تیوال موسیقی
S3 : 18:03:22
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال

 

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
Living Through The Memories.. Part Two .. The End

سفر بدون بازگشت فضاپیمای GALASPHERE 347 به انتهای ممکن فضای لایتناهی و یا اعماق تاریک فکر و ذهن ؟

صدای خواننده یادآور هنرمندانی در این سبک هست .. و برای من شخصا و از جهاتی یادآور هنرمندی در اوایل شروع کار خودش در سال های خیلی دور .. و من از آنها نامی نمیبرم که باعث جهت دهی سلیقه نشم ..

اما نکته مهم و تحسین برانگیزی که در این مولتی گروه تازه تشکیل شده برخوردم .. مخصوصا در دومین آهنگ آلبوم این بود که به طرز عجیبی :) با اینکه این آلبوم و آهنگ هم به تازگی منتشر شده و به شدت از نظر زمانی معاصر است.. اما به لطف آهنگ سازی و نوازندگان کیبورد گروه .. ما رو به روزهای درخشان و تکرار نشدنی موسیقی پراگرسیو راک در سالهای دهه 70 میبره .. و چقدر خوب و امیدوار کننده که هنوز در حال حاضر و کنونی گروه هایی پیدا میشن که به خوبی و به درستی رهرو و ادامه دهندگان این سبک هستند ..

با دوست هنرمندی که بازیگر تئاتر است به تازگی نمایشی را در جایگاه و ردیف اول به اتفاق می دیدیم .. ایشون در صحنه ای از نمایش ناگهان طوری از جای خودشون بلند شدن که من فکر میکردم میخوان وارد صحنه بشن !

بعدا گفتن این هیجان به خاطر یک میزانسن از نمایش بوده ! .. من حالشونو خوب میفهمم و من هم در قسمتی در این آهنگ که اوج پرتاب به دهه ذکر شده بود و با شندین قسمتی مخصوص از نوازندگی کیبورد این گونه شدم :))


به طور کل این آهنگ 15 دقیقه ای و با توجه و تاکید چند باره به نوازندگی کیبورد در آن به طور اختصاصی به طرفداران حرفه ای موسیقی راک توصیه میشه ..

http://s8.picofile.com/file/8342977684/The_Fallen_Angel.MP3.html


یک ... دیدن ادامه » نمونه اثر دیگر از این گروه که در آن نکات گفته شده مشهود و به نظر من آهنگ مربوط به دقایق پایانی این سفر فضایی و نابود شدن سفینه در پایان سفر است

http://s8.picofile.com/file/8342977934/Barbarella_s_lover.MP3.html
مختار بایزیدی و امیر این را خواندند
ابرشیر این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
» "میز خدمت" بنیاد رودکی راه اندازی شد
... دیدن متن »

به منظور ارائه خدمات بهتر و تکریم از ارباب رجوع میز خدمت بنیاد رودکی فعال گردید .

به گزارش تیوال به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، نظر به دستور دولت با هدف تسهیل در ارائه خدمات به ارباب رجوع و توسعه فعالیت‌ها میز خدمت و دبیرخانه این بنیاد در قسمت در ورودی تالار وحدت راه اندازی و اتصال به سیستم مکاتبات دولت (سیماد) برقرار شد .
میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان است که تنها نقطه تماس میان سازمان و گیرندگان خدمت به شمار می‌رود و هدف این میز ارائه خدمات به‌هنگام و کارآمد به ارباب رجوع است.
از این پس هنرمندان و مراجعین محترم جهت بهره برداری از اطلاعات مورد نیاز و ارائه نامه ها و درخواست های خود می توانند به میز خدمت بنیاد رودکی واقع در در ورودی تالار وحدت مراجعه نمایند.

۲ روز پیش، یکشنبه
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
Living Through The Memories..


از آثار خیلی جدید که در این یکی دو ماه بررسی کردم و مورد توجه من قرار گرفت .. از گروه کمتر شناخته شده حتی درخود اروپا و سایر نقاط جهان به نام Kingcrow .. و چند سالی هست آثار این گروه را دنبال میکنم و در ابتدا اصلا تصور نمیکردم که از کشور ایتالیا باشند و به جهاتی تصور میکردم از اعضا چند دانشجوی موسیقی مثلا از دانشگاه UCLA تشکیل شده باشند .. البته و اصولا که این سبک و موج موسیقی در کشور ایتالیا همواره همینگونه و داخلی بوده و باید برای شناختش دست به تحقیق زد ..

گروه در این سال ها تغییراتی پیدا کرده و گفته میشه که آنها از گروه های قدیمی تری تاثیر گرفتن اما من اینو به طور کامل باور ندارم و به نظرم آنها فقط شبیه به خودشون هستند و بس .. و بسیار خلاق و غیر قابل پیش بینی .. و این تاثیر پذیری را در حد کسب یک انگیزه میدونم .. اسم گروه از یکی از رمانهای معروف ... دیدن ادامه » ادگار آلن پو گرفته شده که میشه حدس زد کدام بوده :)) .. و من به خاطر درامر بی حاشیه و خوش استایلش که بعدا در یک فستیوال دیدم , بیشتر باهاشون آشنا شدم .. سبک گروه هم به طور ملایمی :) خشن تر از راک هست و فضای آثارشون مزین به مدال پراگرسیو , و نوازندگی کیبورد به طرز شگرف و مهمی در این امر موثر بوده .. واقعا مهم ..


و این نمونه آهنگ Father از آخرین آلبوم آنها که حدود دو ماه پیش منتشر شده ..

http://s8.picofile.com/file/8343032234/Kingcrow_Father.MKV.html

عکس آلبوم

http://s8.picofile.com/file/8343034926/kingcrow.jpg
پرند محمدی، مختار بایزیدی، عباس الهی، امیر، مارال عظیمی و سایه * این را خواندند
علی د این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۵ روز پیش، پنجشنبه
رامین غفرانی، محمد لهاک، محمد عسگری، امیر و پریچهر ژیان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
(Enigma - Amen (feat. Aquilo
http://s8.picofile.com/file/8342655934/Enigma_Amen_feat_Aquilo_.mp3.html


I'm out on a new road in search for a land with no name
And I never look back cause I'm walking through sunshine and rain.
I'm a man who has lived in the tombs and who's broken the chains.

Amen

I was blind but now I see
What if god is not enough for me
And I know it's time to go
I've been used and I've been played
I've been spat on and betrayed
And ... دیدن ادامه » I know it's time to go

Watch out
I defeat the pain
Watch out
I' m alive again
The past is gone for good
it's time to say:

Amen

At last, I believe I will be found
In the silence of my nights
I can hear a distant voice
Someone out there is calling my name
Watch out
I'm not afraid
Watch out
I'm beyond the dread
it's time to turn the page and love again
Watch out
I defeat the pain
Watch out
In a crying game
I'm leaving all my shadows behind

Amen
بابک، Marillion، وحید هوبخت و علی ملکی این را دوست دارند
I Prefer The Enigmatic Aspects of The Produced clip More Than The Music itself , Hazy & Perplexing :))
۲۳ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بلیت اگر هست و فرصت حضور نیست بنده خریدارم.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ارکستر نیلپر با حضور اولین رهبر زن غیر ایرانی به روی صحنه می آید | عکس
» ارکستر نیلپر با حضور اولین رهبر زن غیر ایرانی به روی صحنه می آید
... دیدن متن »

کاردار سفارت لهستان گفت: به مناسبت صدمین سال استقلال دوباره لهستان، کنسرت ارکستر نیلپر برگزار می‌شود و این موضوع باعث شناساندن لهستان به ایرانی‌ها خواهد شد. 

نشست رسانه‌ای کنسرت ارکستر نیلپر به مناسبت صدمین سالگرد استقلال دوباره لهستان، با حضور مسئولان سفارت این کشور در ایران و مدیران هنری و اجرایی این کنسرت، عصر امروز (یکشنبه ۲۰ آبان) در تالار وحدت برگزار شد.

* لهستانی‌ها قدردان میزبانی ایرانی‌ها در جنگ جهانی دوم هستند

«اونولت ویچک» کاردار سفارت لهستان ضمن ابراز خرسندی از جلب توجه مخاطبان ایرانی توسط کنسرت کلاسیک لهستان گفت: جشن صدمین سال دوباره به دست آوردن استقلال لهستان، امروز (۱۱نوامبر) است اما کنسرت در  تاریخ  ۱۷ نوامبر (شنبه ۲۶ آبان) برگزار می‌شود.

وی افزود: نباید بگوییم سالگرد استقلال لهستان بلکه سالگرد استقلال دوباره لهستان. در واقع استقلال اصلی لهستان هزار سال قبل اتفاق افتاده است.

کاردار سفارت لهستان توضیح داد: امروز آخرین روزی است که جنگ جهانی اول وجود داشته و بسیار از کشورهای اروپایی آن را جشن می‌گیرند. لهستان هم در این روز پس از یک قرن مجدداً استقلال خود را به دست آورد و مردم آن را جشن می‌گیرند. معمولاً جشن استقلال با دعوت و پذیرایی از دیپلمات‌ها همراه بود اما امسال تصمیم گرفتیم کنسرت بگذاریم تا پذیرای مردم بیشتری باشیم.

وُیچک اظهار داشت: موسیقی زبان بین‌المللی است و ملت‌ها می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. امیدوارم این کنسرت نه تنها باعث شناساندن تاریخ لهستان شود، بلکه احساسات و ارزش‌های مشترک هم تجربه شوند.

کاردار سفارت لهستان درباره پیشینه تاریخی حضور لهستانی‌ها در ایران خاطرنشان کرد: پناهندگان لهستانی در زمان جنگ جهانی دوم به ایران پناه آوردند. بعضی لهستانی‌ها که به شوروی تبعید شده بودند، به ایران آمدند و پس از آن به سوریه و فلسطین و ایتالیا رفتند و علیه نازی‌ها جنگیدند.

وی خاطرنشان کرد: ما لهستانی‌ها  از میزبانی ایرانی‌ها در آن زمان بسیار قدردان هستیم و مسلماً دوست داریم این تاریخ توسط ایرانی‌ها بیشتر دانسته شود و امیدواریم بتوانیم با کمک رسانه‌ها و کنسرت نیلپر بیشتر این تاریخ را بشناسانیم. مسلماً از ایده‌های پیشنهادی هم استقبال می‌کنیم.

ویچک در پایان خاطرنشان کرد:  در سال ۲۰۱۹ نمایشگاه اسناد و تصاویر تاریخی درباره پناهجویان لهستانی در ایران برپا می‌کنیم.

* حضور اولین رهبر مهمان در ارکستر نیلپر

احسان تارخ مدیر اجرای کنسرت ارکستر نیلپر در ادامه این نشست گفت: این دومین پروژه تعامل نیلپر با دیگر کشورها است؛ دو سال پیش با سفارت آلمان این همکاری را داشتیم و امسال با لهستان همکاری داریم. در بخش اول، اجرای ۴ قطعه از آهنگساز ایرانی احمد پژمان و ۲ قطعه از آهنگسازان لهستانی اجرا می‌شود.

وی افزود:  در بخش دوم هم ارکستر پیانو شوپن با حضور رهبر مهمان، خانم «مارتینا کوسسکا» و نوازندگی «توماش زاینتس» از لهستان اجرا می‌شود. در واقع، ارکستر نیلپر من بعد قصد دارد از حضور رهبران مهمان هم بهره ببرد و در این کنسرت، تجربه اولین رهبر مهمان را خواهیم داشت.

نوید گوهری مدیر هنری و رهبر ارکستر نیلپر هم درباره آن گفت: این ارکستر خصوصی در آستانه پانزدهمین سال فعالیت است تمرکز این ارکستر روی اجرای آثار آهنگسازان معاصر است اما نگاهی هم به آثار کلاسیک دارد.

رهبر ارکستر نیلپر اظهار داشت: چهار قطعه «سوران، هنگام، شوش و خوارزم» توسط احمد پژمان از موسیقی فولکلور الهام گرفته و به صورت کلاسیک و آکادمیک در آمده است. قطعات گورتسکی و کیلار هم از لهستان اجرا می‌شود.

گوهری، مقایسه ارکسترهای دولتی و خصوصی را نادرست دانست و اظهار داشت: ارکستر و رهبر دو مؤلفه مهم ارکستر هستند، ارکستر شامل نوازندگانی است که مداوم و پیوسته با هم کار می‌کنند و ۱۲-۱۰ سال کنار هم ساز می‌زنن،د در این شرایط است که یک رهبر مهمان می‌تواند با سه جلسه تمرین، صدادهی مدنظر خود را دریافت کنند. متأسفانه ما در کشورمان ما آموزش رهبری ارکستر و سیستم استخدام رهبران ارکستر ندارد، به همین دلیل موفقیت ارکسترهای دولتی پررنگ نیست.

* اجرای برخی قطعات ایرانی در لهستان

مارتینا کوسسکا، نوازنده لهستانی و رهبر میهمان ارکستر نیلپر هم اظهار داشت: اتفاق خیلی جالبی افتاده و ارکستر نیلپر برای اولین بار از یک رهبر مهمان دعوت کرده است. امیدوارم مجال بیشتری برای اجرای ارکستر با حضور رهبران زن فراهم شود.

وی درباره برنامه خود برای کنسرت نیلپر گفت: «توماش زاینتس» یکی از بهترین نوازندگان جوان لهستان است و با نوازندگی او، ارکستر شماره ۱ «فردریک شوپن» را اجرا خواهیم کرد. 

این نوازنده پیانو گفت: شوپن یکی از مهم‌ترین آهنگسازان لهستانی قرن ۱۹ است و بهترین انتخاب برای جشن صدسالگی استقلال دوباره لهستان  است.

کوسسکا درباره آشنایی خود با موسیقی ایرانی اظهار داشت: غیر از نیلپر با ارکستر ملی و سمفونیک تهران آشنا هستم، ولی در میان آنها، نیلپر در کار خودش بسیار جدی است. همچنین آهنگسازان ایرانی بسیار می‌شناسم و آنها در لهستان هم معروف هستند در یکی از مهم‌ترین کوارتت‌های لهستان، قطعه آقای ایرج صهبایی را می‌نوزاند.

به گزارش فارس، ارکستر نیلپر روز شنبه ۲۶ آبان ساعت ۲۱:۳۰ به مناسبت جشن صدمین سالگرد استقلال کشور لهستان در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

منبع: فارس

Marillion این را خواند
امیرمسعود فدائی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
حدیث امین، امیرمسعود فدائی و پریچهر ژیان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یادهای پراکنده و ده تابلوی متفاوت | عکس
اولین اثر مستقل صبا علیزاده منتشر می شود
» یادهای پراکنده و ده تابلوی متفاوت
... دیدن متن »

آلبوم «یادهای پراکنده» به آهنگسازی صبا علیزاده 25 آبان ماه در خانه موزه بتهوون رونمایی می‌شود. این آلبوم در فضای موسیقی الکترونیک و الکترو-آکوستیک ساخته شده و شامل ده قطعه است که هریک روایتگر داستانی متفاوت خواهند بود. «خونین شهر»، «رویا»، «رنگ‌ها مرا در تهران بافتند»، «من رو یادت موند؟»، «مرثیه‌ای برای آب»، «خاطرات پراکنده»، «بن بست لادن»، «تب»،«سلام بر خاک» و «سیّال» قطعات اولین آلبوم مستقل صبا علیزاده را تشکیل می‌دهند.
صبا علیزاده پیرامون محور شکل‌گیری آلبوم «یادهای پراکنده» می‌گوید:« قطعات این آلبوم تابلوهای متمایزی هستند که یک نقاش مشترک دارند. بنابراین اگرچه سازبندی‌، رنگ‌بندی و قاب‌بندی آنها متفاوت است اما روحیه کلی کار یکسان است.» خبر رونمایی آلبوم «یادهای پراکنده» در حالی منتشر می‌شود که ویدیوی قطعه «بن‌بست لادن» ساخته بهزاد شهروان، امروز در اختیار رسانه‌های رسمی کشور قرار گرفت.
لازم به ذکر است آیین رونمایی آلبوم «یادهای پراکنده» که از سوی «کارگاه نوفه» منتشر شده و پخس آن برعهده موسسه «نشر و پخش جوان» است، روز جمعه 25 آبان‌ ماه، ساعت 18 تا 21 در خانه موزه بتهوون به آدرس کریم‌خان زند، خیابان میرزای شیرازی، شماره 69 (نبش کوچه یازدهم) برگزار خواهد شد و ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
چهارمین «سال نوای موسیقی ایران» برگزار می‌شود | عکس
» چهارمین «سال نوای موسیقی ایران» برگزار می‌شود
... دیدن متن »

چهارمین آیین نکوداشت هنرمندان موسیقی ایران «سال نوا» دوم آذر ماه ۹۷ با تقدیر از شش پیشکسوت موسیقی و یادبود از دو چهره ماندگار برگزار می‌شود.

به گزارش  روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران  چهارمین آیین نکوداشت هنرمندان موسیقی ایران با عنوان «سال نوا» با تقدیر از شش هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی ساعت ۱۷ دوم آذرماه در تالار خلیج فارس بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار خواهد شد.

علی جعفری پویان، نوازنده ویولن و دبیر اجرایی و مدیر هنری این مراسم درخصوص برگزاری چهارمین سال نوای موسیقی ایران گفت: در این مراسم که با همیاری حدود ۲۰۰ تن از اهالی موسیقی برگزار می‌شود، از تقی ضرابی، محمدجواد ضرابیان، رضا عالمی، مهرآذین کاراندیش، محمدعلی لقا و جاوید مجلسی قدرانی می‌شود. همچنین یادبودی نیز برای زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر و پیتر سلیمانی پور که در سال جاری دیده از جهان گشودند، در برنامه قرار دارد.

این هنرمند در ادامه افزود: مراسم سال نوا از سال نود و چهار با هدف ایجاد یک جریان مداوم و به‌سامان برای تجلیل از نوازندگان، مدرسین و استادان پیشکسوت موسیقی با مشارکت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران برگزار شد و امید است این مراسم برای امسال و سال‌های آینده نیز ادامه دار باشد.

چهارمین آیین «سال نوا» با همیاری حدود ۲۰۰ تن از اهالی موسیقی، حمایت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و مشارکت رسانه نوا، دوم آذر ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
با حدود 1500 کیلومتر مربع بزرگترین جزیره ایران می باشد که در خلیج فارس در شمال باختری تنگه هرمز قرار دارد.جزیره قشم دارای یک فصل گرم و مرطوب طولانی و یک فصل معتدل کوتاه می باشد که اگر شما بخواهید تور قشم را براساس آب و هوای قشم برای یک مسافرت انتخاب کنید فصل معتدل آن بهترین انتخاب می باشد. ضلع شمالى جزیره قشم در نزدیکى روستاى برکه خلف، عارضه زمین شناسى عجیب خود را برای گردشگران تور قشم به نمایش گذاشته است. بنا به تحقیق آنوبانینى؛ اهالى محل عقیده دارند ستاره اى از آسمان افتاده و اشکال عجیبى را از خاک و سنگ و ماسه پدید آورده است. این جزیره زیبا شامل جزایر هنگام، هرمز، لارک و قشم می باشد که از جمله مراکز و جاذبه های دیدنی آن که گردشگران می توانند در تور قشم از آن دیدن نمایند می توان به جنگل حرا، غارهای خربس، دره ستاره ها، جزایر ناز و هنگام، چاه کوه، غار ... دیدن ادامه » نمکدان و... اشاره کرد.
https://lahzeakhar.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%82%D8%B4%D9%85
محمد لهاک و امیر این را خواندند
امیرمسعود فدائی این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
» ارتش نوازندگان مانجین به رهبری ارسلان کامکار
... دیدن اطلاعات »

 تیزر کنسرت آهنگساز فیلم مادر و ارکستر مانجینش (دوست داشتنی اش) منتشر شد. ارکستر مانجین در اولین کنسرت خود ۲۹ آبان ۱۳۹۷ در تالار وحدت به روی صحنه می رود. اطلاعات بیشتر و خرید بلیت در تیوال: https://tiw.al/OPp

سید حامد حسینیان، محمد شفائی و sara saghafi این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
از مسئولین روابط عمومی این ارکستر خواهشمند هستم در صورت امکان قطعات این اجرا رو لطفا اعلام کنید.
ممنون
محمد لهاک و Marillion این را خواندند
hesampars، فرزاد جعفریان و محمد ونائی این را دوست دارند
سلام
ملکا : آهنگساز ارسلان کامکار
آفتاب می‌شود : آهنگساز ارسلان کامکار
کتانه : بر اساس ملودی‌ کوردی / تنظیم ارسلان کامکار
کاروان : آهنگساز هوشنگ کامکار
شیرین گیان : بر اساس ملودی کوردی / تنظیم ارسلان کامکار
رنگ اصفهان : آهنگساز ارسلان کامکار
میان تاریکی : آهنگساز ارسلان کامکار
یاران : بر اساس ملودی کوردی / تنظیم ارسلان کامکار
منظومه ... دیدن ادامه » : آهنگساز هوشنگ کامکار
خوه‌شه هورامان : بر اساس ملودی کوردی / تنظیم ارسلان کامکار
۱۰ آبان
بسیار بسیار سپاسگزارم جناب کنعانی عزیز
۱۰ آبان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۱ - نی نوا (حسین علیزاده): سولیست نی، پاشا هنجنی
۲ - سایه و روشن برای کنترباس و ارکستر (مهدی کلانتری):  سولیست، مهدی کلانتری
۳ - کنسرتو عود (ارسلان کامکار): سولیست عود، ارسلان کامکار
۴ - مرثیه ای برای یک درد ممتد (علی بیرنگ): سولیست ویلن، پدرام فر یوسفی
۵ - فانتزی اورتور پل (مهران روحانی)
فرزاد و نیلوفر ثانی این را خواندند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
محمد لهاک، امیرمسعود فدائی، محمد عسگری، امیر و پریچهر ژیان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
محمد لهاک، امیرمسعود فدائی، محمد عسگری، امیر و پریچهر ژیان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ارسلان کامکار با ارکستر ملی «مانجین» روی صحنه می‌رود | عکس
پس از سال‌ها فعالیت به عنوان مایستر ارکسترهای ملی و سمفونیک
» ارسلان کامکار با ارکستر ملی «مانجین» روی صحنه می‌رود
... دیدن متن »

«ارسلان کامکار» به تازگی ارکستر ملی «مانجین» را راه‌اندازی کرده است.

آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی ویولون و عود که سال‌ها به عنوان مایستر ارکسترهای سمفونیک و ملی فعالیت می‌کرد، قرار است به زودی کنسرتی را با این ارکستر برگزار کند.

در ارکستر «مانجین» غزال مشکاتی، نیما مستشیری، شهریار کامکار، پوریا بابایی، کیمیا قره‌خانی، علیرضا جمالو، لیلا صالحی و سینا جواهری (ویولن یک)، شیرین تسلیم، رضا طریقت، نیما حسن‌زاده، غزل روزبهانی، پانیذ اکبری، نگار محرابیان، مریم گنجی و مینا غیاث‌آبادی (ویولن دو)، رعنا علیزاده، مریم پیروز‌زاده، میلاد طاهرخانی، ایمان اصغریانی و لنا شادفر (ویولن سه) را خواهند نواخت. همچنین «محسن طاحونیان» به عنوان نوازنده‌ی ویولون‌سل، سحر عباسی (هارپ)، عرفان کنعانی، آزاده رهروان و یاسمین مشعشع (عود یک)، مهدیس وهابی و بهار فرزی (عود دو)،‌ احسان امامی، الهه شفیعی و علیرضا جمشیدی (تار یک)، محمد رمضانی و صمد حنیفی (تار دو)، پیمان بابایی و عرفان اقدسی (سنتور)، رسا خداوردی‌لو (قیچک باس)، بهنوش حافظی و ساجد رضوی (تنبک)، آرین رضایی، علی محمدی، مسعود جعفری، سارا هاشم‌زاده، نازنین حبیبی و نیلوفر خلیلی (دف) حضور دارند.

مریم ابراهیم‌پور، شاهرخ هدایتی، جواد بابایی، سیاوش محبی، پوریا عنایت‌خانی و امیر شمس همخوانان این ارکستر هستند و بهناز بلوکی، جواد بابایی، زهره بابایی، شاهرخ هدایتی، معصومه عبدی، سیاوش محبی، مریم یادگاری، امیر شمس، سونا خانی، پوریا عنایت‌خانی و سونا نظری اعضای گروه کر خواهند بود. لازم به ذکر است بلیت فروشی این کنسرت، فردا ۱۰ آبان ساعت ۱۱ صبح در سایت تیوال آغاز می‌شود.

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امیرمسعود فدائی، محمد لهاک، محمد عسگری و پریچهر ژیان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
دوستان خوبم تا اونجایی که اطلاعات موسیقیایی و تجربیاتم اجازه میده از بین خواننده های مجوز دار داخلی هیچکدومشون تسلط کامل به آهنگسازی و نوازندگی مثل کاوه آفاق ندارند و در کنارش تعهد به هنر و احترام به مخاطبشون البته باز هم به نظر من در مقایسه با دیگران مثال زدنیه . بهتون پیشنهاد میکنم ساعتی رو به کنسرت میانه آبان ماه ایشون اختصاص بدید و اگر مخاطب موسیقی خوب و فاخر هستید با امکانات محدود ایران از این فرصت محدود استفاده ای لذت بخش داشته باشید.
پ ن : قیمت بلیط ها از 40 تا 190 تومان و اجرا در سالن میلاد نمایشگاه و در سایت ایران کنسرت فروخته میشه
یاداشتی بر مصاحبه اخیر تتلو با بی بی سی

هرچند هیچوقت از طرفداران سبک موسیقی امیر تتلو نبوده ام و کلا دنیای ذهنی من با دنیای اینگونه موسیقی فاصله بسیار داشته است اما همواره تتلو را به عنوان یک نابغه موسیقی دهه اخیر ایران دوست داشتم. خواننده ای که خودش می سراید، خودش آهنگ می سازد، خودش تنظیم می کند، خودش میخواند و خودش هم پخش می کند. خواننده ای که سبک زندگی اش حداقل بیش از چهار میلیون نفر طرفدار دارد و این خودش یعنی به اندازه جمعیت یک کشور ، فعالیت های این آدم را دنبال می کنند. خواه از روی علاقه، خواه از روی کینه و خواه از روی کنجکاوی! تتلو با استعداد درخشانی که دارد (شاید عده زیادی مخالف این قضیه باشند )پای خود را از موسیقی فراتر گذاشته است و خود را تبدیل به یک پدیده اجتماعی کرده است و این پدیده اجتماعی در ساختار کنونی ایران می تواند به عنوان یک ... دیدن ادامه » موضوع مطالعه،زیر و بم های زیادی از جامعه در حال گذار ایران را به تصویر بکشد. زندگی این روزاهای امیر تتلو مدت هاست مرا وسوسه می کند تا پیرامون این پدیده اجتماعی بنویسم و این حس از روزهایی که همه نگران امدن حجت الاسلام رئیسی بر مسند قدرت بودند و او تمام قد از این نحله فکری دفاع کرد، در من بیشتر و بیشتر شد. در ان روزهای نه چندان دور ، ما تلاش میکردیم که از ترس ان جناح به این جناح رای بدهیم (کاری که سالهاست که انجام میدهیم) و بالتبع حرکت امیر خان تتلو در ان برهه، همه ما را دلگیر و آشفته کرد. خیلی ها هم به بد و بیراه گفتن و القاب بد دادن به این جوان روی اوردند. در همان روزها یادم هست که در جمع های دوستانه و بحث های دورهمی همواره از تتلو دفاع میکردم. دفاع نه از انتخاب سیاسی اش بلکه دفاع از مظلومیت کسی که به هر چیزی چنگ می زند تا یک روز حتی یک روز فرصت پیدا کند روی سن برود و برای مخاطبانش روی سن، زنده اجرا کند. عمق این درد را هیچکدام مان به اندازه خود تتلو نمی توانیم درک کنیم. فکر کنید شما یک تخصصی دارید. یک شغلی دارید که هم باید از ان ارتزاق کنید هم از انجام ان لذت روحی ببرید. استعدادش را هم دارید. مخاطبش را هم دارید اما به هر دری که می زنید نمی شود که نمی شود که نمی شود. درد بزرگیست که اگر عمیق به ان بیاندیشید قطعا رفتار های این پدیده اجتماعی را بیشتر درک خواهید کرد و کمتر قضاوتش خواهید نمود. جایی از مصاحبه، تتلو در پاسخ به سوال بهزاد بلور درباره اینکه چرا اینقدر رنگ عوض می کند ، دستانش را می گیرد جلوی صورتش و می گوید:"بالاتر از سیاهی که رنگی نیست میمیرم همه تون از دستم راحت شید". بعد بلند بلند خنده می کند و بلند بلند موی بر جان ادمی سیخ می شود!
امیر تتلو داستان غم انگیز نسلی است که استعداد هایش زیر اندیشه های ایدئولوژیک به فنا رفت. داستان نسلی که فقط می خواست مثل همه ی ادم های جهان زندگی کند. نسلی که طی شدید ترین آموزه های دینی و ایدئولوژیکی بزرگ شد، بیشترین زمان را در مدرسه ، در خانه، در جامعه،در صدا و سیما در هر جایی که فکر کنید تحت اموزش های دینی و اخلاقی قرار گرفت و امروز شده است بالاترین میزان جنایت،بالاترین میزان طلاق، بالاترین میزان خودکشی، بالاترین میزان خیانت، بالاترین میزان تجاوز، بالاترین میزان بیماری های روانی، بالاترین میزان دزدی، بالاترین میزان اختلاس، بالاترین میزان کودک ازاری، بالاترین میزان......... این همه تناقض ریشه در کجا دارد. به قول گروس عبدالمالکیان عزیز "کدام پل در کجای جهان شکسته است که هیچ کس به مقصد نمی رسد ". مسئول این همه نابسامانی های اجتماعی کیست. یقه چه کسی را باید گرفت؟
امیر تتلو اینه تمام نمای نسل من است هرچند خیلی از ما ها ، هر کدام بنا به دلیلی ، راه اغراق آمیز او را نرفته باشیم اما همه ی ما در درون خود امیر تتلویی عجیب هستیم. امیر تتلویی که ایران را روی رگ گردنش حک می کند و در کاسه سرش هدف را با عکس یک توپ خال کوبی می نماید تمام تنش پر است از تصاویر مختلفی که هر کدام را به دقت انتخاب می کند به قول خودش می خواهد بگوید یک نفر با خالکوبی هم می تواند پزشک شود و جان یک بچه سرطانی را نجات دهد و این دو هیچ منافاتی با هم ندارد. امیر تتلو همانجور که خودش در مصاحبه اش گفت می خواهد داد بزند که زندگی خصوصی ادم ها ، بدن ادم ها ، موسیقی ای که ادم ها گوش می کنند، سبک زندگی آدم ها، کتابهایی که ادم ها می خوانند، سایت هایی که ادم ها میبینند و اپلیکیشن هایی که ادم ها استفاده می کنند به خودشان ربط دارد و کسی نمی تواند انها را وادار و یا منع کند. و این خواسته عجیبی نیست! حتما نباید گلشیفته عزیز برهنه شود تا به ما بفهماند بدن ادمی متعلق به خود اوست و هیچ کس نمی توانند درباره ان نظر دهد و نحوه پوشش را دستور دهد!
حتما نباید محسن نامجوی گرامی سازش را بردارد برود ان سوی جهان صدا های عجیب و غریب از خودش و سازش دربیاورد تا به همه بفهماند که نوع موسیقی و صدایش و شعری که می خواند به هیچ کس ربط ندارد. حتما نباید کسی از ان سوی جهان دختران مان را به چهارشنبه های سفید فرا خواند تا بفهمیم مو و لباس یک زن به خودش ربط دارد و همانطور که روسری و چادر زیباست مویِ برهنه نیز زیباست و موی تراشیده نیز زیباست! بدیهیاتی که مجبورمان می کنند که حتما فریادشان بزنیم تا صدایمان شنیده شود و صد البته که بی هیچ اعتنایی از کنار ان می گذرند! و نرود میخ اهنی در سنگ را در ذهن هامان تداعی نمایند!
امیر تتلوی عزیز با همه تناقض هایش انجا که از این می گوید که هیچ کس نباید به خاطر نوع پوشش و اینکه چه لباسی می پوشد مورد سوال واقع شود می گوید : "با لباس متضاد روبروی اقای رئیسی نشسته ام و این بسیار زیبا بود" و بعد از چند دقیقه در دام بهزاد بلور می افتد و درباره حجاب مادرش چیز دیگری می گوید او وقتی به حجاب مادرش و مساله حجاب می رسد تمام صحبت هایش را نقض می کند و در جواب بهزاد بلور می گوید :"مادرم باید به خاطر من حجاب سرش کند تا من ناراحت نشوم تا من نزنم یکی رو بکشم"!
واین حرف های دوگانه و زرنگی های بهزاد بلور( که البته در قامت یک ژورنالیست حرفه ای کارش را انجام می دهد) شدید در ذوق من مخاطب می خورد.
راستی چرا انتظارداریم که تتلو در هیبت یک فیلسوف ظاهر شود!؟ چرا فکر می کنیم که باید اندازه یک اندیشمند سیاسی تناقض های گفتاری تتلو را بیادش بیاوریم؟ امیر تتلو یک موسیقدان با استعداد است که کارش را خوب بلد است و مخاطبش را دارد. چرا وی را در جایگاهی قرار می دهیم که تناقضات ذهنی اش او را و من مخاطب را اذیت کند.
تتلو نماینده بخشی از همین اجتماع هست. با همین تناقضات. نسلی که هم می خواهد مشروب بخورد هم می خواهد زیر اعلم امام حسین سینه بزند! نسلی که اصول دینش را نمی داند ولی اربعین که می شود دوست دارد پیدا تا کربلا راه برود! نسلی که خودش دوست دارد تا انتهای شب لذت های تمام جهان را تجربه کند و آنگاه که همین احوالات را در خواهرش می بیند گمان میکند دنیا باید برایش به اخر رسیده باشد. نسلی که بالاترین تعلیمات دینی را در طول کل تاریخ گرفته است و حالا در بی اخلاقی غوطه ور شده است.
در جامعه شناسی، گذار از دوره سنت به مدرنیته را دوره گذار یا آنومی می نامند یعنی دوره ای که ارزش های قدیمی منسوخ شده است و ارزش های جدید هم جایگزین نگردید. انسانها در این دوره با یک بی هنجاری ذهنی زندگی می کنند . از لحاظ روانی این دوره در فرد حالت آنومیا خوانده می شود. حالتی روانی که پر شده است از تناقضات ارزشی و هنجاری. اندکی به خود و امیر تتلوی عزیز نگاه کنیم همه ی ما دارای این بیماری هستیم. و این بیماری وقتی روانپزشکی حاذق نداشته باشد، وقتی سردمداری کیاست مدار نداشته باشد، خود می تواند ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی گردد که امروزه بسیاری از انها را شاهد هستیم. صحبت از سیاستمداران و سردمداران شد! انها هم از این قائده مستثنی نیستند. نگاهی به زندگی دوگانه بسیاری از مسئولان کشور و فرزندانشان خود موید این مدعاست.
امیر تتلوی عزیز نماینده نسلی است شکست خورده که به هر دری میزند در ایران عزیز بماند و انجور که خودش می خواهد زندگی کند نمی تواند
نمی شود که نمی شود که نمی شود. نسلی که استعداد هایش، قربانی سیاست های غلط شده است و جایی ، روزی عزیزان حکومتی مان به این نتیجه میرسند که دیر شده است. که به قول تتلوی عزیز، همه ی ما میمیریم و همه شان از دست ما راحت می شوند. و این مرثیه غمناکی است. نسلی که هر وقت دوستان خواستند و نیاز داشتند از آنها استفاده کردند و انگاه که کارشان تمام شد همچون دست مال کاغذی پرتمان کردند گوشه دیوار و دوباره و دوباره و دوباره. روزهایی که باید در میدان می بودیم جوانان پرشور نام می گرفتیم و انگاه که همه چیز تمام شد می شدیم خس و خاشاک!به قول اقای رئیسی :"چقدر هم خوبند این اقای تتلو " و انگاه که کارزار تمام می شود، امیر تتلو می ماند حسرت کنسرتی که در برج میلاد برگزار نشد! در هیچ جا برگزار نمیشود. نسل ما به هرچه می توانست چنگ زد تا در همین ایران تا در همین سرزمین تا در همین خاک برای همین مردم با همین حکومت زندگی کنداما نشد که نشد. نخواستند که نخواستند!
امیر تتلو با این همه استعداد در حسرت اجرای دو ساعت کنسرت برای همیشه از ایران رفت چرا که می خواست بگوید ادم می تواند خالکوبی داشته باشد، شکل دیگری لباس بپوشد ، کلماتش فرق داشته باشد ولی حق زندگی هم داشته باشد حق کنسرت دادن هم داشته باشد. او رفت و ما هیچوقت نفهمیدیم که اندیشه هر کسی، طرز لباس پوشیدن هر کس ، طرز صحبت کردن هرکس و خط مشی سیاسی هرکس به خودش ربط دارد و این نمی تواند مانع از کار کردنش شود.
امیر تتلو با همه ی تلاش هایش برای تغییر، با همه ی به قول بهزاد بلور رنگ عوض کردن هایش برای رسیدن به خواسته حداقلی اش، با همه ی تناقضات روحی و فکر ای اش که زاییده ساختار اجتماعی حاضر است ، برای همیشه از ایران رفت. به مانند حسین تهی به مانند ملانی، مانند محسن نامجو، مانند گلشیفته فراهانی، مانند ٨٥ درصد از نفرات برتر کنکور های بیست سال اخیر، مانند برگزیدگان المپیاد های ریاضی، شیمی، کامپیوتر، فیزیک، مانند بچه های دانشگاه شریف، امیر کبیر، علم و صنعت ،دانشگاه تهران، مانند همه ی بچه های روزنامه جامعه و طوس که از دانشکده ارتباطات شهید علامه فارق التحصیل شده بودند و توسط قاضی مرتضوی جوان ( که از زندان در مراسم عاشورای حسینی هم شرکت می کند) یک شبه همگی بیکار گردیدند و حالا در بی بی سی فارسی مشغول کارند، مانند وزیر ارشاد دولت خاتمی ، عطاالله مهاجرانی و همسرش جمیله کدیور نماینده مردم تهران ،مانند دکتر سیروس رزاقی استاد علوم سیاسی مان که بعد از جریانات فتنه ٨٨ مجبور به ترک وطن شد، مانند یک و نیم میلیون ایرانی که تنها از ابتدای سال ٩٧ پرونده مهاجرتی خود را باز کردندو..... امیر تتلو نیز از ایران می رود. غریب ، به قول خارجی ها کله سیاه، کم مخاطب .تتلو هم مانند خیلی ها با همه جریان سازی اش از تتلوتی ها خداحافظی می کند و برای همیشه از ایران می رود. نسلی که هیچوقت به ارزوهای حداقلی اش دست نیافت. نسلی که با همه ی آرزوهایش می نشیند جلوی دوربین و دستانش را می گیرد روی صورتش و می گویید: بالاتر از سیاهی رنگی نیست میمیرم تا همه ی شما راحت بشوید. نسلی که حرف های ساده و خواسته های ساده اش را هیچ کس نمی فهمد.
پی نوشت: و اما خطاب به امیر تتلوی عزیز. دوست و هم نسلی عزیزم با اینکه با موسیقی ات چندان درگیر نیستم و هرگز جزء انتخاب های اصلی ام نبوده ای ، با اینکه بسیاری از صحبت ها و موضع گیری هایت را هیچوقت قبول نداشتم اما همواره در نظر من شما یک انسان با استعداد، بسیار توانمند، بسیار متفاوت، بسیار دوست داشتنی، بسیار محترم هستید. از جفای روزگار هم نالان مشو هم نسلی عزیز. خسته هم نشو و هر گز به مرگ فکر نکن. نه به خاطر خودت بلکه به خاطر دوست دارانت . به خاطر همه ی انهایی که موسیقیت را گوش می دهند و لذت می برند. به جهان و دورانی که در ان زندگی می کنیم هم خرده مگیر. خلاصه ما هم از این دوران گذر می کنیم. روزگاری گالیله را به جرم حقایق علمی به دار می اویختند و این در همین اروپای امروز متمدن شده اتفاق افتاد. زمان می گذرد ما بالغ می شویم حکومت ها هم بالغ میشوند . شاید زندگی در مهاجرت برای تو ، برای خیلی از ایرانی ها سخت باشد . اما خودت را نباز دوست من. به راه ات ادامه بده و از نفس کشیدن لذت ببر. یک بخش از زندگی موسیقی و ترانه و خواندن است. فقط یک بخش . زندگی کن و هرگز به مرگ میاندیش. زمستان تمام می شود چه ما باشیم و چه نباشیم .
رامین غفرانی، محمد لهاک، امیر، Someone و نازنین ص این را امتیاز داده‌اند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بنیاد فرهنگی و هنری رودکی با هدف شناسایی نوازندگان توانمند، آزمون نوازندگی برگزار می‌کند | عکس
فراخوان برگزاری آزمون نوازندگی بنیاد رودکی
» بنیاد فرهنگی و هنری رودکی با هدف شناسایی نوازندگان توانمند، آزمون نوازندگی برگزار می‌کند
... دیدن متن »

به گزارش تیوال به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، این بنیاد در راستای شناسایی و جذب نوازندگان توانمند که به همکاری با ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران تمایل دارند، اقدام به برگزاری آزمون نوازندگی می‌کند.
نوازندگان سازهای زهی شامل ویولن، ویولا، ویولنسل، کنترباس، سازهای بادی چوبی شامل فلوت، ابوا، کلارینت، فاگوت و سازهای بادی برنجی شامل هورن، ترومپت، ترومبون، توبا می‌توانند در آزمون این دوره شرکت کنند.
متقاضیان می‌توانند تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۳۹۷مدارک خود را به معاونت تولید بنیاد رودکی به نشانی: تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از چهارراه کالج، بلوار استاد شهریار، بنیاد رودکی، طبقه چهارم تحویل دهند.

در زمان تحویل مدارک متقاضیان باید همراه با کپی کارت ملی و یک قطعه عکس، فرم درخواست همکاری را ارایه دهند.
متقاضیانی که خارج از کشور و یا شهرستانها حضور داشته و یا به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری برای تحویل مدارک خود را ندارند می توانند مدارک خود را به نشانی فوق پست پیشتاز کرده و یا از طریق پست الکترونیکی (Email) معاونت تولید، اسکن مدارک خود را با کیفیت قابل قبول (رزولوشن ۳۰۰ و بیشتر) ارسال کنند.
پست الکترونیکی معاونت roudaki.orchestra@gmail.com و کد پستی بنیاد رودکی ۱۱۳۳۹۱۴۹۱۷ است.
شماره تماس ۶۶۷۳۱۱۱۳(۰۲۱) نیز برای پاسخگویی به سئوالات احتمالی در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت بنیاد رودکی در بخش همکاری با ارکسترها، فرم مخصوص را دانلود کنند.
برای مطالعه شرایط شرکت در آزمون و مدارک کامل فرم‌های زیر را مطالعه کنید:
شرایط شرکت در آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران
مدارک مورد نیاز برای تحویل به معاونت تولید بنیاد رودکی
فرم درخواست همکاری نوازندگان با ارکسترها

محمد لهاک این را خواند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بهترررررین بود
میترا این را خواند
محمد لهاک، زهره مقدم، مریم زارعی و Negin Fooladi این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خانه موزه بتهوون(چمن آرا)، همزمان با سالروز تولد کریم چمن آرا بنیانگذار فروشگاه موسیقی بتهوون به صورت رسمی افتتاح شد. | عکس
گزارش آیین گشایش خانه موزه بتهوون
» خانه موزه بتهوون(چمن آرا)، همزمان با سالروز تولد کریم چمن آرا بنیانگذار فروشگاه موسیقی بتهوون به صورت رسمی افتتاح شد.
... دیدن متن »

به گزارش روابط عمومی خانه موزه بتهوون، در این مراسم دکتر محمد حق‌شناس، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، محمدرضا دهداری پور، شهردار منطقه۶ تهران، بزرگ نیا، مدیر کل میراث تهران به همراه دیگر مدیران قسمت‌های مختلف شهرداری و سازمان میراث فرهنگی و کارشناسان و هنرمندان دیگر ضمن بازدید از موزه بتهوون بر روی صفحه‌های٣٣ دور خام به رسم یاد بود امضاء کردند.
افتتاحیه موزه بتهوون به صورت نمادین با پخش صفحه قدیمی تولدت مبارک، ساخته انوشیروان روحانی از گرامافون قدیمی که به وسیله دکتر حق‌شناس روشن شد، صورت گرفت. بابک چمن‌آرا در سخنانی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه در این روز گفت: ما پانزدهم شهریور را برای افتتاحیه انتخاب کردیم به این دلیل که تولد ٩۵سالگی بنیانگذار بتهوون (کریم چمن‌آرا ) است.
او در مورد پخش صفحه تولد مبارک انوشیروان روحانی گفت: صفحه تولد مبارک انوشیروان روحانی اولین بار به سفارش ایران خودرو برای یک سالگی خودروی پیکان ساخته شد. همان زمان این مراسم از تلویزون پخش شد و آنقدر از آن استقبال شد که تا این لحظه هرکس که به طورمستقیم یا غیر مستقیم از آن خاطره دارد و از گوش دادن به آن لذت می‌برد.
چمن‌آرا به اسنادی که برای نمایش تاریخ نشر موسیقی در ایران در اختیار دارد، اشاره کرد و گفت: ما دو هزار سند داریم که دست چینی از این اسناد را برای افتتاحیه انتخاب کردیم. یک ماه است که مشغول درست کردن شناسنامه از همه ی اسناد هستیم.
در ادامه دبیری نژاد کارشناس موزه‌ای مجموعه بتهوون، در توضیح بیشتر گفت : شاید این محل را مدلی از هایپر مارکت های فرهنگی دانست که در ضمن موزه بودن خدمات فرهنگی دیگری هم دارند. درواقع یک مدل جدید از موزه تلقی می‌شود. به همین دلیل در اینجا محدودیت‌های موزه به مثابه موزه وجود ندارد، بلکه در کنار موزه بتهوون فروشگاه ، کتاب فروشی و کافی شاپ نیز خدمات عرضه می‌کنند و در کنار همه این برنامه‌ها ایونت‌های مختلف نیز می تواند برگزار شود.
در پایان بابک چمن آرا در مورد اینکه این موزه از دل یک فروشگاه موسیقی یا به گفته خیلی از دوستان یک معبد موسیقی به وجود آمده است » گفت: فکر می کنم در شرایط فعلی که فعالیت فرهنگی مشکل دارد و این شغل به تنهایی نمی تواند سرپای خود باشد در حال حاضر موزه ای که از دل این موزه به وجود آمده است شاید بتواند یک محافظی باشد برای اینکه این فرهنگ حفظ شود.
از مهمانان حاضر در این مراسم می‌توان از هنرمندان و همراهان زیر نام برد: نادر مشایخی، رافائل میناسکانیان، رضا کیانیان ، حسام الدین سراج، آتیلا پسیانی، عباس مشهدی‌زاده، علیرضا شجاع‌نوری، مسعود خیام، مهدی پاکدل، فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، شیوا ابراهیمی، بهادر مالکی، توکا ملکی، مجتبی میرطهماسب، عباس سجادی، هوشنگ گلمکانی، پری ملکی، پریسا مقتدی، مصطفی احمدی، آتوسا قلم‌فرسایی، امیرعباس ستایشگر، مهدی کاشی، فرزاد طالبی، علیرضا میرعلی‌نقی، یغماگلرویی، ندا غنی‌زاده، کیاوش صاحب‌نسق، نورالدین حیدری‌ماهر، لیلا ارجمند، کاوه نجم آبادی، فرهاد آئیش، اردوان جعفریان، مائده طهماسبی، فاطمی هاشمی، علی شاکری، الهام پاوه نژاد، کیوان فرزین، شهرام اسدی، امید نعمتی، صالح تسبیحی، روزبه روزبهانی، حبیب رضایی، نگار عابدی ، مجید برزگر، حمید جانی‌پور، کاملیا مسیح، میلاد عمرانلو، علی‌رضا میرآقا علی جعفری‌پویان، آنکیدو دارش، فرشاد فزونی، نادر داوودی، مسعود فروتن، قدرت‌الله عاقلی و....

نشانی:‌ کریم‌خان‌زند- میرزای شیرازی- شماره۶٩(نبش کوچه یازدهم)
برای تماس با ما و هماهنگی می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید: ٨٨٣۴٠١٩٩
روابط عمومی و مدیریت ٨٨٨١٣۵٧٧

مهشاد این را خواند
زهره مقدم، محمد لهاک، بهاره گراوندی، بهزاد هندی، نیلوفر ثانی، مجتبی مهدی زاده، میترا و سروناز یکتا این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۲۱ شهریور
محمد لهاک، مصطفی آذرکمان و میترا این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۱۹ شهریور
محمد لهاک و مصطفی آذرکمان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
۱۹ شهریور
محمد لهاک و مصطفی آذرکمان این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
امید
درباره اجرای پژوهشی اسپرسو i
بسیار عالی بود
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
شاید پستی موقتی

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
با سلام و احترام
دلتون میخواد یک کنسرت خوب برید با توجه به نام نوازدندگان و خوانندگان مورد علاقه انتخاب میکنید بلیط های چند صد هزارتومنی رو تهیه میکنید و وارد کنسرت میشید
از این لحظه شما مسئول لذت بردن از فضا و صدا و نوا هستید و تیم اجرایی به همراه گروه موظف به جلب رضایت شما
اما در بسیاری از موارد گروه های اجرایی نابلد تازه کار و یا گاهی هم ضعیف به شما آسیب میزنند
نه تنها لذت نمیبرید بلکه خشم هم سراسر وجودتون رو میگیره
اینروزها که بازار ریا و تزویر بر جسم و جان دولتمردان وخاک ایران سایه افکنده به محض شنیدن یک اتفاق که شاید برای ذهن های آمده به قضاوت ما به معنای شو آف و نمایش و ریا باشه به سرعت ذهنیتش شکل میگیره
برخی ها هم که خودشون رو مرد عمل میدونند گاهی تا پای اجرا پیش میروند بسیار شده که با خودمون بگیم نمیتونستند بلیط ها رو بفروشن به اسم مردم و مشکلاتشون کنسل کردند.
بسیار شده بگیم برای فروش از این راه استفاده میکنند
و........
نام محمد معتمدی برای من بسیار علیه السلام بود
مردی که کارگردانی خونده و با مراجعه به سابقه کاریش متوجه سلامتش میشیم
بعد از کنسرت های خیابانی یا به گفته خودش رایگان حس بهتری از او در خودمون پیدا میکنیم
حسی ... دیدن ادامه » که به خودمون با توجه به پست های آخریش در اینستاگرام میگیم این رو باید حمایت کرد هم خوبه و هم ..
با ورودت به کنسرت انواع شعار های من انسان خوبی هستم رو حس میکنی (این تابلو برای امورخیریه فروخته میشه . دوستانی که جاشون مناسب نیست بیان جلو بشنند و.....)
کنسرت شروع میشه وهمزمان حس مغمومیت و صدای وا اسفا برای هزینه ای که کردی
میبینی چند کار بدون تمرین خونده میشه به اسم بداهه پردازی و بی کیفیت و برخورد عده ای که به اسم تیم اجرایی با لحن های تند و دستهایی که بیشتر به درد متفرق کردن معترضین میخوره
شخصا هرگز هرگز هرگز از این تاریخ به بعد کنسرت محمد معتمدی نخواهم رفت اما در مورد تیم اجرایی فکر میکنم حوزه هنری یا نباید اجازه حضور به هر تیمی رو بده و یا اگر تیمی به عنوان مجری وارد میشوند باید توجیه فضای حوزه هنری رو براشون انجام داده باشند
این نظر از خشم هم شاید باشه اما فکر میکنم باتوجه به شان مخاطب و لزوم به احترام به مخاطب
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
ـــ شش فوت زیر زمین ـــ

بشنوید و لذت ببرید...

همین و دیگر هیچ...

http://s9.picofile.com/file/8336632268/Billie_Eilish_Six_Feet_Under.mp3.html
درود و عرض ادب خدمت خانم محمدی ارجمند .. حقیقت تا این پست شما رو دیدم رنگم پرید ! :) و گفتم از گروه Six Feet Under آهنگی رو معرفی کردین ! و بیشتر اون گروه و هر جا که ببینم برای من معرف نام Six Feet Under هست .. اما وقتی به این موسیقی زیبا گوش دادم لذت بردم و ممنون از شما .. ... دیدن ادامه »

۱۷ شهریور
جنابرMarillion عزیز درود بر شما.
خوشحالم که این موزیک رو دوست داشتید.
۱۷ شهریور
جناب بامداد درود بر شما و سپاس از همراهی و توجهتون
۱۷ شهریور
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
خود اپرا واقعا عالیه! ولی آرزو به دل می مونم که یک برنامه تو ایران راس ساعت شروع بشه.کاش برای افرادی که راس ساعت تو محل حاضرند ارزش قائل بشیم.چهل دقیقه تاخیر؟؟؟؟؟؟؟؟

برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
یه شب بی نظیررر در‌ فضای باز کاخ سعد آباد. ترکیب فوق العاده ای از چند هنر ایرانی... با تجربه وجد و مستی و جنون...
دست مریزاد به همای و تیم درجه یکش.
از بهترین اتفاقاتی که هرکسی میتونه توی زندگیش تجربه کنه...
فقط چند تا مشکل بود که لازمه توی برنامه ریزی ها اعمال بشه. یکی اینکه برنامه با ۴۵ دقیقه تاخیر شروع شد و برای منی که خوابگاهی بودم و عملا ساعت ۱ شب رسیدم خوابگاه خیلی دردسر شد. کاش روزی بیاد که برنامه ها توی ایران سر وقت برگزار بشه. یکی دیگه هم اینکه امکانات برای خوندن نماز مغرب واقعا درخور نبود. خیلی زیباتر بود اگه امکانات راحت تری برای وضو و جای نماز خوندن فراهم میشد.
باز هم برای درست کردن چنین شب به یاد موندنی ای از کل تیم سپاسگزارم
عاطفه گندم آبادی، محمد لهاک، امیر و میترا این را خواندند
الیسا ر، Marillion و bahareh saba این را دوست دارند
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
هماهنگی مسولین سالن بسیار بد بود. ورود افراد بعد از شروع نمایش فوق العاده بد بود...
عده ای بعد از شروع نمایش وارد شدند. دوستانی که قبل تر آمده بودند صندلی ها رو به خیال اینکه کسی دیگری نمیاد جابجا کردند. تصور کنید عده ای وسط نمایش آمده بودند و صندلی نداشتند!!!!
مسولین سالن صندلی جابجا می کردند و پایین و بالا و سر و صدا وسط نمایش...این قضیه نیم ساعت اول نمایش هنوز ادامه داشت...
یه راه حل دارد: " ورود افراد بعد از شروع نمایش به هیج عنوان امکان پذیر نباشد" روی بلیط هم درج کنید تا همه ببینند و تمام.

ممنون
محمد لهاک، امیر و میترا این را خواندند
bahareh saba این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
کار، کار هنری بسیار جذاب و ارزشمندی بود ولی به شخصه انتظارم بیشتر از این بود..از کارهای همای که من همیشه لذت بردم و این دفعه هم مستثنی نبود از این قضیه...چند تا از آهنگ ها میتونست بهتر اجرا بشه (یعنی حداقل در رکورد آلبوم ها بهتر بودن بنظر من، مثلا ملاقات با دوزخیان) ولی مابقی آهنگ ها بسیار خوب و حتی از بهتر از رکورد ها بودن..
نمیدونم این حس من بود یا بقیه هم مشکل داشتن ولی بهر صورت توی بعضی از آهنگ ها آقای جعفرزاده یا به دلیل میکروفون یا محل نصبش و وجود گریم خاصی (انگار جای میکروفون اذیت کننده باشه یطوری میخوندن که انگار نمیشد کامل صدا رو رها کنن) تقربیا فریاد میزدن توی میکروفون و صدا یکم اذیت میکرد در حالی بعضی جاها خیلی واضح بود..
یکم کارگردانی کار شاید به دلیل اینکه آقای جعفرزاده حرفه اشون چیز دیگریست، معمولی بود و میتونست خیلی بهتر باشه..سماع گرهای ... دیدن ادامه » خانم جز دو نفر که معمولا پیشتاز ورود به صحنه بودن، مابقی ناهماهنگ و تقریبا بد بودن، که امیدوارم روی انتخابشون آقای جعفرزاده بیشتر دفت کرده بودن..بازیگران مرد هم قوی نبودن، بجز شبلی که آقای صفری واقعا عالی بودنو خسته نباشید صمیمانه میگم بهشون
نکته بسیار جالب و جذاب این اجرا، پیشبرد داستان و ارتباط بسیار خوب آهنگ های انتخاب شده با متن داستان حلاج بود، که به قدری خوب این کار انجام شده بود که هرکس نمیدانست شک میکرد که شاید همای آلبومی به نام حلاج با طراحی قبلی داشته است.
خود آقای جعفرزاده بسیار خوب و مسلط بودن و بازیشونم به اندازه بود

در آخر گلایه بسیار دردناک و جدی ای دارم به تیم اجرایی و مردم مخاطب که واقعا به هیچ وجه نه عادت داشتن و نه دارن که به حقوق همدیگه احترام بذارن..آقایون، خانومای محترم به کی قسم بخورم که اگر شماها وقتتون براتون ارزشی نداره و کار و برنامه ای ندارید برای زندگیتون، ما داریم :(( چرا ساعت اجرا رو زدین 9 ولی تازه ساعت 9:30 یا طمانینه تشریف میارن برای اجرایی که مثلا کار هنری فاخر ه و مثلا شما مخاطبای این هنرید!! و به راحتی هم همه رو راه میدن و تا ساعت 9:40 حتی خبری از نوازنده ها هم نبود..بعد تازه 9:30 و دیرتر هم که مردم قدم رنجه میکنن میان میرن میان میرن، تورو به هرکسی که دوست دارید یکم یاد بگیرید احترام به حقوق همدیگه رو.. تازه اجرا هم که شروع شده که دیگه از جماعت موبایل به دست مطلعید، تمااااااااااااااااام اجرارو دو نفر جلوی ما لایو گرفتن، فیلم گرفتن و همزمان همونجا توی اجرا مویابل رو گرفته بود توی هوا جلوی ما و توی واتسپ با بقیه شیر میکرد، که نصفه کنسرت ما شیر کردن ایشون با تمام گروه هایی که داشت رو شاهد بودیم..آقا شما اومدی خودت اجرا رو ببینی یا تیم مستند ساز کنسرت های ایرانی؟؟؟؟
اما ما هول هولکی بخاطر همین احترام به بقیه شام رو تو 10 دقیقه خوردیم سریع نیم ساعت زودتر خودمونو رسوندبم که سر وقت شروع بشه و بعدش به کارمون برسیم..بخاطر همین تاخیر بنده ساعت 12 باید جایی می بودم که مهمان خارجی شرکتمون رو همراهی کنم تا فرودگاه و به همین دلیل به کارم نرسیدم (کارم رو جهت کلاس گذاشتن یا چیزی نذاشتم اینجا، گفتم که دقیق بدونید چی بوده و بهونه نبوده که بفرمایید نصفه شب ساعت 12 چیکار داشتی)..هر کسیبرای زندگیش برنامه داره ار شما به ظاهر هنردوستان ندارید!! از استرس و نگرانی نیمه دوم اجرارو کامل از دست دادم و برای اینکه مزاحم بقیه نباشم رفتم بیرون که هماهنگی کاری که بش نمیرسم رو انجام بدم

در آخر عذرخواهی میکنم به خاطر مطالبی که گفتم و مشخص است روی صحبتم با چه کسانی بود، و ایشالا بقیه هنردوستان واقعی از بنده نرنجند
و ممنون و خسته نباشید به همای عزیز بابت این کار که کم انجام میشه و زیبا و هنرمندانه و دغدغه مند و با جرأت هست.
محمد لهاک، امیر و میترا این را خواندند
نیکا نصیری این را دوست دارد
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
حضور در کاخ سعد آباد , دیدن نمایشی بی نظیر با صدای آسمانی همای, قصه گویی و هنرنمایی جذاب شبلی و رقص سماع گونه بازیگران و برگ های درختان در نسیم .همراه با آواز جیرجیرکها برای چند ساعت حضار را از غم و درد ثانیه افزون روزگار مان فارغ کرد.
دست مریزاد به مجریان
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
بسیار کنسرت زیبا و مغتنمی بود.
واقعا لذت بردم، به خصوص از ویولن سل زدن خانم لخنر.
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید
سه عدد بلیط اپرای حلاج ردیف ٤ صندلی ١٣،١٤،١٥ برای روز چهارشنبه ١٤ شهریور موجود است برای خرید با شماره ٠٩١٩١٠٠٣٧٧٢ تماس بگیرید
برای همراهی در تیوال لطفا درآغاز    وارد شوید