تیوال ASHDAD | دیوار
S3 : 12:39:45
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
ASHDAD
درباره نمایش کوریولانوس i
در همان ابتدای کار پرچم کشور های مختلف این پیام را به مخاطب القا می کند که این داستان تلخ در همه جای دنیا رواج داشته ، دارد و خواهد داشت. خودخواهی نوع بشر که او را به موجودی مصرف گرا مبدل ساخته که از همه چیز منجمله خدا ، دین ، قهرمان ، هنر ، وطن و ... برای ارضای خواسته های حقیرش استفاده می کند . قهرمان تلاش می کند برای توده ای منفعل و خودخواه و در آخر هنگامی که تاریخ مصرفش به اتمام رسید دور می اندازندش. در آخر کار قهرمان از ما ، ملت نظاره گر ، پر توقع و بی آرمان انتقام می گیرد . هماهنگی ، طراحی ، دکور ، موسیقی و کارگردانی نسبتا موفق توانست تا حدودی عظمت اثر چندوجهی شکسپیر را به نمایش درآورد.
ASHDAD
درباره نمایش دروغ i
در دنیای جدید حقیقت همچون زیبایی به امری نسبی و متحرک بدل شده و به همین علت خیر و شر مدام جابجا میشوند
ابرشیر و امیر مسعود این را خواندند
حمیدرضا مرادی و آریان رضائی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ASHDAD
درباره نمایش است i
از دیدن نمایش است با آن بازیگران نا پخته به وجد آمدم .
نمایش اجتماع در قالب یک کلاس درس ایده ای هوشمندانه و جذاب بود. اجتماعی که حاکمان کنترل می کنند و تشکیل می شود از عوام ، ثروتمندان ، خائنان ، و افراد درستکار . اتفاقی که در نمایش رقم می خورد تلخ اما واقعی ست . گناه افراد ثروتمند نادیده گرفته می شود ، عوام طبق معمول خودخواهانه در هنگام انتخاب همه چیز حتی محبت و معرفت را فراموش کرده و با پشت پا زدن به اخلاق زنده می مانند و در نهایت انسان های درستکار و آرمان خواه که با جبر اجتماع حذف می شوند.
میرقاسمی و حمیدرضا مرادی این را خواندند
taghaodi، ارش تهرانی و Arash Tehrani این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش مرگ خنده دار یک دوچرخه سوار استقامت از آن آثاریست که وزن اجرا با وزن نوشته تناسب ندارد و این بدین معنی نیست که بازیگران و کارگردان در اجرای وظایفشان موفق نبوده اند. متن و موضوع این نمایش آنقدر عمیق و فکورانه طراحی شده است که مجریان را به زانو در می آورد . داستان دنیایی ترسناک را نشانمان می دهد که درونش غوطه وریم . ابرقدرتان بازی مان میدهند و ما چون بازیچه ها در بازیشان زندگی میکنیم ، برنده میشویم ، قهرمان میشویم ، مبلغ میشویم ، شکست میخوریم و از شکست لجمان می گیرد حال آنکه نمی دانیم همه با هم از پیش باخته ایم . درود به عوامل نمایش تلخ مرگ خنده دار یک دوچرخه سوار استقامت
بی هویت ، بی مفهوم ، سخیف ، اهانت آمیز
امروز برای اولین بار سالن نمایش را در حین اجرای یک به اصطلاح نمایش ترک کردم . من طی سال های اخیر نمایش های ضعیف بسیاری را دیده ام اما تا کنون با چنین پدیده اهانت باری مواجه نشده بودم . البته برای دوستانی که با هدف دیدن هنرمندان ( آن هم از فاصله نزدیک ) به دیدن نمایش می روند فرصت خوبی ست و با توجه به کثرت این دوستان این نمایش فروش احتمالن خوبی خواهد داشت .
کمی واژگان مورد استفاده در نقدتان را می‌شکافید؟ چه باعث شده این نمایش بی‌هویت، بی‌مفهوم، سخیف و اهانت‌آمیز به نظرتان برسد؟ این توصیفات نیاز به بنیانی قوی برای استفاده دارند و با ارائه مصداق می‌توان آنچه باعث شده سالن را ترک کنید، درک کنیم.
۰۱ تیر
من هم بانظر جنابعالی کاملا موافقم. و من هم برای اولین بار بود که وسط یک اجرا ترجیح دادم سالن رو ترک کنم
۰۲ تیر
واقعا
۰۲ تیر
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ASHDAD
درباره نمایش اِیبی (AB) i
امشب به دیدن نمایش ای بی رفتم . اثری متوسط با بازیگرانی گم نام و پرتلاش. متاسفانه تعداد تماشاگران از تعداد انگشتان دست فرا تر نمیرفت . شاید اگر کارگردان این اثر به جای تلاش و احترام به روح هنر از اشخاص توخالی و زردی که امروز بر صحنه مقدس نمایش ، شمایل زشتشان را به رخ بی فرهنگی ما میکشند ، استفاده میکرد این صحنه های تاثر برانگیز را شاهد نبودیم. زنده باد تک تک نقش آفرینان نمایش ای بی که به احترام تماشاگران اندکی که تعدادشان حتی از بازیگران کار کمتر بود ، دلیرانه و شرافتمندانه به ایفای نقش پرداختند و حتی لحظه ای کم فروشی نکردند.
حمیدرضا مرادی، نیلوفر ثانی، امیر مسعود و celine این را خواندند
علی ابراهیم این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ASHDAD
درباره نمایش شاه ماهی i
در شاه ماهی بیش از هر نکته ای درخشش امیر جدیدی خودنمایی میکند، به صورتی که اگر امیر جدیدی را فاکتور بگیریم نمایش به شدت افت میکند. دکور و طراحی لباس عالی ست . ایده های جذابی را در این نمایش خواهید دید که با هماهنگی بسیار جذابی همراه شده. نمایشنامه بسیار ساده و معمولی ست و متاسفانه ریتم کار کند و گاهی کلافه کننده است. در کل نمایش شاه ماهی پر است از نکات متناض که صد البته ارزش دیدن دارد.
اجرای عالی از خانم مژگان خالقی که در تمام طول نمایش بدون چهره و تنها با صدا و حرکات بدن احساسات ظریف و پیچیده ی دختر داستان را به نمایش می گذارد.
متن بسیار عالی که داستانی غم انگیز از جنایاتی هولناک که سال هاست پیروان پروردگار به فرمان ابلیس انجام میدهند را به شیوه ای مدرن بیان می کند.
نور و دکور تحسین برانگیز.
ASHDAD
درباره نمایش زندگی در تئاتر i
نمایشنامه ای که نیاز به تعریف ندارد
بازی آقای سلطانی سروستانی خوب و بازی آقای عباسی ضعیف بود
تلخ است داستان افول
حمیدرضا مرادی این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نوشته ی بی نظیبر و تحسین برانگیز سوفی اُکسانِن که مراحل سقوط انسان در حفره های شهوت و قدرت و ثروت را در غالبی آشنا به تصویر میکشد . سقوطی که اغلب ما اگر امکانش را داشته باشیم عاشقانه به آن تن خواهیم داد. اجرای این نمایش با توجه به محدودیت ها و ظرافت های خاص متن و امکانات موجود قطعن کاری دشوار بوده که به عقیده بنده کارگردان و بازیگران و عوامل به شایستگی از عهده ی انجام آن برآمدند.
متن خوب
کارگردانی ضعیف
بازی ها متوسط ضعیف
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ASHDAD
درباره نمایش عروس مردگان i
دکور عالی
سالن اسپینانس پالاس برای اجرای تاتر به هیچ وجه مناسب نیست
گریم عالی
صدا بسیار ضعیف بود
طراحی لباس عالی
صحنه انقدر شلوغ بود که امکان دیده شدن هنر همه بازیگران نبود و من متوجه نشدم چه اصراری بود به این همه صحنه شلوغ
بازی ها خوب
ریتم کار افتضاح
ASHDAD
درباره نمایش حکم i
حیف از بهنام شرفی که پا در چنین مهلکه ی بی سر و تهی گذاشته.
Negin Fooladi و آقای سوبژه (محمد لهاک) این را خواندند
Amir Parsa این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ASHDAD
درباره نمایش اکلیل i

کار شبیه نمایشنامه خوانی بود و این متن انقدر خوب نوشته و خوانده شد که اغلب ما تماشاگران راضی و مسرور سالن رو ترک کردیم.
درود بر شما
ممنون از انرژی خوبتون
۲۹ اردیبهشت
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید