تیوال فیلم دریاچه ماهی
S3 : 18:19:37
خـریــــد
۲,۰۰۰، ۲,۵۰۰، ۳,۰۰۰ و ۳,۵۰۰ تومان
 بها: ۲,۰۰۰، ۲,۵۰۰، ۳,۰۰۰ و ۳,۵۰۰ تومان
: مریم دوستی
: مصطفی رستگاری
: نادر فلاح، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، حسن نجاریان، رهام تدریسی، حدیثه تهرانی، مجتبی پیرزاده، صحرا اسداللهی، حسین باشه آهنگر، ابراهیم برزیده، علی نجاریان، کاوه احمدی، مهدی الیاسی، علی فرهادی، علی دهکردی، افشین هاشمی، محمداحسان قاسمی، زینب فلاحت پیشه
: سعید سعدی
: آرش معیریان
: مرتضی خان محمد
: منصور میرشکاری، محمدجواد سعدی، مسعود جیرانی
: مریم شقاقی
: بهمن نادیاب
: امیر محمدی، همایون خاکی، سعید شاه محمدی، مهدی رجبی، عماد عبدالحی
: رضا تهرانی
: سجاد سخایی، سجاد گرگان بیک
: محسن بابایی
: ناصر آغاسی، فیروزه پرچمی
: آرش آزاد
: کیان مقدم
: مهرداد جلوخانی
: محمدرضا شجاعی
: ایمان کرمیان
: فرید فصیحی، رضا انصارین
: میثم ماهان
: آزاد قوام
: حمید رضایی، سعید بیات، علی کلانتر، ساناز یونسی
: پیمان شیرخانی
: یاسر سلیمانی
: مهدی بحری، علی کریمی، میلاد دین دوست
: شرکت سینمایی فدک فیلم و بنیاد سینمایی فارابی
: امین مرادی راد
: احسان عباسی
این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می‌کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می‌رسند و در این میان عشق گمشده‌ای پیدا می‌شود. در واقع این فیلم تجلیلی از شهدای جاویدالاثر خواهد بود.

کیفیت ۴۸۰: ۲.۰۰۰ تومان
کیفیت ۷۲۰: ۲.۵۰۰ تومان
کیفیت ۱۰۸۰: ۳.۰۰۰ تومان
کیفیت ۱۰۸۰ (HQکیفیت بالا): ۳.۵۰۰ تومان

گزارش تصویری تیوال از نشست فیلم دریاچه ماهی / عکاس: رضا جاویدی

... دیدن همه عکس ها »

عکس‌های پایه

فیلم دریاچه ماهی | عکس فیلم دریاچه ماهی | عکس

اخبار وابسته

» نشست «دریاچه ماهی» در برج میلاد / سی سال بعد از واقعه

آواهای وابسته


«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال
خیلی بد

اصلا نمیدونم از کدوم قسمت بدش بگم . فارابی + کارگردان ناشناس = فاجعه

قشنگ احساس میکردی چقدر پول برای ساخته شدن فیلم دور ریخته شده و چقدر افسوس!!!! افسوس و افسوس!!!

افتضااااح!!!!

امتیاز: 0 از 5
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ساخت فیلم اشراقی نیاز به «جرات»، «سواد» و «اخلاص» دارد که اگر پای هر کدام از آنها لنگ بزند، فیلم سقوط مستقیمی خواهد داشت، به همین دلیل است که بسیاری ترجیح می‌دهند موضوعات دیگری را برای اثر سینمایی خود انتخاب کنند. کودکی که از بدو تولد می‌تواند آینده را ببیند، در جوانی با «جنازه‌ها» سخن بگوید و در پیری عارف بالله شود، در حالی که این توانایی از کودکی در او بوده و برای رسیدن به آن نیاز به هیچ‌گونه تهجد و معنویتی نداشته است. مریم دوستی تخیل خود را برای سینمایی‌سازی موضوعی معنوی دخیل کرده است، تخیلی که نسبتی با واقعیت نداشته، زیرا هیچ کدام از عرفا «چشم برزخی» و مقام والای خود را در بدو تولد به همراه نداشته‌اند. دریاچه ماهی در نهایت می‌تواند یک فانتزی از دنیای غیرمعنوی باشد که ماوراءالطبیعه در آن دخالت دارد. از سوی دیگر اسطوره هیچوقت نمی‌تواند ... دیدن ادامه » براحتی راوی فیلم باشد، اساسا هاله قداست زمانی ایجاد می‌شود که ما همه چیز را درباره او ندانیم و دیگران به اندازه فهم خود از آن روایت داشته باشند. شاید بتوان گفت نه‌تنها سینما که هیچ رسانه‌ای اقتضا ندارد که قهرمان مقدس، خود راوی زندگی‌اش باشد، زیرا در آن صورت مجبوریم به ریا و شعارزدگی روآوریم. تخیل بی‌توجه به واقعیت و از سویی ندانستن زبان سینما در پرورش قهرمان مقدس، «دریاچه‌ ماهی» را ریاکار و ناتوان جلوه داده است. «عرفان بی‌جامعه»، از معضلات بزرگ در پرداختن به مساله معنویت است که سال‌ها روایت دفاع‌مقدس را تسخیر کرده بود. زندگی در عزلت یا همان گلخانه بیرون از شهر، متفاوت بودن از همه انسان‌ها و داشتن ویژگی‌هایی که هیچگاه اکتسابی نبوده از جمله نشانه‌هایی است که همواره برای «انسان عارف» به کار برده می‌شود، روایت‌هایی که شهدا را نیز دست نیافتنی کرده و از آنها «اسطوره‌های غیر قابل دسترس» می‌سازد. این درحالی است که نه‌تنها عرفا، بلکه ائمه و خاندان پیامبر نیز همواره از بطن مردم و به ظاهر شبیه آنها بوده‌اند، پوشش، خوراک، مسکن و تعاملات اجتماعی آنها دور از عامه مردم نیست، کما اینکه شهدا هم از این قاعده مستثنا نبوده‌اند اما با استمداد تخیل، ساختن شخصیتی اسطوره‌ای در جامعه امروزی نه تنها «دریاچه ماهی» را غیرباورپذیر می‌سازد، بلکه بر روایت‌های شهدای غیر قابل دسترس می‌افزاید و هر روز نسل جدید را از دستیابی به مقامات معنوی دور می‌کند. باید پذیرفت هر «دریاچه ماهی» یک «ضدگلوله خلق می‌کند»، هر افراطی، تفریطی دارد و این جمله شهید آوینی را باید سرلوحه قرار داد که اگرچه مضمون، اخلاقی و دینی باشد اما عدم احاطه بر تکنیک سینما، فیلم را «مبتذل» می‌سازد.
حمید عظیمی، الهه الف و navidjahan این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوتا بیلیط دارم برای سینما اریکه ساعت ٨ سه شنبه ١٩ بهمن
09039829350
ممنون که اطلاع دادید
۱۵ بهمن ۱۳۹۵
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
فیلمانامه به شدت خوبی داشت. بازی آقای نادر فلاح بسیار تحسین برانگیز بود. احتمال کاندید شدن آقای فلاح زیاد است.
حمید عظیمی و عمو فرهاد قصه ها این را خواندند
محمد شمالی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید