تیوال علی مهدوی | دیوار
S3 : 13:07:33
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
علی مهدوی
درباره نمایش بداهه i
یک عدد بلیط نمایش بداهه، روز جمعه 3آبان، ساعت 20:30
قیمت روی بلیط 80هزار تومان
فرناز .ش و گل بانو این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
انقدر مستنطق زیاد شده که دیگه آدم پیدا نمیشه واسه استنطاق!
دوستان، من کارهای ثروتی رو کلا دوست دارم و قیمت نمایش هاش برام موضوع مهمی نیست. اگه رمان جنایت و مکافات رو خوندین، و یا با کلیت داستان آشنا هستین، مثل من از این نمایش لذت میبرید. اولا انتخاب بابک حمیدیان برای نقش راسکولنیکف یه انتخاب بینظیر بود؛ از این بهتر نمیشد کسی رو با قد و قواره و قیافه برای راسکولنیکف انتخاب کرد. دوما بازی حمیدیان فوق العاده است؛ میتونم بگم شما هم در طول نمایش، به همراه راسکولنیکف “مکافات” رو تجربه میکنید و کیفر میکشید. سوما، نمایش اصلا خسته کننده نبود، حداقل برای من نبود چون به داستان علاقه داشتم و روایت خوب ثروتی هم باعث شد از کار لذت ببرم. در آخر، قبل اینکه برم نمایش رو ببینم دیدم اینجا از کار ناراضی بودن؛ برای من اصلا اینطور نبود و از کار بشدت لذت بردم. “اتاق ورونیکا” نبود؛ اما از کارهای خوب ثروتی بود.

جانبی: دو تا ... دیدن ادامه » خانمی که امشب ردیف ۳ نشسته بودین؛ چیه این نمایش خنده دار بود که انقدر غش و ریسه میرفتین و حرف میزدین؟! سالن تئاتر، حال خونتون نیست بخدا.
علی مهدوی
درباره نمایش مار بازی i
فردا جمعه است. وقت داریم دو تا یه ساعت با هم حرف بزنیم :)
علی مهدوی
درباره نمایش مار بازی i
اومدم خونه دیدم چراغا خاموشه، ظلمات... گفتم شاید تولدمه، دارن از این گ-ه بازی جدیدا در میارن که جدیدا مد شده :)
علی مهدوی
درباره نمایش ملاقات i
چیزی نیست، دارن در مورد قیمت گوشت چونه میزنن D:
خواستم ببینمتون تو روتون بگم ؛" خیلی نامردین "
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
علی مهدوی
درباره نمایش بینوایان i
وقتی موضوع نمایش برای شما کاملا آشناست، نوع اجرا اهمیت پیدا میکنه چون شما داستان رو کامل میدونین. با توجه به اینکه از این جنس کار در ایران اصلا اجرا نمیشه، و محدودیتهای ایران رو هم باید در نظر گرفت، روی هم رفته کار قابل قبولی بود. اگه امکانش رو دارید این کار رو ببینین، مگه چند بار در سال در ایران این شانس و داریم که تیاتر موزیکال ببینینم؟ :)
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
علی مهدوی
درباره نمایش سیزیف i
بعد از دیدن این نمایش، همون حس و حال بعد از دیدن "اتاق ورونیکا" رو داشتم. بازیها درخشان و بی نقص بود. وقتی از هنر تیاتر میگن، از همچین نمایشی صحبت میکنن.
امیر و محمد لهاک این را خواندند
سپهر، سحر تاجیک، سید حامد حسینیان و نیلوفر اخوان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
انقدر کار شاملو خوبه که هیچ باز-تولید از هیچ اثری نمیتونه حتی بهش نزدیک بشه. نقد خیلیها بیشتر بخاطر مقایسه این کار با اثر صوتی شاملو هست و من خودم دیالوگها رو یه بار هم با صدای شاملو میشنیدم تو ذهنم. نمایش متوسطی بود.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
علی مهدوی
درباره نمایش صد درصد i
اونایی که "اتاق ورونیکا" رو دیدن این نمایش به دلشون نمیشینه.
امیرمسعود فدائی این را خواند
مهسا حسنی، مرجان معتمدحسینی و شکیبا این را دوست دارند
بعد از اتاق ورونیکا هیچ تیاتری اون لذت و سرمستی رو تکرار نکرد.حیف که ثروتی قدر خودشو نمی دونه :-(
۰۲ دی ۱۳۹۶
ورونیکا تکرار نشدنیه
۰۳ دی ۱۳۹۶
اتاق ورونیکا شاهکار بود. حیف ثروتی. الان دقیقا" اصلا" نمی دونم رضا ثروتی چیکار داره می کنه؟ آیا ممنوع الکاره؟ چرا هیچ اجرایی نداره؟
۰۶ دی ۱۳۹۶
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فارغ از نوع اجرا و مدت زمانش که میتونست کمتر باشه، موضوع نمایش و پیام مهمش در این روزگار بسیار با اهمیته . بنظرم هر نمایش ضد جنگی، با این پیام که به هر طریق ممکن باید جلو یه جنگ دیگه رو گرفت ، حد اعلی اهمیت رو داره. جنگی که نه بنفع اطریش بود، و نه در آینده ، خدای نکرده بنفع ایران خواهد بود.
امیرمسعود فدائی و Samira این را خواندند
ماهرخ، محمد رحمانی و الناز زالی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
علی مهدوی
درباره نمایش حرفه ای i
دزد اصلی تو روز دزدی میکنه...
لیلى شجاعى، محسن سرابی و شیما یزدانی این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
نمایش رو دوست نداشتم. بجز موزیک که شاید هرجای دیگه ای هم میشنیدین ازش لذت میبردین، نه موضوع نمایش جذاب بود و نه بازی ها.
نه در حین اجرا و نه بعد از اتمام نمایش، موضوعی نبود که فکر شما رو درگیر کنه و این برای کاری در این سطح ناامید کننده است.
ماهور، گیتا پرماس و شاهین این را خواندند
hossein m، سارا سلامی، هانا، ندا صولی و ثمره خدارحمی این را دوست دارند
کلن نمایشهای اقای پسیانی جدیدا این ضعف رو پیدا کرده من ندید میگم بده
۰۵ دی ۱۳۹۵
بازی ها واقعا افتضاح بود و نویسنده خیلی خیلی ضعیف عمل کرده بود
۱۰ دی ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
علی مهدوی
درباره نمایش ماتریوشکا i
اگه میخوای عمقِ تنهایی رو حس کنی، ازدواج کن .
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از بهترین کارهایی بود که در طول این سالها دیدم. بعد از کسوف، هیولاخوانی ،دل سگ و فهرست، این کار از نظر نمایشنامه، طراحی صحنه، موسیقی و مخصوصا کارگردانی و بازی؛ بی نظیر و بدون نقص بود. به قطع بهترین بازی ستاره پسیانی در تمامی کارهایی بود که ازشون دیده بودم و خانم جعفری هم فوق العاده بودن و حفظ کیفیت این نمایش بدون حضور بهناز جعفری - با احترام به دیگر عوامل اثر-حتی قابل تصور هم نیست. موسیقی دث-متال بر روی قطعه شعری فارسی هم بسیار دلچسب و گیرا از کار دراومده بود. خسته نباشید آقای ثروتی؛ دستمریزاد.
البته سبک موسیقی آهنگ دوم , بلک متال هست ..

۱۲ دی ۱۳۹۴
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ببین میرزا تقی خان کیا خودشونو تو آبِ این مملکت میشورن؟.... اما هزار بارم که خودشونو بشورن بازم تمیز نمیشن.
علی مهدوی
درباره نمایش P2 i
آخه شما مردم چرا اینقدر حقیرین؟
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
صیغه اش کردم ؛ شاخ شد ؛ شد تیغه ...
آنقدر صیغه اش کرد تا پای هم پیر شدن!!!....این صیغه کجا و "اون" صیغه کجا!!!!
۰۳ شهریور ۱۳۹۳
مرسی آقا مهرداد
۰۴ شهریور ۱۳۹۳
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
علی مهدوی
درباره نمایش پوزه چرمی i
حرکتِ دست و بدن و نحوه صحبت کردنِ بازیگرِ مرد، خیلی‌ شبیهِ نوع ادای کلمات در موزیک - ویدئو‌های پاپ بود. انتقال حسِ استیصال ناشی‌ از وضعیتِ جامعه مدرن در هیچ کدوم از بازیگرا دیده نشد. نوع بیانِ دیالوگ‌ها هم چنگی بدل نمی‌زد و انگار فقط حفظ کرده بودن که تکرار کنن. یکی‌ از ضعیفترین کارایی بود که دیدم.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید