به پیامش بیشتر بپردازه تا خنده گرفتن از تماشاگر اونهم واسه موضوعی که میتونه حتی تم درام داشته باشه ولی همون طنز شاید بیش از حد هیچ جا به مرز لودگی نزدیک هم نشد، بازی ها اثر گذار و دراومده بود البته برای خانم مستوفی و آقای هاشمی نمود و جلوه بیشتری داشت و تصورم اینه بخوبی از پسش برآمده بودن، اون فراز و فرود چالش منو یاد این نویسنده مرده است هم انداخت که خانم مستوفی بازیگر اون کار هم بودن.
از دید من برآیند کار موفق بود چون هم اون چالشی که می‌خواست رو ایجاد کرد ، هم تفکر رو تو بیننده بکار مینداخت، هم بازی های خوب داشت هم خنده یا لبخند بیننده رو می‌گرفت
عرض درود و سپاس دارم خدمت آقای آریان رضایی و گروه ... دیدن ادامه » محترم شون که افتخار همراهی و گفتگوی بعد نمایش رو بهمون دادن و اوقات خوبی رو برامون رقم زدن چون یکی از اهداف اولیه ما نزدیکی و تعامل هر چه بیشتر بین تماشاگران تئاتر و گروه‌های نمایشی و سایت تیواله که شاید خروجیش تعالی و ریشه دار تر شدن این هنر ارزنده هستش، ممنون میشیم که شما عزیزان هم در نمایش تون به هر طریقی که صلاح میدونید خواسته های ما رو به باقی بیننده ها انتقال بدید
امیدوارم پاینده و پربیننده باشید.
اتفاقا من هم یاد نویسنده مرده است و آرش عباسی افتادم ! چون محور اونم رو دروغ گفتن و سرکار گذاشتن بود و اونم ذهن بیننده رو معلق نگه میداشت . از این رو به ذهنم رسید شاید اون یه اقتباسی بوده از این شایدم یه شباهت تصادفی ! لادن مستوفی هم اونجا بود !
۱۲ تیر
آقای پوریا نمایشنامه دروغ سال ٢٠١٤ و نمایشنامه نویسنده مرده است سال ٢٠٠٩ یعنی پنج سال قبل از دروغ نوشته شده.سپاس
۱۹ تیر
ممونم از گروه نمایش موج بابت وقت گذاشتن و پاسخ دهی به سوال بنده . سپاس
۱۹ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فرزاد جعفریان
درباره نمایش دروغ i
عرض سلام و درود خدمت دوستان
همونطور که مریم خانم و زهره خانم عزیز هم اشاره کردن امروز قراره با جمعی از دوستان به دیدار نمایش دروغ بریم جناب عمروابادی عزیز هم قراره بهمون افتخار همراهی بدن و بعدش هم در کافه ی بالای سالن گپ و گفتی با گروه نمایشی و سایر دوستان در خصوص اجرا و بعدش مسائلی درباره هماهنگی و بهتر شدن اوضاع تئاتر مون داشته باشیم
خوشحال میشیم تا ما رو همراهی کنید، نگید نگفتید :))

پ ن : در ضمن دوستانی که نمیتونن امروز تشریف بیارن و نظر و پیشنهاد خاصی دارن زیر همین پست عنوانش کنن تا ما پیام‌های اونها رو انتقال بدیم
کاش زودتر متوجه می شدم
۱۱ تیر
آقا ما مخلصیم
⁦⁦ಥ‿ಥ⁩
لهاک شکلکی
۱۲ تیر
آقا فرزاد جان :***
۱۲ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به نظرم ما با نمایشی مواجه هستیم که بسیار وفادار به متنه و تمام سعی ممکن شده که کار به بهترین شکل روی صحنه بیاد
از دکور و طراحی صحنه چشم نواز گرفته (کافیه نام curse of the starving class رو در گوگل سرچ کنید، فکر کنم تصویری متعلق به جلد نمایشنامه ش میاد که یخچالی هست دقیقن مشابه با یخچال دکور در زمینه ای سبز و خاکستری، و یا اون عبور خرامان سوسک بخت برگشته! جیمی محبوب اصلی و جیمی سیاه! به شخصه پرداخت اون صحنه انفجار رو هم خیلی دوست داشتم) تا طراحی لباسی که دقیقن تداعی کننده یک خانواده آمریکایی طور در برهه ی اتفاق نمایشه
بازی‌ها هم از دید من عالی بود مخصوصن خانم پیدایش فرد که با وجود عجیب و غریب بودن و تابو طور بودن محور اتفاقاتش با جسارت مثال زدنی به روی صحنه اومدن (نمیگم بی نقص) مثالش هم فریادهای پر طنین ماماااان گفتن شون!
خود نمایش هم از دید من کامله و همه ارکان ... دیدن ادامه » اصلی و داستانی رو داره، آشنایی با فضا روند قصه و سرانجام داستانی ، به شخصه تیکه ایران و جملات اینگونه وطنی شده رو اصلن دوست نداشتم هرچند ممکنه به بیننده حس نزدیکی بده ولی با فضای وفادار به متنش تعارض ایجاد میکنه و یک جاهایی هم بیننده احساس میکنه به داستان چفت نمیشه و به اصطلاح یه جای کار میلنگه، این مسئله هم به نظرم ایراد نمایش نیست، احتمال اصلی به نظرم از تفاوت فرهنگی و ساختار زندگی بین خانواده های ایرانی الان با یک خانواده آمریکایی در زمان نمایش بوجود میاد البته اگه الانش هم جای پدیده دائم الخمری اعتیاد رو قرار بدیم با انواع داستانهای مشابه که درکل به از هم پاشیدن بنیاد خانواده می‌رسه مواجه میشیم
یک نکته دیگه این نمایش به نظرم خیلی جای تقدیر داره و برام عجیبه که اصلن بهش اشاره نشده تا حالا، اونهم کار کردن روی نمایشی که در اصل به یک موضوع (بی دلیل) تابو شده فرهنگی ما میپردازه و نشون دادن اهمیتش و پرداخت اصولی و منطقی اون تو خانواده ها و جامعه
عرض درود و خسته نباشید دارم خدمت جناب خطیبی عزیز و گروه نمایشی و امیدوارم موفق و پربیننده باشید
3.5 ستاره ، ولی بخاطر تمام وسواس ها و دغدغه های عنوان شده 4 ستاره نمره من به کار و مثال یک شب مهتابی آسمانی از ستاره نمره من به گروهه
درود آقا فرزاد من داشتم یه متن آماده میکردم که الان با خوندن متن شما میشه گفت ۷۰ درصد مشابه متن شماست :))))
هم برام جالب بود که نگاه و برداشتمون از نمایش چقد نقاط مشترک داره، هم زدم تو سرم چون باید دوباره بنویسمش که شبیه کپی نشه(گریه حضار) :))

۰۵ تیر
جو کاکر اقا جعفریان
۰۵ تیر
درود فراوان جناب خطیبی ❤️⁩ تصحیح شد
۰۵ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
جناب اشکان خطیبی رو باید از نخبگان موزیک و پاپ راک طور کلاسیک هم دونست و میشه این اطمینان رو داشت که حظ مبسوطی هم از آهنگ های انتخابی شون ببریم
نمونه ش هم دو آهنگ فوق العاده ی تیزرهای نمایش
البته جای مریلیون عزیز و گرامی الان خالیه که زیر و بم شون رو توضیح بده ❤ و من فقط جسارت سرچ کردن رو انجام دادم :)

اولی از گروه معروف بلوز راک Zz Top بنام La Grange
زی‌زی تاپ ( ZZ Top) یک گروه سه نفرهٔ بلوز/راک آمریکایی است که در سال ۱۹۶۹ در هوستون تگزاس شکل‌گرفت. اعضای گروه را بیلی گیبنز (خواننده، نوازندهٔ گیتار و کیبورد) داستی هیل (خواننده، نوازندهٔ گیتار باس و کیبورد) و فرانک بیرد (نوازندهٔ درامز و پرکاشن) تشکیل می‌دهند.

Rumour spreadin' 'round
In that Texas town
About that shack outside La Grange
And you know what I'm talkin' about
Just let me know if you wanna go
To that home out on the range
They got a lot of nice girls

Have ... دیدن ادامه » mercy
A haw, haw, haw, haw, a haw
A haw, haw, haw

Well, I hear it's fine
If you got the time
And the ten to get yourself in
A hmm, hmm
And I hear it's tight
Most ev'ry night
But now I might be mistaken
Hmm, hmm, hmm

و بعدی ترانه معروف Daydream از گروه Wallace Collection
والاس کالکشن (Wallace Collection) نام یک گروه موسیقی بلژیکی بود که در کشور انگلستان اقامت داشتند و در اواخر دههٔ ۶۰ تا اوایل دههٔ ۷۰ میلادی در سبک پاپ راک فعالیت می‌کردند.
ترانه مشهور آنها «رویاپردازی در عالم خیال»، در کشور بلژیک به صدر جدول موسیقی آن کشور راه یافته و در ۲۱ کشور جهان، محبوب و مشهور بود.

Daydream, I fell asleep amid the flowers
For a couple of hours on a beautiful day

Daydream, I dreamed of you amid the flowers
For a couple of hours, such a beautiful day!

I dreamed of the places I've been with you
How we sat with the stream flowing by

And then when I kissed you and held you
So near tell me why, tell me why you're so shy?

Daydream, I fell asleep amid the flowers
For a couple of hours on a beautiful day

Daydream, come share a dream amid the flowers
For a couple of hours on a beautiful day

I dreamed of the places I've been with you
How we sat with the stream flowing by

And then when I kissed you and held you so near
Tell me why, tell me why you're so shy?

Daydream, I sing with you amid the flowers
For a couple of hours, singing all of the day
عالی گفتید.
ابتدای نمایش هم‌ موسیقی کار خودش رو‌میکنه و ذهن رو به زمان و فضای‌نمایش‌نزدیک میکنه:
Just out of my reach
Patsy cline
1953

500 miles
Joan baez
1965(live)

Red ... دیدن ادامه » river Valley
Marty Robbins(1925-1982)

و البته جانی کش عزیز که چند باری وسط نمایش حالمون رو خوبتر کرد

۰۳ تیر
❤️
۱۸ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فرزاد جعفریان
درباره نمایش پدر i
گویا پدر و مادر این نمایش بطور توافقی از هم جدا شدن و اینجا فقط صفحه نمایش پدر شده :)

به نظرم ملودرامی جمع و جور بود با بازیهای خوب از آقای کرامتی و خانم نصرتی ، اینکه در صحنه ی شام واقعن غذا وجود داره و بازیگران هوا رو گاز نمیزدن از دید من ارزشمند بود ، ولی درکل ما با دکور و صحنه ی خاصی مواجه نیستیم مگه چند وسیله ی ملزومش ، شاید ( نه لزومن ) ایراد کار بیش از حد ساکن بودنش بود و اینکه خیلی جاها میتونست مثل نمایشنامه خوانی باشه ولی به نظرم بنیان این نمایش همینطوری یه ، چون چالش متن هم در عین تاثیر گذاری تغییری در ریتم تغییری ایجاد نمیکنه
درکل به نظرم حداقل با وجود قیمت های مناسب شبهای اول پکیجی یه که میتونه ارزش دیدن داشته باشه .
عرض درود و خسته نباشید دارم خدمت دوستان

حدود سه و نیم ستاره
"بازیگران هوا رو گاز نمیزدن":)))))))
۰۳ تیر
در تلاشیم که طی یک وفاق ملی طور بین تماشاگران، گروه‌های اجرایی و سایت های فروش بلیط (فعلن فقط تیوال) خیلی از مشکلات این قبیل رو مطرح کنیم و اگه شد به این اوضاع نابسامان کمی بهبود ببخشیم :))
تو همایش دوم مون که سه شنبه س جناب عمروابادی هم قراره حضور داشته ... دیدن ادامه » باشن :)
۰۶ تیر
بله، جسته گریخته در جریان قرار گرفتم و دعای خیر من پشت سر همگی شماست...
۰۶ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فرزاد جعفریان
درباره نمایش پدر i
فکرش رو بکن..
لندن همش داره بارون میاد..
خوبه یا بده؟!
۰۳ تیر
آهان مرسی آقا فرزاد D:
۰۳ تیر
جناب جعفریان شما یه دونه ای عزیز جان :)))))
۰۳ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فرزاد جعفریان
درباره نمایش نان i
به نظرم نمایش استارت ضعیفی داشت ولی هرچه جلو تر رفت بهتر و بهتر شد ، تصورم این بود که جنبه فیزیکال کار بیشتر باشه ولی پانتومیم طور بود ، فکر میکنم اگر کار بدون راوی بود بیننده رو بیشتر با مفاهیمش درگیر می کرد ، ایده ی انتهایی و استفاده از موزیک زنده عالی بود
عرض درود و خسته نباشید دارم خدمت دوستان

3 ستاره
‎آدمیزاد فقط با آب و نان و هوا نیست که زنده است. این را دانستم و می‌دانم که آدم به آدم است که زنده است آدم به عشق آدم زنده است
از کلیدر اثر ‎محمود دولت آبادی
آقای جعفریان ما به شما زنده ایم
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
نه ... دیدن ادامه » نان برادر
۳۱ خرداد
آقا عرض درود و ارادت
بی شک مصاحبت با شما لذتیست که کسب‌ ش برام باعث سعادته
❤️⁩⁦❤️⁩⁦
۳۱ خرداد
آقا جان دلی⁦(◍•ᴗ•◍)❤⁩
۰۱ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فرزاد جعفریان
درباره نمایش نان i
و هر روز صبح پس از گذشتن از رویا به حقیقت وارد می شویم..
از این به بعد تو این جزیره همه باید دست‌ رشته رو بدون توپ بازی کنن
فهمیدید باباجان..؟؟
نه
۲۹ خرداد
:)) بله ، عین دو ساعت مجذوب قواعد بازی طوری بودم که وهم و نفرت و عشق و افسوس کینه و انتقام رو با خودش همراه داشتت

۳۰ خرداد
بله
۳۰ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
به نظرم با یک نمایش خوب روبرو هستیم که معلومه برای به بار نشستنش زحمات زیادی کشیده شده، دکور و طراحی صحنه و لباس در خور، متن با فراز و فرود و استفاده خوب از موسیقی و شعر (هرچند ممکنه اشعار خیلی ارزشمند نباشه) ولی در ایجاد فضای دل انگیز خیلی کمک میکنه ، فقط به نظرم متن در بعضی شخصیت پردازی ها چندان موفق عمل نمیکنه (مثل شخصیت پدر که معلوم نیست بخاطر شرایط اجتماعی فقیره یا تنبلی خودش چون بیننده هیچ قید و بند و تلاش خاصی رو هم در اون احساس نمیکنه یا شخصیت صاحب خانه و یا استعداد بچه ها که معلوم نمیشه آرزو شونه دوست دارن اون جوری باشن یا جدن خمیر مایه ای دارن که شرایط بد مانع به بار نشستن اونها شده ) و باعث میشه نمایش از یک کمدی اجتماعی خوب صرفن به یک فانتزی سرگرم کننده تبدیل بشه که البته همین هم با کشدار و تکرار شدن بی تغییر (مثل ورود و خروج های صاحب خونه) ... دیدن ادامه » مکنه باعث خستگی بیننده بشه
عرض درود و خسته نباشید دارم خدمت گروه و امیدوارم شاهد سالن های پر تری باشن تا اندکی از خستگی زحمت هاشون کمتر شه

نزدیک به 3 ستاره
چالش ابتدایی نمایش به نظرم خیلی نو و جالب بود همچنین خلق شخصیت ها ، گریم و طراحی صحنه و بازیهای خوب هم به تکمیل این پکیج و ایجاد یک سورئال جذاب کمک میکرد فقط فکر کنم جا داشت روند محاکمه تعلیق بیشتری پیدا کنه ، آقا ، اسیر پینگ پونگ تون شدم :)))
عرض درود و خسته نباشید دارم خدمت دوستان

3.5 ستاره
این کاپیتان بی شعور میخواد همه رو ببره شرق ، ولی من میخوام برم غرب..

الان میشه گفت هیچی برای فرود نداریم، چرخ کنده شده، ماسک اکسیژن نداریم، جلیقه نجات نداریم فقط
* ما همه با هم هستیم *
دیالوگ مشعشعیه انصافا :))))

یادش بخیر.... رو دیوار سفارت....
۲۴ خرداد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بسیار خاص بودن نمایش و وجود متن قوی باعت شده بود با انتظار بالایی به دیدن کار بیام ولی ابتدا از دیدن صحنه ی خالی از دکور جا خوردم ، کار با ریتم بالائی شروع میشه و با توجه به تعدد شخصیت ها و حتی یکی بودن بعضی هاشون و وجود ویدئو آرت (که بسیار کار شده و هدفمند هم بود ) مدتی طول میکشه تا بیننده به خودش بیاد و بفهمه اصلن چه خبره و چی به چیه ! پرداخت آشفته و دیالوگ های سریع و چکشی چفت شدن بیننده به داستان رو به تاخیر میندازه ، درسته که این آشفتگی ممکنه از تصورات ذهنی قهرمان داستان حاصل شده باشه ولی از دید من میتونست کار شروع شکیل تری داشته باشه ، از وقتی سفر کریستین به لندن شکل میگیره همه چیز رنگ بوی جدیدی به خودش میگیره مخصوصن چالش دیدنی و جذاب قطار و ایستگاه :) ،به نظرم از اینجا به بعد نمایش اوج میگیره و به حاصل مطلوب میرسه
بازی ها همه عالی بود ، مخصوصن خود ... دیدن ادامه » کریستین ، که قدرت بیان و تسلط به نقشش تحسین برانگیز بود
عرض دورد و خسته نباشید دارم خدمت دوستان
نزدیک به 4 ستاره
به شخصه خط اصلی داستان رو خیلی دوست داشتم و به نظرم متن خاص و جالبی بود، فقط نقش اقبال و خواننده ی آبادانی رو درک نکردم اصلن
بازی بوشور و آتاک ( فکر کنم این بود اسماشون ! ) خیلی خوب بود ، فقط کاش صحنه چالش اصلی پر رمق و باورپذیر تر اجرا میشد
عرض درود و خسته نباشید دارم خدمت دوستان
حدود 3 ستاره