کمدی کودک و نوجوان رویداد آنلاین
چیدمان
تیوال نمایش وانیک
S3 : 09:37:29 | com/org
امکان خرید پایان یافته
  ۰۹ تیر تا ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
  ۱۹:۰۰
  ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
 بها: ۵۰,۰۰۰، ۴۰,۰۰۰ و ۳۵,۰۰۰ تومان  |  جزییات
ردیف‌های ۱ تا ۷ باکس وسط: ۵۰،۰۰۰ تومان
صندلی‌های گوشه باکس‌های کناری: ۴۰،۰۰۰ تومان
ردیف‌های ۸ تا ۱۰ همه باکس‌ها: ۳۵،۰۰۰ تومان

تماشاگران محترم:
با احترام خواهشمند است از آوردن کودکان خود برای دیدن نمایش در سالن جدا خودداری فرمایید.
با توجه به اینکه بعد از وانیک، بلافاصله نمایش دیگری روی صحنه میرود و به هیچ عنوان امکان تأخیر وجود ندارد، نمایش در ساعت مقرر شروع شده و خواهشمند است پیش از  ساعت ۱۹:۳۰ در مجموعه حضور داشته باشید.
گروه نمایش وانیک

شبکه‌های اجتماعی تماشاخانه سپند: اینستاگرام
با خرید بلیت اجراهای این تماشاخانه و ارائه‌ بلیت همان شب، از ۱۰٪ تخفیف کافه رستوران «خانه فیروزه» در محوطه مجموعه بهره‌مند می‌شوید.

گزارش تصویری تیوال از نمایش وانیک / عکاس: پریچهر ژیان

... دیدن همه عکس‌ها ››

ویدیوها

آواها

مکان

تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹، تماشاخانه سپند
تلفن:  ۸۶۰۳۷۸۰۷

«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
بعنوان یه کمدی سرگرم کننده کار موفقی هست...البته برای اخلاق‌گرایانی که عمده دغدغه های اخلاقیشون صوتی هست!کار مناسبی نیست و ....)مثل هر نمایش کمدی دیگه ای مناسب مخاطب بزرگسال هست...کار دو جا از ریتم میافته و ضمنا برخلاف اپیزود اول که حرف خاصی برا گفتن نداره یا نمیتونه بیان کنه،در دومی در کنار وظیفه اصلیش که خندوندن مخاطب هست چند تا راهکار مناسب برای حفظ رابطه عاشقانه و ازدواج میده که امیدوارم زوج‌های زیادی با دیدن این کار زندگیشون شیرین! بشه...
در ضمن یکی دوجا برای این که بدون بخطر انداختن ارزشها تونسته بود ناگفتنی‌ترین شوخی رو در قالبی معماگونه عرضه کنه،جای تقدیر فطیر داره....
۱۸ تیر ۱۳۹۸
جناب دانش عزیز، مثل همیشه نظرات ارزشمند شما هست که تکلیف من رو در دیدن یا ندیدن یک نمایش روشن میکنه! سپاس بیکران.
۲۶ تیر ۱۳۹۸
با سپاس از سرکار خانم محموزاده عزیز و خانم جعفر زاده در تهیه این کار کمدی زیبا؛ باید عرض کنم که فکر نمیکردم جناب اوجی بتوانند در این حد در کار تئاتر خوش بدرخشند و باید بگم کار ایشون در یک کمدی، کاری قوی بود. در خصوص کار آقای خیرخواه متاسفانه نتونستن اونطور که باید نقش رو در بیارن! و خانم رهنما که دستی در تئاتر دارند و بهتر است که نظر ندهم. کار بعنوان یک کار کمدی بسیار قوی بود و شوخی های آن یک امر معمول در تئاتر کمدی هست که به دوستانی که ادعای خاص دارند پیشنهاد میکنم کار را مشاهده نکنند اما برای دوستانی که درکی از کار کمدی دارند، حتما پیشنهاد میکنم به تماشای این کار بشینن.
در خصوص پایان باز هم باید عرض کنم خیلی از آثار فاخر هستند که پایان باز دارند و این در یک کار هنری نرمال هست اما تصور من بر این هست که بازیگران یک مقداری سریع در بستن آن اقدام کردند. البته این شاید به دلیل تعجیل آنها در تسریع در اجرای کار بعدی خود بودند...... ... دیدن ادامه ››
همین بس که بگویم کار تا حدی تاثیر خود را گذاشت که ما تا ساعت ها بعد از تماشا تعریف کار را میکردیم و میخندیدیم...
مجدد سپاس فراوان از زحمات دوستان
۱۴ مرداد ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید

علی اوجی و بهاره رهنما وزنه‌هایی هستند که همچنان می‌توانند افراد را به تئاتر و نمایش مشتاق نگه دارند. به خصوص خانم رهنما که علاقمندان زن متعصب و عجیبی به خود پیدا کرده است. بگذریم… نمایش با موزیک و حرکات رقص‌گونه‌ی علی اوجی مدیر کارخانه‌ی آبجوسازی در مقابل عکس مرلین مونرو شروع می‌شود و این خود نوید یک نمایش جذاب و طنزگونه را می‌دهد. بازیگر نقش اصلی نه رهنما و نه اوجی، ‌بلکه دانیال خیری‌خواه است. نمایش در دو پرده و دکور مجزا اجرا می‌شود که ارتباط دادن این دو کاری شاید محال برای بیننده باشد. خانم بهار محمودزاده به عنوان کارگردان قصد دارد در وانیک مشکلات کاری و روابط دوستانه‌ی یک شخصیت انتلکت و هنری را نمایش دهد. اما هیچ نرمی در پیوند این دو مشکل شخصیت اول نمایش وجود ندارد. طوری که باید پس از تماشای پرده‌ی نخست، آن را فراموش کرد و سپس به سراغ دیدن پرده‌ی دوم رفت. در پرده‌ی نخست، علی اوجی به تنهایی، سنگینی مسئولیت جذب مخاطب را به دوش می‌کشد، با بازی‌ تماشایی و مفهوم انتقادی اجرایش. اما در پرده‌ی دوم، اغراق و بیش از حد پرداختن به یک موضوع ساده، بیننده را اندکی بی‌تاب و کم‌حوصله می‌کند. مثل این می‌ماند که کسی داستانی با فهم ساده برای‌تان تعریف کند و دوباره و سه باره و چند باره بخواهد همان مفهوم را با زبان و آرایشی متفاوت به زبان بیاورد. طبیعتا شنیدن این داستان از حوصله‌ی هر فردی خارج خواهد بود.
به نظرم کارگردان می‌توانست به ادامه‌ی مشکلات کاری وانیک و ارتباط‌ش با جامعه که جذاب هم به نظر می‌رسید بپردازد و در حین آن گریزی به مشکلات روابط دوستانه‌ی وانیک می‌زد. به هر حال چیزی که در انتهای نمایش برداشت می‌شود، دو پرده‌ از دو مشکل یک فرد روشنفکر است که نه گره‌‌ی محکمی به هم خورده است و نه در پایان جمع‌بندی درست و کاملی از کل داستان صورت ... دیدن ادامه ›› گرفته است.

نکته۱: نمایش اول با نیم ساعت تاخیر شروع شد که هرگز قابل پذیرش نیست.
نکته۲: خانم گوهر خیراندیش مهمان این نمایش بودند که همواره حال خوب به مردم هدیه می‌‌دهند.
نکته۳: دست کم ۶ نفر در حین نمایش از سالن خارج شدند که این خود یک کد برای کارگردان نمایش است که بدون شک باید روی این اجرا، بازنگری اساسی کند. در غیر این صورت «وانیک» نمایشی قابل توصیه به دیگران نخواهد بود.
ممنونم از اینکه زمان گذاشتین ،فکر میکنم اشتباه تایپی شده بازیگری که ازش صحبت فرمودین اقای علی اوجی بوده،این نمایش دو اپیزود از زندگی اقای وانیک هست و قطعا پایان ندارد .بایت تاخیر عذر خواهی میکنم علت تاخیر شروع نمایش قبل از ما بود،در باب خروج تماشاگر ما امشب تماشاگری داشتیم که ناراحتی کلیه داشت و مجبور شدن چند بار سالن رو ترک کنن و برگردن
۱۰ تیر ۱۳۹۸
خیلی بد بود، قسمت اولش که کاملا حوصله سر بر و بی مزه و کسل کننده بود که فقط با تیکه های جنسی میخواستن به زور ادم و‌بخندونن!!! قسمت دومش که تازه خانوم‌بهاره رهنما میومد یکم بهتر شد اونم فقط بخاطر خانوم رهنما ، این خوب نیست اصلا که فقط بخاطر مسایل جنسی بخوان لبخند رو لب ادم بیارن، برخلاف نمایش ماربازی خانم رهنما که واقعا لذت بردیم، از رفتن به این تیاتر واقعا پشیمون شدم و واقعا حیف وقت و هزینه ، امیدوارم خانوم رهنما تو انتخابای بعدیشون بیشتر دقت کنن
۲۱ تیر ۱۳۹۸
سلام. من با همه عزیزانی که گفتند نمایش حوصله سربربود موافقم. منم یکی از افرادی بودم که اپیزود دوم از سالن خارج شد. هیچ بهم پیوستگی توی نمایش دیده نمیشد .ازخانم رهنما انتظار می‌رفت انتخاب بهتری داشته باشند.
۲۷ تیر ۱۳۹۸
برای همراهی در تیوال لطفا وارد شوید